Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko menisi rahaa vanhan rintamiestalon korjaamiseen?

Vierailija
29.01.2022 |

Oma arvio 70 000 e mutta taitaa totuus olla 150 000 e.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy, minkä takia voisin rintamamiestalon ostaa on se, että isovanhempani asuivat sellaisessa.

Nämä talot ovat kuitenkin tällä hetkellä toisten sukulaisten omistuksessa, joten mulla niihin ei ole tällä hetkellä pääsyä.

Jossain toisessa rintamamiestalossa taas ei olisi sitä sukupolvien yli jatkumoa, joten ne ei kiehdo.

Vierailija
42/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pitääkö vaihtaa vesijohdot viemäri tai lämmitys. Katto . Ei se paljon maksa jos itse osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa paljon sukitus kirjoitti:

Riippuu pitääkö vaihtaa vesijohdot viemäri tai lämmitys. Katto . Ei se paljon maksa jos itse osaa.

Sitten, kun itse kämmää jonkun näistä ja tulee vesivahinko tai palaa koko talo, niin vakuutus ei korvaa mitään.

Vierailija
44/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 45k vaikuttaa oikeimmalta arvolta jos tosiaan pystyy tekemään hyvin suuren osan itse,esim. jonkun ulkokaton teettäminen alkaen 15k mutta materiaalit ei maksa tuosta kuin n. 5k.Samaten ulkoverhous halpaa paneelia mutta paljon töitä. Paljon vaikuttaa myös sijainti, maaseutukaupungeissa työ on halvempaa kuin etelässä jos valitsee vaan maksajan roolin. Jos tuollaista projektia etsisin niin pyrkisin löytämään lähes alkuperäiskuntoisen niin remontin tarve näkyisi selvimmin.

Vierailija
45/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo 45k vaikuttaa oikeimmalta arvolta jos tosiaan pystyy tekemään hyvin suuren osan itse,esim. jonkun ulkokaton teettäminen alkaen 15k mutta materiaalit ei maksa tuosta kuin n. 5k.Samaten ulkoverhous halpaa paneelia mutta paljon töitä. Paljon vaikuttaa myös sijainti, maaseutukaupungeissa työ on halvempaa kuin etelässä jos valitsee vaan maksajan roolin. Jos tuollaista projektia etsisin niin pyrkisin löytämään lähes alkuperäiskuntoisen niin remontin tarve näkyisi selvimmin.

Melko tarkkaan tuon 45k verran se maksoi kun on kuitit kaikesta ja niistä laskenut. Jos omalle ja auttamassa olleiden vanhempien työlle laskisi hinnan niin sitten olisi paljon enemmän. Mutta kun talo sitten rempan jälkeen arvioitiin niin 80k oli noussut hinta siitä mitä itse siitä maksoin.

Vierailija
46/46 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtötietojen perusteella voi sanoa että 0 - 400 000€