Voiko pissareiän nähdä?!
Pakko nyt kyllä kysyä! Itsekin olen siis nainen, mutta mietin vaan, että voiko sitä pissareikää nähdä? Itse olen peilillä katsonut ja tietty muut reiät näen, ja tiedän että onhan siellä myös reikä mistä pissa tulee, mutta VOIKO joku nähdä sen?! Häröä sinänsä, että on reikä, mistä jokaisella ihan vastasyntyneestä tavaraa tulee, mutta sitä ei kai näe edes (itse ainakaan) ?!
Kommentit (33)
Oikein hyvin näkyy. Itselläni en ole tarkistanut mutta muilla kyllä esim katetroidessa
virtsa tulee naisella edelleen välilihasta. jos se joudutaan leikkaamaan seuraa virtsaamisongelmia. tästä johtuen monet synnyttäneet naiset kärsivät virtsankarkailusta, koska "pissareikä" on siirretty peräaukon lähettyville
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 07:38"]
virtsa tulee naisella edelleen välilihasta. jos se joudutaan leikkaamaan seuraa virtsaamisongelmia. tästä johtuen monet synnyttäneet naiset kärsivät virtsankarkailusta, koska "pissareikä" on siirretty peräaukon lähettyville
[/quote]
Pitää paikkansa. Urethra eli virtsatiehye saatetaan usein synnytyksen jälkeen siirtää kirurgisin toimenpitein peräaukon seudulle.
t gynekologi
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 02:59"]
Mistä kohtta ne vauvat muuten tulee? T. Mies
[/quote]
No mieti sitä...
Ihan uskomaton kysymys. Onko AP tosissaan?
Tottakai virtsa-aukko on näkyvillä ja erottuu, yleensä hieman emätinaukon yläpuolella. Joillakin erittäin harvoilla virtsa-aukko on emätinaukon sisäpuolella.
Kyllähän siihen pissaamiseen on ihan oma reikä. Peilillä voi etsiä. Peilin avulla opetetaan toistokatetrointikin potilaille. Ajan kanssa oppii katetroimaan sokkona. t. katetroija
Löytyy helposti ja näkyy katetroidessa. Miehet taitaa paremmin tietää nämä asiat naisista jos vähänkin kiinnostusta asiaan.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 07:40"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 07:38"]
[/quote]
Pitää paikkansa. Urethra eli virtsatiehye saatetaan usein synnytyksen jälkeen siirtää kirurgisin toimenpitein peräaukon seudulle.
t gynekologi
[/quote]
Ihan oikeasti?
En ole päässyt synnyttänyttä pillua tutkimaan, mutta normaalisti kusi tulee e mättimen yläpuolella olevasta reijästä.
Kyllä se reikä eli virtsaputken suu on löydettävissä, paikka saattaa hieman vaihdella klitoriksen ja emättimen välillä sekä sivuttais suunnassa mutta kyllä se kaikilla on siellä näkyvissä. Niin tosiaan monen muukin kommentti kertoo että milläs muuten hoitaja katetroisi tai lääkäri tekisi esim virtsarakon tähystystä..
Nauratti kun katetrointikoulutuksessa opettaja sanoi että miehille nämä on oudompia asioita. Luulisi miesten näkevän asiat paremmin ja jos vähänkin seksiä harrastanut...
Miehillähän toi katetrointi on helppoa. Naisilla se reikä ei kaikilla oo ihan samassa kohtaa. Kyllä mua katetroitaessa on kokeneemmatkin hoitajat olleet eksyksissä välillä. Lääkärit ovat tähystyksissä osuneet kerralla oikeaan aukkoon. t. 28
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 07:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 07:38"]
[/quote]
t gynekologi
[/quote]
Taidat olla ennemminkin kynegoloki.
Ja kyllä se pissareikä, eli virtsaputken suu näkyy, toisilla paremin ja toisilla huonommin.
http://terveysnetti.turkuamk.fi/juniorinetti/murrosika/tyt_sukelimet.htm
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 03:09"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 03:02"]
Siis pissa tulee emättimen kautta?! Nyt joko nelonen huijaa, tai oon oikeesti tyhmä... AP
[/quote]
Ei vaan klitasta. Lue toi ketju uudelleen tai ainakin 4.
[/quote]
Voi luoja... Virtsa ei todellakaan tule klitoriksesta. :D D:D:D D::DD:D D: