Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan miehet voitte olla (parisuhteessa) ilman seksiä ilman että alkaa ottamaan aivoon? (tai palleihin ;)

Vierailija
22.09.2006 |

Itselläni sattuu olemaan aikamoinen stressi asiasta.

Tilanne se, että olen viimeisillään raskaana ja kotona myös 2 pientä lasta muutenkin. Olen viimeiset kuukauden ollut TODELLA väsynyt ja seksielämä sen mukaista.

Tiedän, että mies haluais ainaki muutaman kerran viikossa, mielellään päivittäin. Itsestä yhdyntä tuntunut epämiellyttävältä (vauva painaa alhaalla) jo jonkun aikaa, mutta olen yrittänyt aina välillä tyydyttää miehen suulla.

Nyt kuitenkin ollut jo yli viikko ilman mitään seksuaalista kanssakäymistä. Eilen mies vihjasi asiasta aika suoraan, mutta lopulta menin nukkumaan kun hän lähti vielä käväsemään kaverilta jotain tavaraa ja sitten se taas jäi.

En yksinkertaisesti JAKSA valvoa yli 21.30 ja kun lapset nukahtaa usein vasta silloin niin..

Ja aamuisin ei kerkee, päivisin mies taas ei juurikaan ole kotona ja jos on, niin lapset roikkuu siinä mukana.

Voi kuulostaa selittelyltä, mutta..

Siis, kysynkin. Kuinka kauan tällaista voi jatkua ennenkuin tulee ongelmia? Yleensä meillä on seksiä 3-4 x viikossa, nyt viimeisten kuukausien aikana se on vähentynyt 1-3x viikossa ja nyt tosiaan edellisestä kerrasta n. 10 päivää aikaa. IKINÄ ennen ei varmaan oo ollu yli viikon väliä :( Itse kyllä pärjäisin kauankin ilman.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieliala on muuten kohdallaan niin viikon. Ja silloin vituttaa jo selittelytkin. Vaikka ymmärrän kyllä. Onanointi ensihätään.  Jos jotain niin voi mennä kuukauden edes ajattelematta.

Vierailija
42/51 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malttia

2 kuukautta mennyt eikä harmita ollenkaan. Joulun tienoila voi alkaa "ottamaan aivoon"

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaks päivää ja hermo ihan loppu. Kiveksissä tuntuu painetta vaikka olisi ihan vaan päivän ilman :)

Vierailija
44/51 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2006 klo 17:13"]

Itselläni sattuu olemaan aikamoinen stressi asiasta.
Tilanne se, että olen viimeisillään raskaana ja kotona myös 2 pientä lasta muutenkin. Olen viimeiset kuukauden ollut TODELLA väsynyt ja seksielämä sen mukaista.
Tiedän, että mies haluais ainaki muutaman kerran viikossa, mielellään päivittäin. Itsestä yhdyntä tuntunut epämiellyttävältä (vauva painaa alhaalla) jo jonkun aikaa, mutta olen yrittänyt aina välillä tyydyttää miehen suulla.
Nyt kuitenkin ollut jo yli viikko ilman mitään seksuaalista kanssakäymistä. Eilen mies vihjasi asiasta aika suoraan, mutta lopulta menin nukkumaan kun hän lähti vielä käväsemään kaverilta jotain tavaraa ja sitten se taas jäi.
En yksinkertaisesti JAKSA valvoa yli 21.30 ja kun lapset nukahtaa usein vasta silloin niin..
Ja aamuisin ei kerkee, päivisin mies taas ei juurikaan ole kotona ja jos on, niin lapset roikkuu siinä mukana.
Voi kuulostaa selittelyltä, mutta..

Siis, kysynkin. Kuinka kauan tällaista voi jatkua ennenkuin tulee ongelmia? Yleensä meillä on seksiä 3-4 x viikossa, nyt viimeisten kuukausien aikana se on vähentynyt 1-3x viikossa ja nyt tosiaan edellisestä kerrasta n. 10 päivää aikaa. IKINÄ ennen ei varmaan oo ollu yli viikon väliä :( Itse kyllä pärjäisin kauankin ilman.

[/quote]

Te jotka puhutte pallien räjähtämisen fiiliksen vähättelystä ette edes tiedä mitä puhutte tai sitä tunnetta. Nimenomaan miten kehtaa vinkua sitten mieheltä läheisyyttä ja urotekoja jos tuntuu suoritukselta hyväillä miestä. Helpompi lopettaa se seksi kokonaan jos on niin raskasta hyväillä miestä

Vierailija
45/51 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko alkaa olla maksimi, kuukausi ilman seksiä niin laittaisin eropaperit menemään.

M42

Vierailija
46/51 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voisko olla niinkin se asia että se mies painaa duunia että perheellä on katto pään päällä ja ruokaa pöydässä...mietihän sitä siinä hetken...

Vierailija
47/51 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yli 4kk tauko ja jonkun vajaan vuoden aikana seksiä ehkä 6 kertaa toisen lapsen kanssa - loppuraskaus ja ekat 9kk.

Vaimo kätsi raskauden aikana limakalvovaivoista ja hänellä oli halut hukassa jo aikaisin raskauden aikana - vasta nyt kun tenava on vuoden ikäinen alkaa halut palailemaan.

Minulle tämä on ollut todella raskasta. Käsihoidot olisivat auttaneet paljon, mutta vaimo kokee sen jokseenkin luotaantyötäväksi jos ei itse ole alkuunkaan sillä tuulella.

Oma ideaali olisi seksiä kolme-neljä kertaa viikossa, jos ei jotain ihan erityisiä kiireitä arjessa päällä. Se 4kk on jo aika raju nieltävä ja siitä nousi katkeria keskusteluita, vaikka koitin vaan antaa asian olla.

Puhuminen auttaa, mutta kannattaa tehdä se torjumisesta erillään, kun kummallakaan ei ole tunteet pinnassa.

Neuvolan mielestä juttusille mennään 6kk kohdalla, mutta voi ja kannattaa jo aiemmin. Ainakin meillä kunnan seksuaaliterapeutti oli hyvä apu. (Ekan lapsen jälkeen käytiin muutama kerta).

Vierailija
48/51 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole pakko tyydyttää toista jos se on vastenmielistä. Mutta miksi mennä yhteen sellaisen ihmisen kanssa jonka tyydyttäminen on vastenmielistä? Minusta puolison kunnioittamista on se, että haluaa tyydyttää hänet vaikka siinä pitäisi joskus tinkiä omasta mukavuudesta. Ja varsinkin se on Rakkautta.

Minä häpeäisin tosi pahasti jos kuulisin vaimoni valittavan jollekin elävänsä puutteessa. Jos ei yritä tyydyttää toisen tarpeita niin ei ole oikeutta vaatia uskollisuuttakaan. Ihmisellä on seksiin, joko kotona tai jos ei siellä onnistu niin sitten muualla.

Tietenkään mikään ei ole ihan NÄIN mustavalkoista vaan puolitiehen pitäisi pystyä tulemaan vastaan molempien jos on tarve. Mutta yrittää pitäisi eikä vain hokea omia oikeuksiaan.

M40

Erittäin hyvin sanottu, että kuinka sitten voi vaatia uskollisuuttakaan... Yhdessä eläminen on myös minulle juurikin sitä, että huolehditaan parhaamme mukaan toiselle seksuaalista nautintoa. Kun juuri se on muiden kanssa yksiavioidessa liitossa mahdotonta. Julmaa kohtuuttomasti rajoittaa normaaliolosuhteissa toisen seksuaalista nautintoa.

(Kysymyksen esittäjälle vinkiksi, että voitte yhdessä puhua, että olet huolissasi kumppanin puutteessa elämisestä ja samaan aikaan äärimmäisen väsynyt. Voisitte yhdessä miettiä jonkun päiväuni/seksituokion lapsenvahdin avulla. Miehellesi varmasti tuo tieto jo riittää helpottamaan, että ei tule vastakkainasettelua.)

Itselleni on kunnia-asia huolehtia, että kumppani saa, kun kaipaa. Välillä kysyen mitä kaipaa, usein aloitteita tehden ja välillä ylläreitä järjestäen. Yhteiset hetket lähentää parisuhdetta ja lisää luottamusta sekä kiintymyssuhdetta.

Vierailija
49/51 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ole pakko tyydyttää toista jos se on vastenmielistä. Mutta miksi mennä yhteen sellaisen ihmisen kanssa jonka tyydyttäminen on vastenmielistä? Minusta puolison kunnioittamista on se, että haluaa tyydyttää hänet vaikka siinä pitäisi joskus tinkiä omasta mukavuudesta. Ja varsinkin se on Rakkautta.

Minä häpeäisin tosi pahasti jos kuulisin vaimoni valittavan jollekin elävänsä puutteessa. Jos ei yritä tyydyttää toisen tarpeita niin ei ole oikeutta vaatia uskollisuuttakaan. Ihmisellä on seksiin, joko kotona tai jos ei siellä onnistu niin sitten muualla.

Tietenkään mikään ei ole ihan NÄIN mustavalkoista vaan puolitiehen pitäisi pystyä tulemaan vastaan molempien jos on tarve. Mutta yrittää pitäisi eikä vain hokea omia oikeuksiaan.

M40

Erittäin hyvin sanottu, että kuinka sitten voi vaatia uskollisuuttakaan... Yhdessä eläminen on myös minulle juurikin sitä, että huolehditaan parhaamme mukaan toiselle seksuaalista nautintoa. Kun juuri se on muiden kanssa yksiavioidessa liitossa mahdotonta. Julmaa kohtuuttomasti rajoittaa normaaliolosuhteissa toisen seksuaalista nautintoa.

(Kysymyksen esittäjälle vinkiksi, että voitte yhdessä puhua, että olet huolissasi kumppanin puutteessa elämisestä ja samaan aikaan äärimmäisen väsynyt. Voisitte yhdessä miettiä jonkun päiväuni/seksituokion lapsenvahdin avulla. Miehellesi varmasti tuo tieto jo riittää helpottamaan, että ei tule vastakkainasettelua.)

Itselleni on kunnia-asia huolehtia, että kumppani saa, kun kaipaa. Välillä kysyen mitä kaipaa, usein aloitteita tehden ja välillä ylläreitä järjestäen. Yhteiset hetket lähentää parisuhdetta ja lisää luottamusta sekä kiintymyssuhdetta.

Niin ja siis olen N37

Vierailija
50/51 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna tulee 8 vuotta täyteen viimeisestä seksistä vaimon kanssa.

Vierailija
51/51 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 päivää. Onneksi ei ole koskaan pihdannut, enkä sellaista touhua katselisikaan kovinkaan pitkään.

M25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan