Sudet elelevät rauhassa kaukana ihmisistä. Ihminen sanoo: eiköhän tapeta ne
Järjetöntä petovihaa taas...
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-syrjaseudulla-elavan-susilaum…
Kuinka kauas ihmisistä susilauman pitää päästä, ennen kuin ihminen antaa niiden elää rauhassa?
Kommentit (124)
Käärme on myös peto ihmisen vihollinen myös eläinten. Nekin voi lopettaa ja nyt tämä covid lepakko tauti myyrätaudit mieti mitä SYÖT !
Kaneja lepakoita kanoja.. kirjoitti:
Käärme on myös peto ihmisen vihollinen myös eläinten. Nekin voi lopettaa ja nyt tämä covid lepakko tauti myyrätaudit mieti mitä SYÖT !
Käärme ei ole mikään vihollinen vaan on eläin kuten muutkin eläimet. Ennakko-asenteet ovat syvältä. Käärmeilläkin on paikkansa ekosysteemissä, joten antakaa niidenkin olla rauhassa. Ei ne mitään demoneita ole, vaikka elokuvissa niitä kuvataankin niin.
Olipa huvittava keskustelu. Tämä susiasia tuntuu olevan suomalaisille joku pyhä suojattu asia. Lauma on lisääntynyt Somerniemellä. Mulle on ihan sama kun ne sudet vaeltelevat oikeasti sysimetsissä mutta silloin kuin laumat alkavat ilmestyä asutusten ja mökkien pihoille, mulla on aika helkkarin iso ongelma asian kanssa. Meillä on mökki Somerniemellä(ja täällä on paljon mökkejä ja asutusta) ja juuri meidän metsissä on alettu nähdä susilaumoja, ei missään Lapin korvessa. Äitini on hitaasti liikkuva vanhus joka saa energiaa metsässämme kävelystä. En todellakaan ala ajattelemaan "voi voi, syöhän sudet joskus ihmisiä mutta se on vain muutama!" jos susi käy äitini kimppuun.
Olen alkanut kammoamaan suomalaisia. Tämä kansa on psykopaattinen. Oli kyseessä mikä tahansa asia, ulk kikset, daesh/muut terrot tai petoeläimet, kaikkia pitää suojella jos se vain aiheuttaa vaaraa suomalaiselle.
Saisi lopettaa kaikki krokotiilit myös nekin puree ihmisiä koiria lintuja kaloja.