Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko opettajat kuittasivat tänä vuonna lahjoja?

Vierailija
02.06.2015 |

Muhkean lahjapotin lisäksi saavat vielä neljännesvuoden mittaisen kesäloman. Kyllä kelpaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä kateellisia! Jo noin sadas aloitus samasta aiheesta! Menkää opettajiksi!!
Mä vein lahjan minun lapsen opettajalle. Siksi koska haluan kiittää häntä hyvästä työstä. En vienyt lahjaa postinkantajalle taikka kampaajalle, vaikka hyvin hekin työnsä tekevät. Opettaja viettää enemmän aikaa arkena lapseni kanssa kuin minä itse joten kyllä se on minulle tärkeämpää kuin kerran kahdessa kuussa laitettu uusi tukka.

Vierailija
2/31 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 08:34"]Ilmoitimme lapsemme opettajan saamista lahjoista verovoranomaiselle. Nauttikoon kesästään.
[/quote]
No onneksi se opettaja heitti kaikki saamansa lahjat jo koulun pihalla roskikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tää ala olla jo aika loppuunkaluttu aihe?

Keksitääs jotakin muuta valittamista.

Vierailija
4/31 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti hei..... Lahjaksi saavat joka vuosi kaikkee mahdollista tilpehööriä, jos vanhemmat eivät järkkää yhteislahjaksi jotain isompaa. Näitä kukkia ja kippoa ja kappoa sit 15-20 oppilaalta. Ja seuraavana vuonna taas samaa tavaraa eri paketissa. Jee, kuka on kade tästä tilpehööri läjästä.

Vierailija
5/31 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tää on pientä. Muissa maissa lapset vie myös koulun alkaessa kukkia ja lahjoja opettajalle ja viimosenpäälle juhlatamineissa. 

Vierailija
6/31 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, meidän tytön luokalta opettaja sai 120 euron lahjakortin koko luokalta yhteisenä lahjana. Vähän kyllä hirvitti, siis 700 markkaa!

Vierailija
7/31 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 08:33"]

Mun mielestä lahjojen antaminen pitäisi kieltää. Katsoin päiväkodissa kun eskariopettajille raahataan kukkapuskia ja lahjakasseja, meiltä tuli vaan lämmin kiitos ja hyvän kesän toivotukset. Oltiin melkein ainoita. Jouluna samat opettajat saivat mm.lahjakoreja! Sellaisia massiivisia. Meiltä tuli lapsen tekemä joulukortti. Ihan älytöntä menoa nykyään.

[/quote]

Se on kyllä totta. Kielletään! Kaikki tollainen muistamiseen liittyvä on tosi ikävää, tulee vielä opettajalle hyvä mieli. Lahjakorejakin vielä, mihin tää maailma on menossa?! 

Vierailija
8/31 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetetaan joulu

Vierailija
9/31 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ruusu, kolme kortti, halaukset omalta kasiluokalta. :) ja nyt istuskelen auringossa terassilla aamukahvilla. Aatteles! Kyllä kannatti lähteä alalle! Mahtavat oppilaat, kiva työyhteisä ja vielä kesä, heinä, elokuu...

Vierailija
10/31 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12) Oliko se vuonna -95 kun luovuttiin markoista :) en oo ihan varma, mutta siellä kauhistelee vanhempi, joka ilmeisesti mun ikäluokkaa. Meidän on vaan pysyttävä mukana .

Vierailija
11/31 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...anteeksi typot. Aurinko häikii näppiksellä ja unihiehiekkaakin on vielä silmissä.

Vierailija
12/31 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, jättäkää vain se muutaman kympin lahja antamatta ja sitten itkekää, kun oma lapsi jäi juuri ja juuri alle kiitettävän rajan... Siis onko todellakin järkeä muutaman kympin takia ottaa se riski, ettei omasta lapsesta koskaan tulekaan sitä mikä oli tavoitteena?

Onneksi maahanmuuttajalasten vanhemmat osaavat ihan erilailla arvostaa tätä lahjojen antamista. Tietyissä kulttuureissa asia todellakin osataan eikä silloin euroja säästelä.

Vierailija
13/31 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä numeroita jaella, antamien lahjojen perusteella. Turha siellä tollasta läppändeeraa on heittää. Jos lapses ei oo kiitettävää saanut, niin omasta osaamistaidosta se on kiinni.

Vierailija
14/31 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaikuttaa! 

Vierailija
15/31 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camaan hei! Ei ne lahjat vaikuta niihin numeroihin, ei ne opettajat enää viikon päästä muista että mikä tiimarin tuoksukynttilä nyt on keneltäkin

Vierailija
16/31 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 08:39"]

Onpa täällä kateellisia! Jo noin sadas aloitus samasta aiheesta! Menkää opettajiksi!! Mä vein lahjan minun lapsen opettajalle. Siksi koska haluan kiittää häntä hyvästä työstä. 

[/quote]

Mäkin annoin hyvin menneen oikeudenkäynnin jälkeen lahjan virkamiestuomarille. Parhaiten käytetyt rahat pitkään aikaan. En ymmärrä yhtään miksi porukka itkee näin hyvää järjestelyä?

Vierailija
17/31 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 08:33"]

Mun mielestä lahjojen antaminen pitäisi kieltää. Katsoin päiväkodissa kun eskariopettajille raahataan kukkapuskia ja lahjakasseja, meiltä tuli vaan lämmin kiitos ja hyvän kesän toivotukset. Oltiin melkein ainoita. Jouluna samat opettajat saivat mm.lahjakoreja! Sellaisia massiivisia. Meiltä tuli lapsen tekemä joulukortti. Ihan älytöntä menoa nykyään.

[/quote] peruskoulun opettajia lahjoin jouluna suklaakonvehtilla ja keväisin kukkasin ja lukion opeille ei mitään, toki luokanohjaaja vai mitä ne ovat olisi voinut ojentaa ison kukkapuskan ja sen teenkin syksyllä.

Vierailija
18/31 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 08:35"]

En saanut mitään lahjoja, ja hyvä niin. Olen yläkoulun ope.

[/quote] poikani päätti aikoinaan yläasteen erinomaisin tuloksin ja lahjoin jokaisen open naiset kukilla ja miehet kahvipaketilla.

Vierailija
19/31 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 08:37"]

Ap voisi varmaan tehdä asiasta rikosilmoituksen lahjuksen ottamisesta. Miten on mahdollista, että vielä nykyään voidaan tuollaista lahjontaa harjoittaa noin avoimesti. Miljoonien edestä liikkuu kukkia ja tavaraa. Ja mitä ne opettajat ovat muka tehneet?? Arkena vähän katsovat lapsien perään. Leikittävät ja opettavat vähän lukemaan. Kasvattavat ja kuuntelevat niiden huolia. 

Ihan joutavaa, sanon minäkin!

[/quote] ovat opettaneet sinunkin kakaroita tavoille ja sivistämään itseään, eikö tullut hyviä todistuksia??????

Vierailija
20/31 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 09:55"]

Camaan hei! Ei ne lahjat vaikuta niihin numeroihin, ei ne opettajat enää viikon päästä muista että mikä tiimarin tuoksukynttilä nyt on keneltäkin

[/quote] 

No ei mikään ihme. Kuka tuoksukynttilöitä haluaa? Niitten viemisellä voi jopa olla negtiivinen vaikutus asiaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme