Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi laihdutuksen alkuunsa?

Vierailija
01.06.2015 |

Pakko jo terveydellisistäkin syistä laihduttaa. En tiedä onnistuuko. Tuntuu että motivaatiossa todella hakemista. Pari päivää onnistuu ihan hyvin mutta sitten loppuu into ja sorrun syömään. 

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 07:09"]

#16 - ei se laatu vaan se määrä. Huomioitko kaikki "lusikalliset" ja "maistiaiset" jne. Otatko päivällistä santsin? Näistä piilojutuista kertyy helposti sen verran, että paino ei lähde laskuun. Yritä tarkkailla itseäsi. Sano vaikka ääneen, mitä olet laittamassa suuhusi. Tietoisuus on kaiken a ja o. T. #13.

[/quote]

Sepä se, kun en laita suuhuni mitään maistiaisia tai lusikallisia. Mulla on säännölliset ruokailuajat, joiden välissä en maistele yhtään mitään. Päivällistä en useinkaan santsaa, ehkä kerran kuussa niin tapahtuu. Päivällisen annoskoko on ehkä hiukan reilu, mutta luulisi sen kompensoivan kuin muut syömiset jää maks 200 kcal ja alle.

Ja kyllä, olen mitannut ja punninnut ja merkannut kaikki syömiseni kaikenmaailman laskureihin. Aikaisemmin mulla oli päivälliselläkin iso annos vihersalaattia, jolloin pääruuan osuus jäi huomattavaksi pienemmäksi. Silti aivan sama lopputulos kuin nytkin.

Ei mulla pitäis olla mitään kilpparin vajaatoimintaa tms, mutta tää on vaan näin perseestä. Olen kokeillut kaiken maailman juttadieetit ja karppaamiset jne, mutta kun ei niin ei. Melkein tekisi mieli siirtyä kokonaan jollekin vesipaastolle, mutta pelottaa ne terveysvaikutukset (tukka lähtee, lihakset katoaa ja läski jää, hormonitoiminta menee sekaisin jne jnejne.) Haluaisin laihtua JA voida hyvin, en vain jompaa kumpaa :(

t. nro 16

Vierailija
42/42 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän