Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Mies pitää yhteyttä exäänsä.

Vierailija
28.01.2022 |

Poikaystäväni pitää säännöllisesti yhteyttä exäänsä ja he näkevät viikoittain kahdestaan. Miehen exä petti kun olivat suhteessa ja erosivat siksi. Koen tilanteen todella epämiellyttävänä ja outona. Ylireagoinko ja mitä itse tekisit tilanteessa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kaveraa mun eksien kanssa, enkä siedä sitä myöskään kumppaniltani. Ymmärrän kyllä että tästä voi olla montaa mieltä ja aivan sama mitä muut tekee, mutta minulle tää on ihan ehdoton asia. On ollu yks kumppani mikä tätä ei ymmärtänyt ja laitoin vaihtoon. Nyt jo monta vuotta saman kumppanin kanssa ja sille tämä ei ole mikään ongelma kun ajattelee myös itse näin.

Vierailija
22/33 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se miehes vähän luuseri.  Jos nainen on pettänyt niin kenkää ja numerot mäkeen ja eteenpäin.  Eikai sellaista roskaa mies elämäänsä ota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä itse tekisit tilanteessa?

Ehdottaisin threesomea, mieluiten suoraan sille exälle.

Vierailija
24/33 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on oikeus tavata eksäänsä ja sinä et kuule voi sille yhtään mitään. 🤗

Vierailija
25/33 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se inhottavaa, kun ex kuuluu elämään. Miesystäväni on tekemisissä exänsä kanssa. Yhteiset lapset ja lapsenlapsi, joten tapaavat sukujuhlissa ja kyläilevät ajoittain toistensa luona. Olivat eronneet jo vuosia ennen kuin minä astuin kuvaan mukaan. Pakko sietää, vaikka kirpaisee. Viikottain eivät kuitenkaan tapaa. En tiedä kuinka usein puhelimitse ovat yhteydessä.

Vierailija
26/33 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä on mun paras kaveri. Mitään seksuaalista siinä ei oo. Suhde loppuikin siihen kun seksiä ei enää ollut.

Jos joku tapailukumppani exän tapaamisen kieltäis niin se olis sen tapailun loppu.

Vierailija
27/33 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylireagoit. Jokaisella on oikeus pitää niitä ihmissuhteita yllä, jotka näkee ja kokee tärkeeiksi.

On aikamoista kontrollointia, jollei aikuinen ihminen saa itse päättää kenen kanssa käy kahvilla.

Aivan oikein.Ihminen saa todella päättää itse ketä tapaa ja käy kahvilla. Olet epävarma ja mustasukainen.Suhteesi lopulta päättyy siihen.

Vierailija
28/33 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottain tapaa pettäjäeksäänsä? Ei ole normaalia enkä jäisi katselemaan tuota touhua.

Vierailija
29/33 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele ulko-oven takana, postiluukusta voi kuulua mistä keskustelevat kun tapaavat, niin tein 90 luvun lopulla ja kiinni jäi – tuli revittyä postiluukkukin puoliksi irti. Helpompaa tosin olisi nähdä miehen viestit ja naisen, puhelimesta. No ei vaan, tuota miehellä on siis tunteita exään jos on pakko nähdä joka viikko, ei osaa irtautua? Vai naisella. Onko se todella platonista? On miehiä joilla ei ole vastaavaa tilannetta.

Vierailija
30/33 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylireagoit. Jokaisella on oikeus pitää niitä ihmissuhteita yllä, jotka näkee ja kokee tärkeeiksi.

On aikamoista kontrollointia, jollei aikuinen ihminen saa itse päättää kenen kanssa käy kahvilla.

Aivan oikein.Ihminen saa todella päättää itse ketä tapaa ja käy kahvilla. Olet epävarma ja mustasukainen.Suhteesi lopulta päättyy siihen.

Ihan yhtä lailla on myös seurustelusuhteessa päättää mitä sietää ja mitä ei. Moni ymmärtää jo ihan itekkin, että ex on ex.

Vierailija
31/33 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on että naiset yrittävät aina hallita miesten elämää ja samaan aikaa sanoo että itse tekee niin kuin itse haluaa ja siihen ei ole miehellä mitään sanottavaa

Vierailija
32/33 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija/quote kirjoitti:

Onko naiset oikeasti noin mustasukkasia?

Ovatko naiset oikeasti noin tyhmiä? Eivät!!

Vierailija
33/33 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tommonen eksä. Hankala tilanne, koska voivathan he olla kavereita. Mutta jotenkin epäilyttävää silti. Jos suhteenne on muuten tosi vahva, asioista puhutaan ja ollaan superrehellisiä puolin toisin, ehkä toimii. Oma eksöäni, Herra V ei ollut rehellinen, pimitti tietoa tapaamisista ja muutenkin tuntui että ovat liian läheisiä. Heikensi vaan entisestään suhdettamme, joka sitten tietysti päättyi. Ja myöhemmin mies olisi halunnut pitää minuakin jonain eksä-kaverina, mutta lakkasin käymästä kaljalla ja kahvilla hänen kanssaan kun kuvioon tuli uusi tyttöystävä. En halunnut aiheuttaa kenellekään samaa paskaa mitä minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi