Miltä miehestä tuntuu kävellä raskaana olevan vaimonsa vieressä?
Tuntuuko kivalta, kun kaikki tietävät, miten olet antanut siementä vaimollesi
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä. Tai oikeastaan mahtavalta, kun on omalla spermallaan pistänyt naisensa tiineeksi. Muutkin tietää, että olen mies, enkä mikään tuhkamuna.
Että pääsit sieltä kaljaröllykän alta jopa huulille ja vielä vähän pidemmälle?
Oksennusta olisi suussani koska vaimostani on tullut ruma. Häpeäisin myös liikkua vaimon kanssa julkisilla paikoilla koska kaikki nyt tietää että minusta tulisi joku äiti enkä saisi olla enää mies.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää kävellä semmoisen pallomahan kanssa. Kaikki varmaan ajattelee, että mikä sidukkavalas.
Sitten kannattaa pitää housut jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Saatko tästä palkkaa?
sossu maksaa minun elämisen, joten täällä minä vaan kirjoittelen
Miksi olisi ylpeä? Eihän ne tiedä onko ne naimisissa vai ei tai onko se edes sen lapsen isä vai vain joku eno, joka siinä kävelee.
Tänään näin puistossa nuoren miehen keskellä päivää työntelemässä yksin vauvan vaunuja ja minusta se oli tosi söpöä.
Oon monesti miettinyt, että miten vanhemmat suhtautuu siihen, että niiden lapsi on raskaana. Eikö ne tajua mitä sen eteen on pitänyt tehdä??
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä. Tai oikeastaan mahtavalta, kun on omalla spermallaan pistänyt naisensa tiineeksi. Muutkin tietää, että olen mies, enkä mikään tuhkamuna.
No hyi!
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi ylpeä? Eihän ne tiedä onko ne naimisissa vai ei tai onko se edes sen lapsen isä vai vain joku eno, joka siinä kävelee.
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinuna en olisi niin varma, kenen spermalla se on tehty
Tunnistettavia ovat. Ei tarvitse vaimon vieraalta hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että pääsit sieltä kaljaröllykän alta jopa huulille ja vielä vähän pidemmälle?
Tarpeeksi pitkä, niin ei ole eikä tule ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Katon naista ja miestä ja mietin että mies on köyhä ja saa löysää loppuelämän.
Miten niin? Kolmasosa synnyttää suunnitellulla sektiolla.
sinuna en olisi niin varma, kenen spermalla se on tehty