Pitäisi mennä kuukaudeksi töihin!
Siis kuukaudeksi! Määräaikainen sopimus!
Työkkäristä sain työtarjouksen ja hain paikkaa koska muuten olisi tullut karenssi. Olin ihan varma että en saisi paikkaa kun hakijoita oli kuitenkin n.20. Sainkin sitten sen paikan enkä voi kieltäytyä. Tuntuu ihan tyhmältä mennä kuukaudeksi töihin! Olen kuitenkin ollut jo pari vuotta työttömänä.
Päivähoitopaikka on kyllä lapselle eli se ei ole ongelma, mut mites noi muut jutut? Vaikuttaako tukiin tms?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:31"] [quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:29"]Mene vaan ja hae sitten ihan vittuillaksesi sairaslomaa sen kuukauden ajaksi. [/quote] Miksi ihmeessä? Kenelle ap pitää vittuilla? Työkkärin akoille? [/quote] Ahneelle hyväksikäyttäjälle, joka on palkkaamassa. [/quoteMissä se hyväksikäyttö on?
[/quote]
Tarkoituksena on riistää osa työntekijän työpanoksesta omiin taskuihin samalla kun itse leventää persetttään kaljatuoppi kourassa jollain kesäterassilla. Täyttää kaikki hyväksikäytön kriteerit.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:31"] [quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:29"]Mene vaan ja hae sitten ihan vittuillaksesi sairaslomaa sen kuukauden ajaksi. [/quote] Miksi ihmeessä? Kenelle ap pitää vittuilla? Työkkärin akoille? [/quote] Ahneelle hyväksikäyttäjälle, joka on palkkaamassa. [/quote]hyväksikäyttäjä? Ottaa lomatuuraajan jolle maksaa palkkaa, rahaa, työnteosta? Missä se hyväksikäyttö on? Enemmän kaksi vuotta työttömänä ollut tukiennostaja on yhteiskunnan hyväksikäyttäjä. Mitä jos tukien maksajatkin vittuillaakseen tukien hyväksikäyttäjälle pistäisivät kassan "sairauslomalle"??
[/quote]
Googlaa sarkasmi