Keskosvauvan äiti Eevi Teittisen ei kannattaisi nyt murehtia seksin vähyydestä.
Ei kai se nyt maailmaa kaada jos on joutunut olemaan ilman seksiä 2 kuukautta. Toiset elää vuosikaudet sinkkuna ja pärjäilee ilman. Ehtiihän sitä nuori ihminen peittoa heiluttamaan vielä monia vuosikymmeniä. Ei kai pitkä parisuhde nyt tuohon voisi kaatua, eihän. Tilanne on väliaikainen. Nyt he ovat palkanneet yöhoitajan, että pääsevät harrastamaan seksiä kerran viikossa. Sitä kai sillä parisuhteen hoidolla tarkoitetaan. Minulle riittäisi oikein hyvin, että saisin vaan käydä suihkussa rauhassa, syödä rauhassa ja nukkua läpiyön.
Kommentit (575)
Toi tuore isä vaikuttaa lausuntojensa perusteella siltä, että jos Eevi ei jaksa antaa, on pian yh.
Mikä sekin kommentti oli, että Teemu ei kasvanut isäksi ollenkaan hänen raskaana ollessaan ja nyt vasta oli opetellut isyyttä. Tuli vaan mieleeni, onko isä edes täysillä mukana. Mennyt nukkumaankin eri kerrokseen kuin Eevi ja Vauva.
Suhteessa taitaa olla kaksi aikuista lasta?
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008566887.html
Synnytysvalmennusta Teemu ei ollut pitänyt tarpeellisena. ”Naisten asiat” olivat hänestä Eevin asioita.
Jaa, itse olen saanut seksiä viimeksi...ööö...vuonna 2018. Tässä sitä vaan porskutellaan. Totesin jo kauan sitten, että se touhu on raakasti yliarvostettua ja -mainostettua.
On se rankkaa.
Ihan keskosvauva ja revitään pelihousuja.
Miten noin vähästä hermostuva voi olla ammattiurheilija, jos ei pinna pidä?
T. Keskoskaksosten ja 3 vuotiaan isä.
Teitin Teitti teitittelee teittiä.
” Teemukaan ei oikein tiennyt, miten hän olisi. Hän myös ajatteli, ettei osaa. Minä taas koin, että olen yksin. Varmaan aika tyypillinen tilanne, Eevi selittää rauhallisesti.”
Varmaan aika tyypillinen tilanne? No, ei todellakaan ole. Raskaus on sitä varten, että vanhemmuuteen kasvetaan yh-des-sä? Ehtiikö vauva täyttää edes vuotta, kun pari eroaa?
Eikös niitä huhuja ollut, ettei Teemu ole "yksiavioinen". Vaikuttaa muutenkin mieslapselta. Pari vuotta ja veikkaan eroa.
Teemu vaikuttaa siltä, ettei ole tuossa ihan niin mukana kuin Eevi. Lisäksi vaikuttaa lapselliselta ja jotenkin itsekkäältä. Tuossa suhteessa Teemu vie ja Eevi vikisee. Lapsen nimi on muuten Ellen.
Eevi keskittyy kaikkeen muuhun kuin tärkeimpään vain. Muut asiat hoituu kyllä. Joku luo hänellä painetta. Nyt pitäisi vain pesiä, olla.
Miksi tuo on julkista tietoa? Mitä se kellekään kuuluu, jos ei suksi luista?
Tuo Teemu vaikuttaa varsin epäkypsältä ja idioottimaiselta. Mihinkään ei olllut varautunut ja kuulostaa siltä että on jättänyt kaiken Eevin harteille. Jotenkin tuo hänen asenteensa paistaa sellaista välinpitämätöntä energiaa Eeviin ja lapseen.
On ihan olei ettei tunne toki mitää erityistä onnea kun lapsi syntyy, tunteille ei mitään voi.
Olen siitä asiasta samaa mieltä kyllä heidän kanssaan että julkisuudessa maalataan liian ruusuista kuvaa vauva-arjesta ja odotusajasta/synnytyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos orgasmeja kaipailee niin omilla käsillä se hoituu muutamassa minuutissa. Vielä vaivattomampaa, kun alkaa äheltämään miehen päällä väsyneenä.
Nyt voi saada
bonus 😅😅
"Pari on myös halunnut hoitaa parisuhdettaan palkkaamalla kotiin yöhoitajan kerran viikossa, jotta he pääsevät käymään leffassa ja syömässä."
Öö okei. :D kuulostaa koomiselta.
"Eevi on myös päättänyt, että Teemu saa nukkua yöt.
– En hermostu vauvan kanssa enää helposti. Minä mieluummin valvon, jotta Teemu saa nukkua eikä ole päivällä sitten kiukkuinen."
Kuulostaa tosi tasa-arvoiselta. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
” Teemukaan ei oikein tiennyt, miten hän olisi. Hän myös ajatteli, ettei osaa. Minä taas koin, että olen yksin. Varmaan aika tyypillinen tilanne, Eevi selittää rauhallisesti.”
Varmaan aika tyypillinen tilanne? No, ei todellakaan ole. Raskaus on sitä varten, että vanhemmuuteen kasvetaan yh-des-sä? Ehtiikö vauva täyttää edes vuotta, kun pari eroaa?
Meidän pikkukeskosen (alle kg) isä osasi kyllä
Kaikki ei oo pönttöjä isiä. Eikä silloin se seksi ollut ykkönen jos lapsi itki yöllä.
Jos orgasmeja kaipailee niin omilla käsillä se hoituu muutamassa minuutissa. Vielä vaivattomampaa, kun alkaa äheltämään miehen päällä väsyneenä.