Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen olettaa että häntä yritetään iskeä...

Vierailija
03.06.2015 |

Monesti (vähintään pari kertaa kuukaudessa) tulee vastaan näitä naisia, jotka aina olettavat että mies (eli minä) on heistä kiinnostunut. He sitten tuovat jotenkin väkisin esille sen, että heillä on poikaystävä. Joskus näin on ja joskus ei. Ehkä 70 % tapauksista sellaisia, että en ole kiinnostunut.

Yhteistä näille tapauksille on naisten kovat luulot itsestään. Olen ystävällinen useimmille ihmisille, ei siitä voi eikä pidä vetää mitään johtopäätöksiä. Rasittavaa ja ylimielistä touhua. Olenkin ottanut tavaksi, että aina kun kuulen tuon "mulla on poikaystävä", naurahdan ja sanon että "en mä sua yritä iskeä". Nainenhan ei voi tietää miksi naurahdan. Ehkä pidän tilannetta erikoisena. Ehkä minulla on tyttöystävä ja pidän hassuna sitä, että vaikuttaisin kiinnostuneelta jostain toisesta. Tai ehkä ajattelen että nainen ei ole ollenkaan minun tasoani.

Yksi asia on kuitenkin tullut selväksi: naiset muuttuvat todella paljon aidommiksi ja ystävällisemmiksi, kun tuon lauseen päästää suustaan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää ylipäänsä aivan älyttömästi se kun joku toinen ylimielisyyttään "lukee ajatuksiani" ihan pieleen ja alkaa siitä ääneen mölyämään. On sitten kyse iskemisestä tai ihan mistä tahansa muusta.

Vierailija
22/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 01:45"]

Mua vituttaa kun baarissa muijat ei anna tussutinta

[/quote]

Niin varsinkaan siellä baarissa ne ei anna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 01:36"]

Monesti (vähintään pari kertaa kuukaudessa) tulee vastaan näitä naisia, jotka aina olettavat että mies (eli minä) on heistä kiinnostunut. He sitten tuovat jotenkin väkisin esille sen, että heillä on poikaystävä. Joskus näin on ja joskus ei. Ehkä 70 % tapauksista sellaisia, että en ole kiinnostunut.

Yhteistä näille tapauksille on naisten kovat luulot itsestään. Olen ystävällinen useimmille ihmisille, ei siitä voi eikä pidä vetää mitään johtopäätöksiä. Rasittavaa ja ylimielistä touhua. Olenkin ottanut tavaksi, että aina kun kuulen tuon "mulla on poikaystävä", naurahdan ja sanon että "en mä sua yritä iskeä". Nainenhan ei voi tietää miksi naurahdan. Ehkä pidän tilannetta erikoisena. Ehkä minulla on tyttöystävä ja pidän hassuna sitä, että vaikuttaisin kiinnostuneelta jostain toisesta. Tai ehkä ajattelen että nainen ei ole ollenkaan minun tasoani.

Yksi asia on kuitenkin tullut selväksi: naiset muuttuvat todella paljon aidommiksi ja ystävällisemmiksi, kun tuon lauseen päästää suustaan.

[/quote]

Missä nämä naiset tulee sua vastaan? Ehkä ne haluaa säästää sun aikaa ja vaivaa, että pääsisit löytämään sen sinun arvoisesi naisen. Siinä voi mennä nimittäin aikaakin ennekuin löytyy ja he ovat vain ystävällisiä.

Vierailija
24/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeaa baarissa kerron kyllä olevani varattu nainen jos joku tulee juttelemaan, sillätavalla sulavasti. Monesti kun miehet haluavat siitä jatkaa sitten niiden sinkkujen luokse mielummin kuin tuhlata aikaansa varattujen kanssa horinointiin. Silloin tällöin on hyvät keskustelut syntyneet siltikin ja pari kertaa on tullut kommenttia tyyliin "ei se haittaa kun miehesi ei ole täällä näkemässä"..

Vierailija
25/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiiän syyn! Suomalaiset miehet osaa olla niin tönkköjä (ja naiset), että heti kun mies on ystävällinen (normaali muiden maiden tasolla), niin sitä luullaan flirtiksi. Ite jouduin tän mun hollantilaiselle miehelle selittämään. Hän kehui mun kavereita ja jopa äitiä, ja pakko myöntää et kyl se flirtiltä vaikuttaa vaikka hän halusi vaan olla herrasmies ja kohtelias.

Vierailija
26/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kadulla tai baarissa tulee mies juttelemaan ja jossain vaiheessa siirtyy tähän "hei lähtisitkö kahville joku päivä"/"olisinko voinut saada sun numeron"-linjalle, niin itse vastaan pahoittelen siinä vaiheessa seurustelevani. En kylläkään seurustele oikeasti, mutta se tuntuu pehmeämmältä tavalta antaa pakit kun sanoa suoraan että ei kiinnosta. Joskus tuossakin vaiheessa mies vielä sanoo että tarkoitti ihan vaan kaverina ja että hänelläkin on tyttöystävä. Silloin tulee tyhmä olo! Pakko vaan olettaa välillä, en osaa hoitaa noita tilanteita paremminkaan... Olisko vinkkejä miehiltä? Enkä pidä itseäni arvon prinsessana, haluan vaan epämukavasta tilanteesta pois loukkaamatta ketään!

Vierailija
27/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mainosta olevani parisuhteessa jos satunnaisesti joku mies tulee juttelemaan vaan ystävällisesti osallistun omalta osaltani keskusteluun. Olen kuitenkin havainnut useampaan kertaan että kun siinä on pidemmän aikaa juteltu niitä näitä ja mies kysyy esim. puhelinnumeroa tai pyytää kahville niin siinä vaiheessa tietenkin sanon että olen parisuhteessa. Noh tästähän vastapuoli vetää herneen nenään sillä olen ystävällisyydelläni ja kohteliaisuudellani aikaansanut sen että ilmeisesti olen antanut jollain käsittämättömällä tavalla ymmärtää olevani sillä tavalla kiinnostunut miehestä vaikka en ole. Joten joka tapauksessa nainen tekee väärin, kertoo heti alkuun seurustelevansa tai ei läväytä sitä heti pöytään ja miehen mielestä tämä on harhaanjohtamista. Ota siinä teistä miehistä selvää.

Vierailija
28/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en usko että esim. baarissa juttelemaan tuleva mies pyytää naisen numeroa kaverimielessä.

-28

Vierailija
29/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 juuri tuota tarkoitin! Aina tekee väärin. Mitä tuohon numeron/kahville kyselyyn pitäisi vastata jotta ei vaikuta ylimieliseltä tai prinsessamaiselta?

-27

Vierailija
30/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-in, palstojen mukaan olet ilmoittaessasi ylimielinen ja jos et ilmoita olet vedättäjä ;) Onneksi tosielämässä ei ole tällaista. (Ainakaan minun kohdallani)

Vierailija
31/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan samaa sitä miehiltä tulee. Joskus tylsistyneenä jonossa alkanut juttelemaan ihmisille baarissa ja heti tulee palautetta " siis mul on niinku tyttöystävä, mutta jos sua ei haittaa". Vitut siitä mulla oli tylsää ja yritin saada jonotuksen tuntumaan lyhyemmältä ja mitäs minä jollain kaiken päälle kömpivällä ääliöllä tekisin muutenkaan.

Suomen kulttuuri on kertakaikkisen kammottava. Aina sitä on muka toisten ulokkeiden tai reikien perässä, jos yhtään käyttäytyy ystävällisesti. Pitää vissiin alkaa lipua keskarit pystyssä ja haistatellen halki katujen ja kahviloiden.t. nainen, joka ei ole edes kaunis sellainen.

Vierailija
32/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kokemus, että miehet helposti tuovat esiin olevansa varattu. Oletan tämän johtuvan siitä, että hymyilen ja juttelen avoimesti miehille samaan tapaan kuin naisillekin. Se on kieltämättä outoa, koska aina seurustelustaan huomauttavat ovat olleet tyyppejä, joista en ikinä voisi edes olla kiinnostunut. Se huvittaa. Usein en välttämättä edes kerro, että itse olen perheellinen ja naimisissa (en aina pidä sormuksia). Riippuu miten hyvin tunnetaan. 

Yliopistolla aikoinaan oli yksi ainejärjestönörtti, joka ilmoitti mulle luentosalin varmistaessani, ettei voi puhua mulle koska seurustelee. Heheh. Vastasin, että aivan sama. Jätkä oli täysin tapettia eikä ollut edes mielen vieressä käynyt ajatus, että kukaan olisi hänestä kiinnostunut. Hiukan nauratti nähdä häntä sen jälkeen. Kieltämättä mietin myös, että kuvitteleeko kaikkien häntä puhuttelevien naisten olevan iskuhommissa :D 

Toisaalta asia mikä myös helvetisti ärsyttää on kaverit, jotka ilmoittaa sun puolesta, että "hei, tää on sit varattu". Se on niin noloa. Ihan kuin ei ihmiset voisi keskustella ilman taka-ajatuksia. Erityisesti tätä tietysti tapahtuu baarissa. Kerran on yksi keskustelukumppanin ja mun yhteinen tuttu tullut sähiseen mulle, että mun on pakko kertoo olevani varattu. Keskusteluumme ei mitenkään sopinut luontevasti kyseinen asia, mutta sähinää ja hihasta nykimistä oli niin paljon, että jouduin lopulta töksäyttämään asian. Voitte kuvitella, miten typeräksi tunsimme molemmat itsemme. Keskustelukin tyrehtyi siihen, koska olimme jutelleet työelämästä ja sitten tuli tuo järjettömän awkward moment. Pidän edelleenkin tuota sähisijää (mies) aivan idioottina enkä tiedä miksi tottelin häntä. Olin kai niin hämmentynyt ja väsynyt siitä jankutuksesta.

Vierailija
33/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 03:53"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 01:36"]

[/quote]

Missä nämä naiset tulee sua vastaan? Ehkä ne haluaa säästää sun aikaa ja vaivaa, että pääsisit löytämään sen sinun arvoisesi naisen. Siinä voi mennä nimittäin aikaakin ennekuin löytyy ja he ovat vain ystävällisiä.

[/quote]

Oikein tyylikästä säästää mun aikaa jossain kotibileissä tai muissa illanistujaisissa... istukoot sitten yksin saatana

AP

Vierailija
34/34 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ikuisuuskysymys, milloin uuden ihmisen kanssa jutellessa olisi kohteliasta ilmoittaa olevansa varattu. Kumpaankin suuntaan voi tapahtua virhearvioita. Joskus kyse ei ole ollut flirtistä tai iskuyrityksestä, joskus on. Ei aina voi mennä oikein. Minusta vähän turha siksi lähteä millekään "naiset ovat turhamaisia prinsessoja" -linjalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä