Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta on muuttunut, huomaatteko?

Vierailija
01.06.2015 |

Ennen kun av:lle kirjoitti kysymyksen, siihen sai aina minuutin sisällä asiallisen vastauksen. Olen kertonut kaikille, että täällä päivystävät äitiyslomalla olevat kaikkien alojen asiantuntijat. Itse vastaan oman spesialiteettini kysymyksiin aina, jos sellaisen satun huomaamaan.

Tänä aamuna kun laitoin kysymyksen, jossa olisin tarvinnut tietyn kaupunginosan paikallistuntemusta ja olin jo yrittänyt selvittää asiaa pariinkin kertaan netistä, sain todella ikäviä vastauksia. Vastaukset olivat tyyliin: mitäpä jos etsisit ihan netistä tai että olen opettanut lapsillenikin tiedonhakua ja en viitsi nyt antaa sinulle vastausta jne.

Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Miksi pitää olla ilkeä? Ihmisten suurin hupi tuntuu olevan kirjoitusvirheisiin takertuminen ja oman egon pönkitys. Upeinta tuntuu olevan, jos pääsee sanomaan toista wt:ksi.

Normaalielämässä ette ikinä viitsisi olla noin ilkeitä. Anonyymisti voi käyttäytyä todella juntisti. Mitä se kertookaan teistä? Tuleeko teille itsellenne ilkeilystä hyvä mieli?

Olisipa huippua, jos kirjoitukset olisivat jälleen ystävällisiä. Tuntuu, että täällä pahoittaa nykyään vain mielensä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, olen samaa mieltä.  Tänään varsinkin ollut aivan älyttömiä viestejä. 

Mässäillään kuolleiden asioilla ja itse kuolemalla. Usutetaan perheväkivaltaan, muutoinkin riehutaan ja nälvitään ihmisiä joita pystyy tunnistamaan. 

Olin aiemmin rekisteröimistä vastaan, mutta se voisi esim. Laura-hulluja hillitä.

Vierailija
42/50 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä oikeitakin ongelmia, harmi vain että niihin monesti tulee niin idiootteja vastauksia, että mahdolliset fiksut keskustelijat häipyvät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:08"]

Totta, olen samaa mieltä.  Tänään varsinkin ollut aivan älyttömiä viestejä. 

Mässäillään kuolleiden asioilla ja itse kuolemalla. Usutetaan perheväkivaltaan, muutoinkin riehutaan ja nälvitään ihmisiä joita pystyy tunnistamaan. 

Olin aiemmin rekisteröimistä vastaan, mutta se voisi esim. Laura-hulluja hillitä.

[/quote]

Tai sitten vaan bannia reilulla kädellä. Niitä tyyppejä jotka tuollaista jaksaa on luultavasti vaan kourallinen, mutta niillä on sitäkin enemmän aikaa ja oman elämän ongelmia joita sitten tuollaiseen purkavat.

Vierailija
44/50 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri esitteli mulle tän palstan ehkä v. 2006. Oli itse tehnyt mm väitöstyönsä taustatutkimusta käyttäen av-palstaa (käsitteli mm imetystä jne).

Silloin aloin täällä pyöriä. Nyt olen ollut n. 5 v poissa ja viime syksynä palattuani huomasin, ettei tämä ole enää sama palsta ollenkaan.

Tosi ilkeetä meininkiä. Miksi joku perheetön tai vela edes pyörii vauva-lehden palstalla haastamassa riitaa?

Ikävää, että Kaksplussan palsta on niin hiljainen. Muuten siirtyisin sinne. Mitä muita olisi?

T. Ap

Vierailija
45/50 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös teini-ikäiset ja nuoriso on löytänyt tämän palstan. Koulujen päöttyminen näkyy. Ja sadepäivä....

Vierailija
46/50 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa vastailla sellaisiin kysymyksiin ja ihmettelyihin, joihin löytyisi huomattavasti luotettavampi ja oikeampi vastaus kun vain viitsisi itse hiukan googlettaa.

Vierailija
47/50 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on nykyisin jopa teinejä metsästäviä pervoäijiä joten kuvottavuutta riittää.

Vierailija
48/50 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:47"]

Koko Suomi on muuttunut. Kovien, kylmien ja masentuneiden ihmisten maa.

[/quote]

Ja eduskuntavaalien tulos sitä ilmentää varsin selvästi.

Vierailija
49/50 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Googlen hakutuloksissa ykkösenä on vastaus ap:n kysymykseen niin silloin voi jo vittuillakin...

Vierailija
50/50 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voivoi. Tuliko sinulle nyt paha mieli