Toisen avioliiton raunioille rakennettu liitto?
En ihan oikeasti tajuu, miksi kukaan haluaa aloittaa liiton olemalla ensin se toinen nainen ja sitten kun on saanut vihdoin miehen jättämään vaimonsa ja lapset, perustaa uuden perheen tämän sankarin kanssa?
Mulla olis ainakin ihan paska olo, jos mun onni olis rakennettu toisen perheen raunioille ja mun takia lapset reissais kahden kodin väliä.
Lisäksi näihin kuvioihin (ainakin omassa lähipiirissäni) on liittynyt aina vuosien riitely, katkeruus ja lasten kärsimys. Pahimmissa tapauksissa ollaan käyty oikeutta vuosia ja ihan joka asiasta :( Kaupan päälle uusi rouva saa yleensä myös tämän exän vihan ja karmeita uusperheriitoja ja -juhlia vuosiksi eteenpäin.
Kommentit (3)
Kyllä siihen raunioiden päälle rakentamiseen tarvitaan myös toinen osapuoli. Ei ketään väkisin viedä. Ainahan se tietty toisessa naisessa vika on, miesrukka tahdoton olio.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:52"]
Kyllä siihen raunioiden päälle rakentamiseen tarvitaan myös toinen osapuoli. Ei ketään väkisin viedä. Ainahan se tietty toisessa naisessa vika on, miesrukka tahdoton olio.
[/quote]
Musta ap enemmän ihmetteli sitä, että kuka haluaa mukaan tuollaiseen uusperhehelvettiin.
Mulle ainakin varatut miehet on nounou ja varsinkin ravintolassa lähentelevät isukit yök. Mutta kukin kai tyylillään.