Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi Helvetti - olen uranainen ja raskaana

Vierailija
02.06.2015 |

Uskomatonta, että näin voi käydä juuri minulle! Olen uranainen, teen pitkää päivää ja teen nyt 31 - vuotiaana johtotason töitä. Tienaan ihan ok, mutta en älyttömiä kuitenkaan. Haluan silti viedä edetä urallani. Asun yksin ja olen tällä hetkellä ulkomaankomennuksella eräässä Euroopan maassa. En ole koskaan haaveillut lapsista enkä perheestä ja nyt sitten on kondomi pettänyt ja olen raskaana! 

En ole parisuhteessa lapsen isän kanssa. Tapaamme noin kerran kuukaudessa tai useammin seksin ja ajavieton merkeissä. Pidän miehestä kovasti ja hän on kyllä mielestäni hyvä mies, mutta en ole erityisen innostunut parisuhteilusta. Miehellä on muitakin naisia, itselläni ei ole ollut puoleen vuoteen muita, joten isyys on varma. Mitä helvettiä teen?? Pystyn taloudellisesti lapsen hoitamaan, mutta ei tämä nyt ole ihan sitä mitä haluan. En tiedä lapsista YHTÄÄN mitään. En ole kiinnosyunut lapsista. Täällä meillä on 3kk äitiyslomakin vain ja sitten pitää palata töihin. Mihin tungen lapsen? Onko abortti ainoa vaihtoehto? 

Täällä päin onneksi sentään saa sektioita helpolla. Ajatuskin synnytyksestä ahdistaa. En ole niin äitityyppiä, että näkisn itseni synnyttämässä. Entä, jos se riskeeraa mahdollisuuteni nauttia seksistä jatkossa?

Mitkä tahansa neuvot ovat tarpeen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee abortti.

Vierailija
22/33 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot kommennustyöntekijä, niin eikö sua koske Suomen lait ja säännökset? Siis et äitiysloma on se mitä Suomessa kuuluu olla eikä kohdemaan mukainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä ei varmaan apuja edes tarvitse odottaa?

Vierailija
24/33 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joko teet abortin asap ja viet salaisuuden hautaan tai kerrot miehelle ja päätätte yhdessä. Siinä varmaan ne tärkeimmät. Ja onnea että oot noin helposti raskautuva. Itteä vähän jo alkaa kyllästyttää ku vuosi jo yritetty..

Vierailija
25/33 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksestä kyllä toipuu, älä huolehdi siitä. Jos tienaat hyvin, hanki lapselle hoitaja kotiin jo heti 3 kk vanhasta. Rintamaitoa voinet pumpata töissä tauoilla. Reilua olisi jutella myös isän kanssa, vaikka itse teetkin päätöksesi.

Vierailija
26/33 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sinä sisimmässäsi tiedä mikä on paras vaihtoehto.

Vierailija
27/33 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet varma siitä, että abortti on parhaaksi sinulle ja elämällesi, niin tee se. Jos haluat pitää lapsen ja sinusta tuntuu, että kykenet siitä huolehtimaan tavalla, joka on lapsen eduksi, niin pidä toki. Sinun kannattaa punnita plussia ja miinuksia ja tehdä päätös sen mukaan. Tsemppiä!

Vierailija
28/33 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 16:50"]

No, joko teet abortin asap ja viet salaisuuden hautaan tai kerrot miehelle ja päätätte yhdessä. Siinä varmaan ne tärkeimmät. Ja onnea että oot noin helposti raskautuva. Itteä vähän jo alkaa kyllästyttää ku vuosi jo yritetty..

[/quote]

Miksi salaisuus pitää viedä hautaan? Meinaatko että miehelle ei saa kertoa vai että kellekään ei saa kertoa?

Vierailija
29/33 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä lapsista tai raskaanaolemisesta mitään mutta olet kuitenkin tietoinen että kohdemaassasi saa helposti sektion mutta suomessa ei?
Aika hyvin, itse en ajatellut tuollaisia kovin yleisessä tiedossa olevana triviana enkä tiennyt sektion saamisen vaikeudesta mitään ennen neuvolan briiffausta.
Ei jatkoon siis.

Vierailija
30/33 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono provo. Kyllä monet saavat lapsia uraihmisinä. Kirjoittavat parempaa suomea eivätkä tituleeraa itseään. Synnytyksestä toipuu nopeammin kuin sektiosta.
T.kätilö

Vierailija
31/33 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Nyt sinusta tulee uuden hallituksen ja persujen syvästi halveksima loinen :(

Vierailija
32/33 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

66666666666666666666666666666666666

Vierailija
33/33 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei selviä "urasta" ja muutamasta lapsesta, ei omassa kapasiteetissa ole niin paljoa että kannattaisi täällä ruveta keulimaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi