Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minulla on tällainen tunne?

Vierailija
03.06.2015 |

Että kaikki on nyt tehty ja nähty, mitä piti? On vain yksi ihminen joka voisi minut nostaa. Ja hän ei kuulu minun elämääni. Rakastuin häneen epätoivoisesti, tosin olen jo mielessäni luovuttanut. Olen aivan poikki, eikä kukaan muu voi häntä korvata. Ei minun elämässäni tunnu olevan mieltä. Hän oli viimeinen keinoni. Kaiken olen antanut nyt. Ja rakastan kyllä rakkaita ystäviäni ja perhettäni ,mutta en vain näe enää toivoa tässä elämässä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko juuri eronnut? Normaali reaktio jos on ollut tunteita toista osapuolta kohtaan.

Vierailija
2/8 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 00:17"]

Ootko juuri eronnut? Normaali reaktio jos on ollut tunteita toista osapuolta kohtaan.

[/quote]En ole hänen kanssaan ollut edes yhdessä. Hänessä vain on se jokin. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta tuntuu tolta, koska et ota vastuuta omasta elämästäsi. Oletko 15-vuotias vai ihan aikuinen? Jos olet 15, juttele vanhemmillesi. Jos olet aikuinen, koita vähän miettiä onko oikein ulkoistaa vastuu omasta elämästä jollekin toiselle.

Vierailija
4/8 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot masentunut hetkellisesti, koska oot joutunut luopumaan ihastuksestasi vaikket haluais. Mulla on tuo sama tilanne tällä hetkellä.

Vierailija
5/8 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 00:31"]

Sä oot masentunut hetkellisesti, koska oot joutunut luopumaan ihastuksestasi vaikket haluais. Mulla on tuo sama tilanne tällä hetkellä.

[/quote]Olin jo aivan lopussa ennen häntä. Mutta se veti minulta maton lopullisesti jalkojen alta. -ap

Vierailija
6/8 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä ns. paha poika?

Vierailija
7/8 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennusta ilmassa. Normaalia ajatella noin kun mieli järkkyy jostain, kylläkin tarvitsisit hieman ehkä keskusteluapua että pääset tuosta mielentilasta yli hallitusti. Tsemppiä.

Vierailija
8/8 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 00:33"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 00:31"]

[/quote]Olin jo aivan lopussa ennen häntä. Mutta se veti minulta maton lopullisesti jalkojen alta. -ap

[/quote]

Oletko siis saanut selkeät pakit häneltä?