Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ponnari naisella

Vierailija
01.06.2015 |

Mitä mieltä ponnarista aikuisella? 

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän.

Tämä näyttää naiselliselta ja kauniilta

http://originaldivaextensions.com/wp-content/uploads/2013/01/ponytail1.jpg

Tämä taas mielletään yleensä lapselliseksi ja tyttömäiseksi

http://image.rakuten.co.jp/brightlele/cabinet/item/4040x-2.jpg

Tämä on sitten vähän sellainen, että onko lapsellista vai sopiiko myös aikuisille

http://www.hairstylepedia.com/images/02/loose-double-ponytail.jpg

Vierailija
2/54 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PYH JA PAH että yli 25 ei voisi käyttää ponnaria! :D Mikä helvetti suomalaisia vaivaa tuon tätiytymisen ja sosiaalisten pakkojen kanssa. Katsokaa vaikka ulkomaalaisia julkkiksia joilla on nelikymppisenä pitkät hiukset, ponnari tai nuttura, mitä vaan, ja näyttää nuorekkailta koska tyyli on nuorekas. Nuorekas ei tarkoita pissistyyliä, vaan freesiä nättiä lookia. Miksi pitäisi tietyn iän saavutettuaan tuhota se look? Vaikka on ryppyjä ja ikä näkyy niin tyyli pitää nuorena. Vai oletteko jotain henkisestikin tätiytyneitä ihmisiä jotka jotain ponnaria karsastatte? No, omapahan on menetyksenne. Leikatkaa vaan se kananperse tasan sillä sekunnilla kun täytätte 25 tai 30, vai missä tuo "virallinen" raja nykyään meneekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi 25v on parhaassa iässään ja nuori ihminen. Silloin mun mielestä ei pitäisi vielä edes ajatella jotain täti ja ikäjuttuja.

Vierailija
4/54 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:39"]Pidän saparoita silloin kun haluan. En välitä mitä muut ajattelevat! n23
[/quote] Samoin :) n32

Vierailija
5/54 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpökäsittely ja kemikaalit on kyllä aina hiuksille huonoksi. Aineilla voi suojata, mutta kaikki lämpö on hiuksille huono:)

Vierailija
6/54 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:19"]

Aivan sama. Itselläni on aina ponnari,koska en jaksa laittaa hiuksia. Mulla on pitkät hiukset, koska ne on helpot, ei tarvi tehdä mitään eikä käydä kampaajalla.

[/quote]

Juurikin tää: "ei tarvi tehdä mitään, eikä käydä kampaajalla" :(

Mielummin lyhyet, kauniilla leikkauksella ja laitettuna, kuin pitkät ja rasvoittuvat kaks´haaraset juurikasvulliset ponnarilla!

Vierailija
7/54 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 00:57"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:19"]

Aivan sama. Itselläni on aina ponnari,koska en jaksa laittaa hiuksia. Mulla on pitkät hiukset, koska ne on helpot, ei tarvi tehdä mitään eikä käydä kampaajalla.

[/quote]

Juurikin tää: "ei tarvi tehdä mitään, eikä käydä kampaajalla" :(

Mielummin lyhyet, kauniilla leikkauksella ja laitettuna, kuin pitkät ja rasvoittuvat kaks´haaraset juurikasvulliset ponnarilla!

[/quote]

No minun hiukseni eivät juuri rasvoitu juuri sen takia, ettei tarvitse jatkuvasti pestä niitä. Ja toki leikkaan säännöllisesti kuivat latvat pois. kasihaaraiset lyhentävät hiusta tehokkaammin, kuin sakset.

Vierailija
8/54 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:15"]

Ponnarilla pidän. töissäni hiusten on oltava kiinni hygieniasyistä. En aina jaksa laittaa nutturalle tai letille, joten sitten vedetään ponihännällä.

Vapailla toki tykkään pitää välillä auki. En kuitenkaan silloinkaan aina, kun sitten pitää harjata hiuksia normaalia enemmän, etteivät takkuunnu hulluna. Enkä lämpökäsittele hiuksiani, koska ne vaurioituvat niin herkästi. Joten kiharoita tai piikkisuoria tai tupeerattuja hiuksia minulla harvemmin näkyy.

[/quote]

eivät vaurioidu kun huollat oikeilla aineilla ja suoristat laadukkaalla raudalla oikealla tavalla. Kuinka moni ihminen kulkeekaan kamalissa naturell-hiuksissa kun luulee että hoitaminen heikentää!

[/quote]

Joo mua ei todellakaan kiinnosta maksaa

a) vehkeestä, joka tuhoaa minun hiukseni ja sen jälkeen ostaa ja maksaa lisää

b) tuotteista, jotka tämän vaurioitumisen estää, jonka jälkeen joudun

c) pesemään hiuksiani joka päivä, joka lisää hiuspohjani luontaista rasvantuotantoa entistä enemmän jolloin

d) joudun ostamaan lisää kalliita hiustenhoitomerkkejä, jotka ehkäisevät tätä liiallista rasvantuotantoa

Joo ei kiinnosta lähteä tuommoiseen rumbaan, joka vie multa ihan liikaa aikaa ja rahaa ihan vain sen takia, että sua surettaa mun ponnari :D Ja usko pois, vientiä riittää. Johtuu varmaan siitä, että olen säälittävän ponnarini kanssa niin luuserin näköinen, että miehet kuvittelee mua helpoksi saaliiksi ;)
[/quote] Tuo lopputekstin kanssa olen ihan samaa mieltä ja ponnarit ovat kivoja, mutta kaikki nuo luettelemasi asiat eivät ihan päde enää tänä päivänä, varsinkaan tuo C-kohta.

Vierailija
9/54 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:18"]

Ponnarilla pidän. töissäni hiusten on oltava kiinni hygieniasyistä. En aina jaksa laittaa nutturalle tai letille, joten sitten vedetään ponihännällä.

Vapailla toki tykkään pitää välillä auki. En kuitenkaan silloinkaan aina, kun sitten pitää harjata hiuksia normaalia enemmän, etteivät takkuunnu hulluna. Enkä lämpökäsittele hiuksiani, koska ne vaurioituvat niin herkästi. Joten kiharoita tai piikkisuoria tai tupeerattuja hiuksia minulla harvemmin näkyy.

[/quote]

eivät vaurioidu kun huollat oikeilla aineilla ja suoristat laadukkaalla raudalla oikealla tavalla. Kuinka moni ihminen kulkeekaan kamalissa naturell-hiuksissa kun luulee että hoitaminen heikentää!

[/quote]

c) pesemään hiuksiani joka päivä, joka lisää hiuspohjani luontaista rasvantuotantoa entistä enemmän jolloin

d) joudun ostamaan lisää kalliita hiustenhoitomerkkejä, jotka ehkäisevät tätä liiallista rasvantuotantoa

Joo ei kiinnosta lähteä tuommoiseen rumbaan, joka vie multa ihan liikaa aikaa ja rahaa ihan vain sen takia, että sua surettaa mun ponnari :D Ja usko pois, vientiä riittää. Johtuu varmaan siitä, että olen säälittävän ponnarini kanssa niin luuserin näköinen, että miehet kuvittelee mua helpoksi saaliiksi ;)

[/quote]

Kuulostat aika katkeralta ja ankealta ihmiseltä. Mutta ehkä pilluksi kelpaat juuri ja juuri

Vierailija
10/54 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 01:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:18"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:15"] Ponnarilla pidän. töissäni hiusten on oltava kiinni hygieniasyistä. En aina jaksa laittaa nutturalle tai letille, joten sitten vedetään ponihännällä. Vapailla toki tykkään pitää välillä auki. En kuitenkaan silloinkaan aina, kun sitten pitää harjata hiuksia normaalia enemmän, etteivät takkuunnu hulluna. Enkä lämpökäsittele hiuksiani, koska ne vaurioituvat niin herkästi. Joten kiharoita tai piikkisuoria tai tupeerattuja hiuksia minulla harvemmin näkyy. [/quote]   eivät vaurioidu kun huollat oikeilla aineilla ja suoristat laadukkaalla raudalla oikealla tavalla. Kuinka moni ihminen kulkeekaan kamalissa naturell-hiuksissa kun luulee että hoitaminen heikentää! [/quote] Joo mua ei todellakaan kiinnosta maksaa a) vehkeestä, joka tuhoaa minun hiukseni ja sen jälkeen ostaa ja maksaa lisää b) tuotteista, jotka tämän vaurioitumisen estää, jonka jälkeen joudun c) pesemään hiuksiani joka päivä, joka lisää hiuspohjani luontaista rasvantuotantoa entistä enemmän jolloin d) joudun ostamaan lisää kalliita hiustenhoitomerkkejä, jotka ehkäisevät tätä liiallista rasvantuotantoa Joo ei kiinnosta lähteä tuommoiseen rumbaan, joka vie multa ihan liikaa aikaa ja rahaa ihan vain sen takia, että sua surettaa mun ponnari :D Ja usko pois, vientiä riittää. Johtuu varmaan siitä, että olen säälittävän ponnarini kanssa niin luuserin näköinen, että miehet kuvittelee mua helpoksi saaliiksi ;) [/quote] Tuo lopputekstin kanssa olen ihan samaa mieltä ja ponnarit ovat kivoja, mutta kaikki nuo luettelemasi asiat eivät ihan päde enää tänä päivänä, varsinkaan tuo C-kohta.

[/quote]

No kyllä minä koen hiusteni olevan vain likaisemman oloiset seuraavana päivänä, jos olen laittanut niihin vaikkapa sellaista ainetta, joka vähentää kiharaisuutta, tai hiuslakkaa, tai joskus kun minulla oli lyhyet hiukset niin vahaa tai muotoiluvaahtoa. Nyt hiukseni voivat hyvin, eikä tarvitse pestä niitä talviaikaan kuin kahdesti viikossa. Kesällä toki hieman useammin, mutta kesäisin plutaan veden kanssa muutenkin useammin, käyn esimerkiksi meressä uimassa ja suolavesi kyllä tekee hiukset nopeasti likaiseksi.

Ilmassa on jo ihan tarpeeksi kaikenlaisia saasteita ja epäpuhtauksia, en halua ehdon tahdoin rasittaa hiuksiani lisää "extrasuojauksella". Eikä tarvitse enää harmitella pottakampausta, kun ottaa kypärän pois pyörälenkin jälkeen :D

Vierailija
11/54 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 01:30"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuulostat aika katkeralta ja ankealta ihmiseltä. Mutta ehkä pilluksi kelpaat juuri ja juuri

[/quote]

Ok. Olen katkera ja ankea ihminen, joka saa munaa vain sen takia, että näytän säälittävältä ja helpolta ponnarin takia :D Voin elää tämän asian kanssa.

Vierailija
12/54 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olis sen näköinen kun Jenni Vartiaisella Vain elämää leivontajaksossa niin AVOTT...Sexy.

Vierailija
13/54 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siinä ei lue k-18 tietääkseni. Riippuu tietysti millä kohdalla se häntä roikkuu.

Vierailija
14/54 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiin? Usein hiukset on korkealla ponihännällä, sillä en osaa laittaa niitä kivasti aukinaisina. Ja tulee kasvot paremmin näkyville.

Vierailija
15/54 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tälläkin hetkellä. Ja ikää 45. Mitäs siihen sanot? :)

Vierailija
16/54 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnari on tyylikäs. Pitäiskö olla kananpersetukka?

Vierailija
17/54 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:55"]

On tälläkin hetkellä. Ja ikää 45. Mitäs siihen sanot? :)

[/quote]Mullakin, ja olen 46. Huh meitä.

Vierailija
18/54 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on klipsillä kiinni. Ponnari tuntuu vähän pikkutyttömäiseltä, mutta kukin tavallaan. N25

Vierailija
19/54 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullakiharatko pitäis olla?

Vierailija
20/54 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:05"]Minulla on klipsillä kiinni. Ponnari tuntuu vähän pikkutyttömäiseltä, mutta kukin tavallaan. N25
[/quote]

Sinulla on ennakkoluulo.