Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun motivaatio loppui just

Vierailija
22.06.2015 |

Olen nyt katsonut vähän mitä syön, ja aloittanut liikunnan kolme viikkoa sitten. Kävin toissapäivänä puntarilla - jee, paino on laskenut 9 kg. Olin jo todella iloinen, nesteet lähti ja vähän myös rasvaa! Tänään kävin uudestaan ja vaaka näytti edelleen samaa lukemaa. Sitten huomasin että vaa'an jalat olivat hieman irti, laitoin ne takaisin kiinni ja hyppäsin puntarille. Olin lihonut kilon lähtöpainosta. Minä luovutan. Minä vittu niin luovutan! :( itkettää. Ei minusta ole mihinkään muuhun ku syömiseen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nyt vaa'alla ja se näyttää seitsemää kiloa enemmän kuin kaksi tuntia sitten. Mitä helvettiä :D -ap

Vierailija
2/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tullu riittävästi jaxuhaleja facebookissa ja päätit vielä jakaa tännekin?!

Jaxuhali<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:51"]

Jaxuhali<3

[/quote]

*reps*

Alapeukkuja enemmän kuin ketjulla lukijoita. :D 

Jaxuhaleja ap. Älä peukuta peukkuas kipeäksi, voi tulla hiki ja paino pudota! :D

Vierailija
4/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:51"]Eikö tullu riittävästi jaxuhaleja facebookissa ja päätit vielä jakaa tännekin?!

Jaxuhali<3
[/quote]

Juu, en ihan Facebookissa avaudu näistä asioista, mutta lohduttavaa nähdä että myös sinulla on ilmeisesti huono päivä. Aurinkoa elämääsi, kyllä se vielä helpottaa :) -ap

Vierailija
5/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:51"]

Jaxuhali<3

[/quote]

*reps*

Jaxuhaleja ap. Älä peukuta peukkuas kipeäksi, voi tulla hiki ja paino pudota! :D
[/quote]

En ole laittanut ainuttakaan peukkua. Ihmettelin itse ihan samaa. -ap

Vierailija
6/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa on tosi lyhyt aika. Kroppa saattaa kerryttää nesteitä, jos aloitat yhtäkkiä liikunnan

Vierailija
7/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:51"]

Jaxuhali<3

[/quote]

*reps*

[/quote]

Kommenttisi oli todella idioottimainen
-alapeukuttaja

Vierailija
8/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:03"]

Kolme viikkoa on tosi lyhyt aika. Kroppa saattaa kerryttää nesteitä, jos aloitat yhtäkkiä liikunnan

[/quote]

Ihanko totta?! Kerro ihmeessä lisää! 

Vierailija
9/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa on lyhyt aika. Syö säännöllisesti, juo paljon vettä. Tuo kilon painonnousu voi johtua mistä vaan - kuukautiskierrosta, lihaksissa voi olla nestettä liikunnan jäljiltä, mahassa voi olla vaikka kakka :D Älä luovuta!

Vierailija
10/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:51"] Eikö tullu riittävästi jaxuhaleja facebookissa ja päätit vielä jakaa tännekin?! Jaxuhali<3 [/quote] *reps* Alapeukkuja enemmän kuin ketjulla lukijoita. :D  Jaxuhaleja ap. Älä peukuta peukkuas kipeäksi, voi tulla hiki ja paino pudota! :D [/quote] Kommenttisi oli todella idioottimainen -alapeukuttaja

[/quote]

Onneksi aina voi peukuttaa ja antaa itsestään tällä tavalla fiksumman kuvan suhteessa muihin! Peukkuja!

Olisiko itse aiheeseen mielipidettä?! 

Vierailija
11/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, onhan se. Menkat mulla kyllä on, huomaa myös siitä että pääsi itku kun tajusin asian oikean laidan. Vituttaa se silti, kun ensin luulee kerrankin onnistuneensa ja saaneensa muutaman kilon pois, motivaatio kasvoi ja sitten kun menin uudestaan puntarille motivaatio rymisi kyllä niin pohjalukemiin ettei ikinä.

Vierailija
12/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:09"]Takas sinne sohvalle sen sidukan kans vaan. Et sä mihinkään niistä laardeistas pääse. Sori. Oot damaged goods.
[/quote]

Näin mäki sen ajattelin. -ap

Vierailija
13/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:10"]No joo, onhan se. Menkat mulla kyllä on, huomaa myös siitä että pääsi itku kun tajusin asian oikean laidan. Vituttaa se silti, kun ensin luulee kerrankin onnistuneensa ja saaneensa muutaman kilon pois, motivaatio kasvoi ja sitten kun menin uudestaan puntarille motivaatio rymisi kyllä niin pohjalukemiin ettei ikinä.
[/quote]

Käy menkkojen jälkeen uudestaan vaa'alla!

Saanko kysyä, onko sinulla paljon ylipainoa? Jos olet normaalipainon rajoilla, paino saattaa pysyä pitkäänkin samana, vaikka muutosta tapahtuu. Kannattaa ottaa mitat ja verrata vaikka parin viikon päästä.

Toisilla se painon putoaminen alkaa vaan tosi hitaasti. Tsemppiä jatkoon!!

Vierailija
14/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:10"]No joo, onhan se. Menkat mulla kyllä on, huomaa myös siitä että pääsi itku kun tajusin asian oikean laidan. Vituttaa se silti, kun ensin luulee kerrankin onnistuneensa ja saaneensa muutaman kilon pois, motivaatio kasvoi ja sitten kun menin uudestaan puntarille motivaatio rymisi kyllä niin pohjalukemiin ettei ikinä.
[/quote]

Käy menkkojen jälkeen uudestaan vaa'alla!

Saanko kysyä, onko sinulla paljon ylipainoa? Jos olet normaalipainon rajoilla, paino saattaa pysyä pitkäänkin samana, vaikka muutosta tapahtuu. Kannattaa ottaa mitat ja verrata vaikka parin viikon päästä.

Toisilla se painon putoaminen alkaa vaan tosi hitaasti. Tsemppiä jatkoon!!
[/quote]

Ylipainoa n 20 kg, eli siitä ei pitäisi olla kyse. -ap

Vierailija
15/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kolmessa viikossa lähe yhdeksää kiloa kuin telkkarissa. Mitä tarkoittaa että vähän katsot mitä syöt? Ole nyt kerrankin tosissasi! Laihtuminen ei ole vaikeaa, yksinkertaisesti vain kulutat enemmän kuin syöt. Ei tarvita taikuutta. 

Vierailija
16/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luovuttaa, vaikka kurjalta varmasti tuntuukin. Sun oma ulkomuoto kuitenkin häiritsee sua, joten kannattaa jatkaa, kun pääset tän pettymyksen yli. Sulla on vain ollut väärä keino laihduttaa.

Ala laskea kaloreita, niin voit olla varma, kuinka paljon syöt. Siitä laskemisesta tulee nopeasti rutiinia, vaikka aluksi se voi tuntua työläältä. Kirjaa syömiset ylös ja ota keittiövaaka käyttöön. Liikunnalla ei pahemmin laihdu, ja monet syövät terveellistäkin ruokaa ihan liikaa. Siksi on hyvä ainakin aluksi laskea tosi tarkkaan syömiset.

Mutta kyllä se siitä. Kun kalorivajetta syntyy ihan oikeasti, myös kilot alkavat lähteä. Tsemppiä jatkoon.

Vierailija
17/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:16"]No ei kolmessa viikossa lähe yhdeksää kiloa kuin telkkarissa. Mitä tarkoittaa että vähän katsot mitä syöt? Ole nyt kerrankin tosissasi! Laihtuminen ei ole vaikeaa, yksinkertaisesti vain kulutat enemmän kuin syöt. Ei tarvita taikuutta. 
[/quote]

Jätin herkut pois, vähensin hiilareita ja pienensin annoskokoja. Olen myös opetellut tekemään muutamia kasvisruokia, joita ennen kammosin. -ap

Vierailija
18/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se lähtöpainokin ollut väärä.

Vierailija
19/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se vaaka kunnossa, kun aloitit projektin? Ehkä painoit alunperinkin enemmän kuin vaaka näytti.

Mutta kuten jo sanottiin, ei kukaan laihdu 9 kiloa kolmessa viikossa katsomalla vähän mitä syö ja liikkumalla. Vuodessa ehkä.

Vierailija
20/25 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:22"]Oliko se vaaka kunnossa, kun aloitit projektin? Ehkä painoit alunperinkin enemmän kuin vaaka näytti.

Mutta kuten jo sanottiin, ei kukaan laihdu 9 kiloa kolmessa viikossa katsomalla vähän mitä syö ja liikkumalla. Vuodessa ehkä.
[/quote]

Kyllä tuo 9kg voi lähteä paljon nopeampaa. Itselläni lähti 5kk 13kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi