Ovulaatio huomenna. Miten kannattaa jörniä
kun toiveissa raskaus? Peräkkäisinä päivinä ei onnaa eli valitettavasti ei voi nyt esim kolmenä päivänä putkeen panna :( kannattaako esim. tänään ja ylihuomenna? Vai huomenna ja torstaina? Miten tsäänssit ois korkeimmalla?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:10"]Tarviiko miehes stunttia, kun ei pysty panemaan kuin joka toinen päivä?
t: vapaaehtoinen
[/quote]
No itelleni kelpais kyllä... ei puhuta siitä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:19"]Ovulaatiopäivänä on melkein jo liian myöhäistä. Parempi ennen sitä, niin siittiöt on valmiina odottamassa kun munasolu irtoaa.
[/quote]
Vitut, ovulaatio tapahtuu 24-48h sen tikuttamisesta
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:13"]Toivotaan että tulee tyttö. Kamalaa jos tuollaisia vätyksiä sikiää lisää. Ei kykene joka päivä?!
[/quote]
Jos lapsi saa mun geenit ni ei oo tollasia ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:33"]Joka toinen päivä on yleinen suositus. Se on täysin riittävä kun sikiöt kyllä elävät vähintään sen pari päivää.
[/quote]
Joo ja oon kuullu tän kp10, 12 ja 14, mutta siinä ei kai oo ajateltu sitä jos tikuttaa ovulaation...
[/quote]
sikiö?
Olis pitäny olla eilen ja huomenna. Ootte auttamattomasti myöhässä jörnimisen suhteen :(
Joku jo sanoikin, että siittiöt elävät päiviä, kun munasolulla natsaa vain sen yhden kerran.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:36"]Olis pitäny olla eilen ja huomenna. Ootte auttamattomasti myöhässä jörnimisen suhteen :(
Joku jo sanoikin, että siittiöt elävät päiviä, kun munasolulla natsaa vain sen yhden kerran.
[/quote]
Onhan meillä se huominen vielä, niin miten niin myöhässä... me pannaan tänään ja ylihuomenna
Sun munas on jo hyödytön ylihuomenna.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:39"]Sun munas on jo hyödytön ylihuomenna.
[/quote]
Vitut on. Kuten sanottu, 24-48h aikaa tikuttamisesta ja huomenna positiivinen ovistesti
Pull outilla, ja epillereiden kera. Samalla kaavalla päivittäin. Olin raskaana kolmessa kuukaudessa.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:42"]Pull outilla, ja epillereiden kera. Samalla kaavalla päivittäin. Olin raskaana kolmessa kuukaudessa.
[/quote]
Ohoh. Olet superhedelmällinen. Olen kade.
Ovulaatiopäivänä on melkein jo liian myöhäistä. Parempi ennen sitä, niin siittiöt on valmiina odottamassa kun munasolu irtoaa.