Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan miehet voitte olla (parisuhteessa) ilman seksiä ilman että alkaa ottamaan aivoon? (tai palleihin ;)

Vierailija
22.09.2006 |

Itselläni sattuu olemaan aikamoinen stressi asiasta.

Tilanne se, että olen viimeisillään raskaana ja kotona myös 2 pientä lasta muutenkin. Olen viimeiset kuukauden ollut TODELLA väsynyt ja seksielämä sen mukaista.

Tiedän, että mies haluais ainaki muutaman kerran viikossa, mielellään päivittäin. Itsestä yhdyntä tuntunut epämiellyttävältä (vauva painaa alhaalla) jo jonkun aikaa, mutta olen yrittänyt aina välillä tyydyttää miehen suulla.

Nyt kuitenkin ollut jo yli viikko ilman mitään seksuaalista kanssakäymistä. Eilen mies vihjasi asiasta aika suoraan, mutta lopulta menin nukkumaan kun hän lähti vielä käväsemään kaverilta jotain tavaraa ja sitten se taas jäi.

En yksinkertaisesti JAKSA valvoa yli 21.30 ja kun lapset nukahtaa usein vasta silloin niin..

Ja aamuisin ei kerkee, päivisin mies taas ei juurikaan ole kotona ja jos on, niin lapset roikkuu siinä mukana.

Voi kuulostaa selittelyltä, mutta..

Siis, kysynkin. Kuinka kauan tällaista voi jatkua ennenkuin tulee ongelmia? Yleensä meillä on seksiä 3-4 x viikossa, nyt viimeisten kuukausien aikana se on vähentynyt 1-3x viikossa ja nyt tosiaan edellisestä kerrasta n. 10 päivää aikaa. IKINÄ ennen ei varmaan oo ollu yli viikon väliä :( Itse kyllä pärjäisin kauankin ilman.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin todella väsynyt raskauden aikana. minulla on fyysisesti raskas työ ja jouduin nousemaan joka aamu viideltä ylös koska työmatkakin kesti tunnin. Sänkyyn menin illalla 7-8 aikaan, niin loppu olin. se muutama valveillaolo tunti meni siivoamiseen ja esikoisen kanssa oleiluun, seksiä ei ollut moneen kuukauteen. Synnytyksessä repesin todella pahasti joten kaikenkaikkiaan seksittömiä kuukausia tuli 7. Onhan miehellä 2 tervettä kättä;)

Vierailija
22/51 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Pallien räjähtäminen" on vain sanonta sille, että kiveksissä tuntuu painetta.

Minulle tuo paine aiheuttaa todella kovia kipuja alavatsaan. Pahimpina päivinä ei voi kunnolla seistä suorassa, kun sattuu niin saatanasti. Tilanteen pystyy kyllä välttämään, jos muistaa tyhjentää vaikka omalla kädellään ennen kuin kipua tuntuu.

Erittäin typerää väittää, että miehet käyttävät sitä syynä vongatessaan seksiä. Samaa voisin sanoa naisen raskausajasta. Vitut se mitään rankkaa ole missään vaiheessa. Kunhan hakevat huomiota.

Eli työnnä se tieteellinen tutkimus sinne mihin jotkut naiset haluavat miehen kalua. Sinua se ei varmaan kiinnosta.

- 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä täsmennys. Panetus tuntuu tosiaan miehellä, ainakin itselläni joskus jopa lievänä fyysisenä kipuna alaselässä. Siitä sanonta " kassit räjähtää" .

Eli en olisi ihan samaa mieltä siitäkään että laukeaminen ei olisi miehelle jossain määrin fyysinen pakko. Paineita voi helpottaa muilla konsteilla mutta vaikutus on lyhytkestoinen ja panetusta se ei poista. Panetus lähtee vain panemalla.

6

ja haluaisin edelleen muistuttaa siitä että luonto on tällaisen " tarpeen" miehelle luonut. Muuten ihmisiä ei enää olisi olemassa. Naiset ja tasa-arvotantat haluavat vaan poistaa tämän luonnon luoman tosiasian että naiset saisivat rauhassa lojua sohvalla katsoa teho-osastoa ja lihoa sen sijaan että olisi jotain velvollisuuksia miellyttää miestä.

Vierailija
24/51 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos en sitä tee, saan sitten öisin orkkuja ja tilanne laukeaa sitä myöten.

- nainen -

Vierailija
25/51 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Erittäin typerää väittää, että miehet käyttävät sitä syynä vongatessaan seksiä. Samaa voisin sanoa naisen raskausajasta. Vitut se mitään rankkaa ole missään vaiheessa. Kunhan hakevat huomiota.

- 2

tiedoksesi että ihan yhtä todellinen kuin se räjähdyskipu on sinulle, ihan yhtä todellinen raskausajan yhdyntäkivut. joillakin saattaa sattua ja kovaakin varsinkin loppuaikoina kun vauva on laskeutunut.

on varmaan niitä joilla ei muuten vaan tee mieli.

mutta todellinen kysymys tässä keskustelussa taitaa olla että onko ihmisellä velvollisuus tyydyttää toisen tarpeet. mielestäni ei, jos se on vastenmielistä. naista ei ole luotu miehen tyydytysvälineeksi. kuten ei miestäkään oriksi jonka on pakko tehdä sellaisia temppuja mitä ei haluaisi. pikkasen toisen ihmisen- puolison- kunnioitusta peliin.

Vierailija
26/51 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pakko tyydyttää toista jos se on vastenmielistä. Mutta miksi mennä yhteen sellaisen ihmisen kanssa jonka tyydyttäminen on vastenmielistä? Minusta puolison kunnioittamista on se, että haluaa tyydyttää hänet vaikka siinä pitäisi joskus tinkiä omasta mukavuudesta. Ja varsinkin se on Rakkautta.

Minä häpeäisin tosi pahasti jos kuulisin vaimoni valittavan jollekin elävänsä puutteessa. Jos ei yritä tyydyttää toisen tarpeita niin ei ole oikeutta vaatia uskollisuuttakaan. Ihmisellä on seksiin, joko kotona tai jos ei siellä onnistu niin sitten muualla.

Tietenkään mikään ei ole ihan NÄIN mustavalkoista vaan puolitiehen pitäisi pystyä tulemaan vastaan molempien jos on tarve. Mutta yrittää pitäisi eikä vain hokea omia oikeuksiaan.

M40

Vierailija
27/51 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittiöt eivät räjäytä palleja, vaikka mies ei runkkaisi, naisi tai saisi yöllisiä siemensyöksyjä. Sperma imeytyy miehen elimistöön.

Ns. blue balls on oire, joka tulee liian nopeasta kiihottumisesta. Se sattuu. Olen tämän itse kokenut naisena ja kipu tuntuu häppäreissä ja klitassa. Mutta sekin menee ohi, joko rauhoittumalla tai runkkaamalla tai naimalla :) mikä milloinkin on soveliasta.

Lääketieteellisesti ei siis ole mitään pallien / klitan - häppäreiden - emättimen räjähdysvaaraa, mutta masturbointia ja/tai seksiä suositellaan kyllä ja sitä pidetään terveellisenä. Orgasmi suojaa mm. flunssalta ja miehiä eturauhasvaivoilta.

Ugh. Olen puhunut.

Vierailija
28/51 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä on kertoa täällä mielipidettään? Jos kerron, että minulle seksittömyys on todella rankkaa, vastataan että " ei varmasti ole" tai " runkkaa sitten!" .

Jos kerron, että viikko ilman siemensyöksyä aiheuttaa helvetillisiä kipuja, vastataan että " ei ne pallit mihinkään räjähdä" .

Onneksi ei tarvitse seurustella noin ymmärtäväisen naisen kanssa.

Vierailija
29/51 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä hyötyä on kertoa täällä mielipidettään? Jos kerron, että minulle seksittömyys on todella rankkaa, vastataan että " ei varmasti ole" tai " runkkaa sitten!" .

Jos kerron, että viikko ilman siemensyöksyä aiheuttaa helvetillisiä kipuja, vastataan että " ei ne pallit mihinkään räjähdä" .

Onneksi ei tarvitse seurustella noin ymmärtäväisen naisen kanssa.

Elämä on helpompaa, jos osaa ottaa myös toisenlaisia mielipiteitä vastaan ilman, että kokee ne suunnattomiksi loukkauksiksi.

Varmasti seksittömyys voikin ottaa koville, naisella tai miehellä. Erityisesti voi riippua siitäkin, missä määrin itsetunto ja (sosiaalinen) hyväksytyksi tuleminen on kiinni rakastelutilanteesta, kuinka iso rooli sillä on parisuhteessa.

Seksittömyys voi olla joillekin arkipäivää kuukausia tai vuosia, en ole vielä kuullut yhdenkään ihmiseen nimenomaan siihen kuolleen. Harmitusta ja fyysisiä " paineita" tilanne voi tietysti aiheuttaa, mutta useat ihmiset pystyvät näiden kanssa tulemaan toimeen.

Vierailija
30/51 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin lähinnä tuota fyysistä tarvetta, joka minulla on aivan yhtä todellinen kuin vaikkapa kuukautiskivut naisilla. Niitä ei ole kaikilla, mutta joillakin on.

Kirjoitin aika huonosti.. Siis kyllähän mielipiteensä voi kertoa, ja siihen yleensä odottaakin kommentteja. Mutta kun puhuu itsestään ja kokemuksistaan, niin aika outoa jos joku väittää tietävänsä asiasta enemmän.

Vierailija
31/51 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet ratkaissut kaikki ihmisten väliset ongelmat:

" Tulkaa toimeen ja yrittäkää pärjätä, jos ei siihen kuole" . Tällä palstalla voidaan nyt lopettaa kaikki ongelmista jauhaminen ja puhutaan jatkossa vain positiivisista asioista. Toivottavasti sulla vaan ei ole miestä.

Vierailija
32/51 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni parisuhteeseen (rakkaussuhteeseen) nimenomaan kuuluu seksi, sehän on merkki siitä että välittää toisesta, ja ainakaan naiset ei seksiä harrasta useinkaan pelkän aktin takia, vaan seksi on syvien tunteiden ilmaisemista toista ihmistä, rakastettua, kohtaan. Ja jos parisuhteessa aikoo olla, täytyy ymmärtää että siihen kuuluu myös seksi (tietenkin jos on joku tulehdus tms. niin asia erikseen). Luultavasti varmin tapa saada suhde väljähtymään ja pilalle on ruveta pihtaamaan tai kiristämään tyyliin " kun et reino eilen tiskannut niin nyt saat sitten olla viikon ilman" Seksin ei kuulu olla mikään kauppatavara vaan asia jota molemmat osapuolet vaalivat ja pitävät arvokkaana.

n23

Vierailija
33/51 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sinä olet ratkaissut kaikki ihmisten väliset ongelmat:

" Tulkaa toimeen ja yrittäkää pärjätä, jos ei siihen kuole" . Tällä palstalla voidaan nyt lopettaa kaikki ongelmista jauhaminen ja puhutaan jatkossa vain positiivisista asioista. Toivottavasti sulla vaan ei ole miestä.

Mutta jos joku asia jurppii, niin ongelmaa voi lähestyä ratkaisukeskeisesti. Usein ihmisten välisessä kanssakäymisessä toista ei voi muuttaa - toisin kuten omaa asennetta.

En minä suorastaan riemastuttavana kokemuksena pitänyt monivuotista selibaattia, mutta kun ketään ei voi pakottaa antaumukselliseen rakkaus- ynnä seksisuhteeseen itsensä kanssa, niin on yksinkertaisempaa tulla toimeen asiantilan kanssa. (Niin, siis pelkkää seksiä en olisi halunnut).

Jos pariskunnalla on erimielisyyksiä esimerkiksi seksin määrän tai laadun suhteen, tilanteeseen tuskin saa kohennusta elleivät molemmat muutokseen sitoudu. Jos molempia tyydyttävää ratkaisua ei saavuteta, niin hirvittävästi rakentavia vaihtoehtoja ei ole - sopeutuminen on yksi, suhteesta lähteminen ehkä toinen. Kolmansia ja neljänsiäkin vaihtoehtoja varmasti voi keksiä.

Vaikka itse olisi omasta mielestään oikeassa, niin se toinen voi olla mielestään aivan yhtälailla oikeassa.

Miten muuten sait sen käsityksen, että mielestäni PITÄISI puhua vain myönteisistä asioista? Miksi ajattelit, että mahdollinen seurustelukumppanini olisi kovin kärsivä?

nimimerkki " tiedosta kiinnostunut"

Vierailija
34/51 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketieteellisesti on mielestäni todistettu, että selibaatti miehellä altistaa esim. eturauhassyövälle. Itse olen myös huomannut alavatsakipuja yli viikon selibaatin jälkeen. Lääkärin mukaan kivut johtuvat siitä, että mm. siemenrakkulat ja eturauhanen eivät pääse tyhjentymään. Tämänhän huomaa siitä, että selibaatin jälkeen siemennestettä tulee paljon tavallista enemmän.

M40

Vierailija
35/51 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhasen täyttymisestä lääkäri minullekin puhui. Eikä se aina lähde heti pois vaikka tyhjentäisi, vaan saattaa kivistellä seuraavaan aamuun asti.

36: Oikeassa olet siinä, että parisuhde on täynnä kompromisseja. Jos ei ole valmis sopimaan asioista yhteisesti, ei voi elää parisuhteessa.

Miehiä ärsyttää tässä keskustelussa kaksi asiaa, mun mielestä.

1. Naiset eivät tunnu tietävän mitään miehen fyysisestä tarpeesta.

2. Naisia pitää ymmärtää (jos ei vaan halua seksiä), mutta miesten pitää sietää (runkatkaa jos tekee mieli)

Vierailija
36/51 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se elämä vaan ihmeellistä. Minulla on 13 v tytär, hän ei ole ollut milloinkaan esteenä sukupuoliasioille. Hän on mennyt nukkumaan aina ns. normiaikana.

Olen ollut vaimoni kanssa yhdessä 18 v, Naimisissa 15 vuotta, ja nyt ilman seksiä 3 vuotta. Joten tuntuu melko "pieneltä" jos mies saa esim. suihin ottoa raskaana olevalta vaimoltya "vain" kolme kertaa viikossa. Minä antaisin tällaiselle vaimolle ns. "palkkaa" ja muut sovittavat edut päälle vähintään 150 000 €/vuosi.

Eli ns. milloin vain tyydytystä saavat hemmot olkaa hiljaa typerien ongelmienne kanssa.

PS: Meillä Phojanmaalla kaikki on suurta, jopa naapurien puheet meistä..

Vierailija
37/51 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon tauko olisi ongelma ja eroa ryhtyisin suunnittelemaan kolmen kuukauden jälkeen, jos tilanteeseen ei olisi löydetty toimivaa ratkaisua.

Vierailija
38/51 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tämä olla oikea aloitus?

Kahden lapsen jälkeen normaali seksielämä on 3-4 kertaa viikossa, nyt on kriisi, kun loppuraskauden aikana vaimolle ei seksi maistu.

Porvoosta tuon on pakko olla. Jos ei, niin onnellista loppuelämää ja mykkäkoulua, jos kolmannen lapsen jälkeen seksitaso vakiintuisi vain 2 kertaa viikossa.

Vierailija
39/51 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen puoli tuntia menee hyvin, sitten alkaa vituttamaan.

Vierailija
40/51 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on niin naurettavaia noi mieten jutut kivuista, jos ei pääse viikon aikana laukeamaan. Se on vain keino naruttaa naisia hommiin. Jos jollakulla syntyy viikossa kipuja, kannattaa mennä lääkäriin. Vika on elimellinen ilman muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme