Keskosvauvan äiti Eevi Teittisen ei kannattaisi nyt murehtia seksin vähyydestä.
Ei kai se nyt maailmaa kaada jos on joutunut olemaan ilman seksiä 2 kuukautta. Toiset elää vuosikaudet sinkkuna ja pärjäilee ilman. Ehtiihän sitä nuori ihminen peittoa heiluttamaan vielä monia vuosikymmeniä. Ei kai pitkä parisuhde nyt tuohon voisi kaatua, eihän. Tilanne on väliaikainen. Nyt he ovat palkanneet yöhoitajan, että pääsevät harrastamaan seksiä kerran viikossa. Sitä kai sillä parisuhteen hoidolla tarkoitetaan. Minulle riittäisi oikein hyvin, että saisin vaan käydä suihkussa rauhassa, syödä rauhassa ja nukkua läpiyön.
Kommentit (575)
Vierailija kirjoitti:
Jos orgasmeja kaipailee niin omilla käsillä se hoituu muutamassa minuutissa. Vielä vaivattomampaa, kun alkaa äheltämään miehen päällä väsyneenä.
Mitä on tämä puhe omilla käsillä orgasmin saamisesta - naisena? Miehetkin aina jotain "omin sormin"-läppää heittää. En ole ikinä saanut orgasmia omilla käsillä tai sormilla - ei ole ollut lähelläkään - ja olen nainen. Saako naiset orgasmeja sillä tavalla 🤔
Yli kolmikymppisillä seksuaalisuus voi olla jo hyvää vauhtia kuihtumassa verrattuna nuoruusvuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos orgasmeja kaipailee niin omilla käsillä se hoituu muutamassa minuutissa. Vielä vaivattomampaa, kun alkaa äheltämään miehen päällä väsyneenä.
Mitä on tämä puhe omilla käsillä orgasmin saamisesta - naisena? Miehetkin aina jotain "omin sormin"-läppää heittää. En ole ikinä saanut orgasmia omilla käsillä tai sormilla - ei ole ollut lähelläkään - ja olen nainen. Saako naiset orgasmeja sillä tavalla 🤔
Voi kyllä saa.
Kävin vähän selaamassa tuon Teemun instaa. Ei mitään kunnioitusta Eeviä kohtaan, vaan pientä kettuilua joka kuvassa, missä ei mainostettu . Siihen tytön syntymään asti selailin, ja kappas, on käyty Rukat ja Levit ja vauva on kai nyt muutamaa päivää vaille 3 kk. Voisi tällaisena pandemia-aikana pysyä pienen vauvan kanssa kotona, ei se maailma katoa ympäriltä.
Itse olisin jo laittanut tuollaisen miehen pihalle pihalle, jos käytös ei olisi muuttunut.
Sit se Rimpula-Rähisijä-Kerttu huutaa päivät läpeensä. Mutta Teemulla ja Eevillä on konsepti, millä rääkyvän Keskoskakaran turpa laitetaan kiinni. Siitä on pari poliisitutkintaa vireillä, mutta se kyllä toimii.
Eiköhän näistä keskoslapsen ”vanhemmista” ole artikkelin jälkeen tehty yksi jos toinenkin lasu-ilmo. Varmasti myös ihan lähipiirinkin toimesta. Hyvä niin.
Mä en tajua miten Eevi, joka mainostaa olevansa maanläheinen luonnossa liikkuja ja tasapainoisen elämän vaalija jaksaa Karalahtia. Kai niillä oli oma mökki sentään. Eikö Jerellä ollut Levillä korkki auki. Jere ja Nannakin on päiväkotibisneksessä. Liikunta on ihan hyvä idea päiväkodissa, mutta jos Jere on jollain tavalla mukana suunnittelemassa niin ei kiitos. Tuntuu ettei Jere ole edes oppinut mitään. Onko tämä tuki-ihminen joku uusi bisnes nyt sitten.
Nannakin järkyttyi aluksi kuinka Jere hoitanut vauvaa tai kotia mitenkään mutta nyt niillä taitaa olla joku avosuhde. Jos pitää paikkaansa, että Eevikin rikkinäisestä kodista niin voi alitajuisesti ottaa miehen jossa fiksattavaa. Sitten kun se mies ei muutu, vaikka noudatetaan lifestyleoppaita niin ollaan umpikujassa. Teemu ja Jere on naisten naurattajia. Niiden kanssa voi viettää viikonlopun, mutta ei kannata lasta tehdä.
Koska eka Dubain matka kolmistaan?
Vierailija kirjoitti:
Sit se Rimpula-Rähisijä-Kerttu huutaa päivät läpeensä. Mutta Teemulla ja Eevillä on konsepti, millä rääkyvän Keskoskakaran turpa laitetaan kiinni. Siitä on pari poliisitutkintaa vireillä, mutta se kyllä toimii.
Mikä juttu tää on, poliisitutkinta? En oo juurikaan tätä pariskuntaa seurannut ennen tätä ketjua 😄
Ei oo tarvinnut itsekeskeisen urheilija-Teemun koskaan joustaa kenenkään takia. Nyt sitten kusi sukassa ja Eevi yrittää sepittää tilannetta parhain päin minkä ehtii.
Taitaa olla suhde aika heikolla perustalla jos 2kk seksittömyys aiheuttaa kriisin ja ja muutama viikko tuntuu vaiheelta joka vaatii suhteelta paljon. Paree toivoa ettei tule vakavaa sairautta itselle tai lapselle että pystyy hoitamaan hommat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on kyllä lähtenyt nyt lapasesta. Oon samaa mieltä, että Teemun suhtautuminen varsinkin raskauteen ja synnytykseen vaikutti keskenkasvuiselta. En itse olisi vastasyntyneen lapsen kanssa lähtenyt salille tai Lappiin, mutta mielestäni jokainen perhe elää heille sopivalla tavalla niin kauan kuin se ei vahingoita lasta. En nyt usko että tuo lapsi vahingoittuu siitä, että käy äitinsä mukana salilla ja nukkuu turvakaukalossa sen tunnin kun äiti treenaa. Periaatteessa olen myös sitä mieltä, että vauva on hyvä jossain ajassa myös totuttaa liikkumiseen ja siihen ettei aina olla kotona. Toki toivoisin näiden vanhempien puolesta että he ymmärtäisivät tuon vaiheen ohimenevyyden. Että ei oikeasti kannata pitää kiirettä, ensimmäiset 3kk vauvan kanssa ovat aivan eri maata kun sitten kun vauva on isompi.
Ei noiden parisuhde kyllä minun mielestäni vaikuttanut katastrofilta tuon jutun perusteella. Miten tuosta voi päätellä sellaista? Onko oikeasti muka kaikilla muilla mies ollut hirveän osallistuva raskausaikana ja innoissaan raskaudesta? Meillä ainakin meni juuri niin että mies pääsi kunnolla isyyteen kiinni kun lapsi alkoi kommunikoida ja olla vastavuoroinen. Ei minun miestäni niin paljoa raskaus kiinnostanut. Kyllähän se ärsytti, mutta toisella kerralla tiesin jo mitä tuleman pitää. Miehestä on kuoriutunut aivan ihana isä kun lapset on päässeet ihan alun ameeba-vaiheesta eteenpäin. Rehellisesti ajattelen etten olisi voinut tuon parempaa isää lapsilleni saada. Mutta ei hän sitä raskausaikana näyttänyt. En väitä etteikö olisi olemassa isiä jotka lukee kaikki synnytysoppaat yms, mutta tuskin kaikki on tällaisia ja ihan hyviä isiä heistä silti voi tulla.
Teemulle ja Eeville toivoisin nyt malttia ja jaksamista! Että he ymmärtäisivät että tämä pikkuvauvavaihe menee nopeammin ohi kuin arvaakaan, ja elämä helpottuu sen jälkeen kyllä.
Tää on kyllä totta, se isyys/vanhemmuus ei ole pelkkä raskaus/vauva-aika vaan se on pitkä maratooni. Toiset handlaa tietyt vaiheet paremmin kuin toiset. Esim. erään ystäväni mies ei osannut ollenkaan hahmottaa raskausaikana, että sieltä mahasta tulee vauva ja vauvankin kanssa oli haparointia, mutta on ollut aivan superhyvä lasten kanssa vanhemmalla iällä. Parhaimmillaan melkein lasten uhmaiässä ja teini-iässä; osaa luovia lasten tunnemyräkät ja touhuaa ja juttelee paljon isompien lasten kanssa. Lapset nyt juuri teini-iässä tässä perheessä ja isällä hyvät välit lapsiin. Toisen kaverin mies taas paapoi raskausajan, hoiti vauvaa jne., mutta sitten kun lapset alkoi osoittaa omaatahtoa, tulla omia mielipiteitä, itsenäistymistä niin ei pärjää _yhtään_, muuttui jopa agressiiviseksi ja perhe joutui hakemaan tosissaan apua. Jotkut handlaa taas kaiken ihan keskiverrosti niin kuin oma mieheni, hän ei missään vaiheessa mikään ehkä huippuesimerkki ole ollut mutta ihan kelpo inhimillinen isä ja lapset tykkää. Ei tää niin suoraviivaista ole..
Jutun kuvat antaa ihan eri käsityksen. Tuokin voisi olla yksi monista vauvakupla-artikkeleista. Rehellistä puhetta, tosin juttua on voitu vääristellä toiseen suuntaan huomion takia. Lisääntymistä ei pitäisikään romantisoida niin paljon, se on haitallista kaikille.
Vauvan puolesta tuli hieman paha mieli, lempinimi on narina-kerttu ja vauva saa luvan tottua että tässä perheessä mennään.
Eikä vauva edes herättänyt vau fiiliksiä.
Lapsi on pettymys kaikinpuolin jo syntyessään.
Millä tavalla toisen parisuhteen hoitaminen on täällä muiden asia?
Ennemminkin luulisi monen ymmärtävän, että kuinka vähän sitä aikaa vauvaperheessä on yhteiselle ajalle, ja kuinka siinä sitten on käynytkään? Ja yhteinen aikakin on paljon, vaikkei peittoa jaksakaan vauva-aikana aina heilutella.
En ymmärrä, miten vähän tämä asia saa kannatusta, vaikka niin monet valittaa yhteisen ajan puutetta lapsen kahden ensimmäisen vuoden aikana. Kaikilla ei ole isovanhemmat lähellä, joten mielestäni ulkopuolisen avun palkkaaminen on suositeltavaa, jos siihen on taloudellisesti mahdollista.
Parisuhdetta pidetään liian itsestäänselvyytenä ja se minusta hieman surullista. Kun lapset tulee, puoliso jää toiseksi. Lapset voivat hyvän, kun heidän vanhempana voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla toisen parisuhteen hoitaminen on täällä muiden asia?
Ennemminkin luulisi monen ymmärtävän, että kuinka vähän sitä aikaa vauvaperheessä on yhteiselle ajalle, ja kuinka siinä sitten on käynytkään? Ja yhteinen aikakin on paljon, vaikkei peittoa jaksakaan vauva-aikana aina heilutella.
En ymmärrä, miten vähän tämä asia saa kannatusta, vaikka niin monet valittaa yhteisen ajan puutetta lapsen kahden ensimmäisen vuoden aikana. Kaikilla ei ole isovanhemmat lähellä, joten mielestäni ulkopuolisen avun palkkaaminen on suositeltavaa, jos siihen on taloudellisesti mahdollista.
Parisuhdetta pidetään liian itsestäänselvyytenä ja se minusta hieman surullista. Kun lapset tulee, puoliso jää toiseksi. Lapset voivat hyvän, kun heidän vanhempana voi hyvin.
Moi Eevi!
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on kyllä lähtenyt nyt lapasesta. Oon samaa mieltä, että Teemun suhtautuminen varsinkin raskauteen ja synnytykseen vaikutti keskenkasvuiselta. En itse olisi vastasyntyneen lapsen kanssa lähtenyt salille tai Lappiin, mutta mielestäni jokainen perhe elää heille sopivalla tavalla niin kauan kuin se ei vahingoita lasta. En nyt usko että tuo lapsi vahingoittuu siitä, että käy äitinsä mukana salilla ja nukkuu turvakaukalossa sen tunnin kun äiti treenaa. Periaatteessa olen myös sitä mieltä, että vauva on hyvä jossain ajassa myös totuttaa liikkumiseen ja siihen ettei aina olla kotona. Toki toivoisin näiden vanhempien puolesta että he ymmärtäisivät tuon vaiheen ohimenevyyden. Että ei oikeasti kannata pitää kiirettä, ensimmäiset 3kk vauvan kanssa ovat aivan eri maata kun sitten kun vauva on isompi.
Ei noiden parisuhde kyllä minun mielestäni vaikuttanut katastrofilta tuon jutun perusteella. Miten tuosta voi päätellä sellaista? Onko oikeasti muka kaikilla muilla mies ollut hirveän osallistuva raskausaikana ja innoissaan raskaudesta? Meillä ainakin meni juuri niin että mies pääsi kunnolla isyyteen kiinni kun lapsi alkoi kommunikoida ja olla vastavuoroinen. Ei minun miestäni niin paljoa raskaus kiinnostanut. Kyllähän se ärsytti, mutta toisella kerralla tiesin jo mitä tuleman pitää. Miehestä on kuoriutunut aivan ihana isä kun lapset on päässeet ihan alun ameeba-vaiheesta eteenpäin. Rehellisesti ajattelen etten olisi voinut tuon parempaa isää lapsilleni saada. Mutta ei hän sitä raskausaikana näyttänyt. En väitä etteikö olisi olemassa isiä jotka lukee kaikki synnytysoppaat yms, mutta tuskin kaikki on tällaisia ja ihan hyviä isiä heistä silti voi tulla.
Teemulle ja Eeville toivoisin nyt malttia ja jaksamista! Että he ymmärtäisivät että tämä pikkuvauvavaihe menee nopeammin ohi kuin arvaakaan, ja elämä helpottuu sen jälkeen kyllä.
Siellä puhuu varsinainen miellyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vauvan puolesta tuli hieman paha mieli, lempinimi on narina-kerttu ja vauva saa luvan tottua että tässä perheessä mennään.
Eikä vauva edes herättänyt vau fiiliksiä.
Lapsi on pettymys kaikinpuolin jo syntyessään.
Samaa mietin ja mielestäni avoimessa puheessa niistä negatiivisistakin fiiliksistä ei sinänsä mitään pahaa, mutta tekee tässä tapauksessa pahaa ajatella, että tyttö saattaa joskus isompana lukea itsekin tämän jutun.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla halu loppunut missään vaiheessa raskautta tai sen jälkeen. En kyllä turvonnutkaan muodottomaksi Jabbaksi tai repinyt itseäni 6-kiloisella sokerivauvalla.
Lainatakseni Tuntemattoman sotilaan Antti Rokkaa, niin "mikäs sälli se sie oot". No kukapa se kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse.
Jooei, Karalahdet ei tod. se oikee remmi lapsiperheeseen. Kaikki ne jotka siellä mökilläkin oli, niin jos viettäisit tuollaista elämää ja eläisivät lähiössä, ni olisi jo lasu tehty. Kuja ihne haluu noilta ostaa "elämän"?