Xentu's Dream House ♡
Xentun dream house on jo pystyssä. Uusimmassa postauksessa näkyy kuva. Kaunis siitä tulee varmasti! Innolla odottaen lisää sisustusjuttuja! :-)
Kommentit (181)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:59"]
Tökkii niin pahasti tää blogi, ja erityisesti neidin asenne. Haluaisin tykätä ja lukea, mutta alkaa vaan ärsyttämään jatkuvasti, niin olen katsonut parhaakseni olla klikkaamatta koko blogiin. Jos Xenian asenne olisi hieman erilainen, olisi aidompi, rehellisempi ja vilpittömämpi, lukisin blogia mielelläni. Mutta nyt tuntuu tältä. Olen pahoillani.
[/quote]
Älä suotta ole pahoillasi, ei mielipiteelläsi ole mitään merkitystä mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:26"]
Blogipostaus: jonkun p*rkeleen kenkäkaupan yhteistyö. Just joo. Älkää käyttäkö "ALE KOODIA". X Saa pirun hyvät bonukset ja ilmaiseksi kenkiä. Antakaa vaan olla ja boikotoikaa.
[/quote]
WTF? :D Kuule ehkä tämä tulee sulle ihan yllärinä, mutta tätä tämä nykypäivän työmeininki on. Blogeilla voi oikeasti tienata elantonsa. Onhan näitä muitakin: Kinuskikissa varmaan yksi parhaiten menestyneistä.
Olekohan sinä se hapannaama, joka kävi aina narisemassa siellä blogin kommenteissa, kunnes blogin pitäjä kyllästyi jatkuvaan vittuiluun (samoin kuin muut lukijat) ja antoivat tulla täyslaidallisen palautetta tälle pösilölle palautteenantajalle? Voisin kuvitella, että harmittaa nyt kun kaikki palaute moderoidaan. Siksikö sinä täällä vahdit ja valitat, ettei kukaan erehtyisi kuvittelemaan mitään positiivista tuosta blogista?
Ihan piruuttani laitoin kaikkien koneiden selaimet avaamaan aloitussivuna Xenin blogin. Mun mielestä tää on niin ihanan positiivista luettavaa, tulee hyvälle tuulelle joka päivä! Kannattaa kokeilla, hymyyn ei kuole!
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:26"]
Blogipostaus: jonkun p*rkeleen kenkäkaupan yhteistyö. Just joo. Älkää käyttäkö "ALE KOODIA". X Saa pirun hyvät bonukset ja ilmaiseksi kenkiä. Antakaa vaan olla ja boikotoikaa.
[/quote]
WTF? :D Kuule ehkä tämä tulee sulle ihan yllärinä, mutta tätä tämä nykypäivän työmeininki on. Blogeilla voi oikeasti tienata elantonsa. Onhan näitä muitakin: Kinuskikissa varmaan yksi parhaiten menestyneistä.
Olekohan sinä se hapannaama, joka kävi aina narisemassa siellä blogin kommenteissa, kunnes blogin pitäjä kyllästyi jatkuvaan vittuiluun (samoin kuin muut lukijat) ja antoivat tulla täyslaidallisen palautetta tälle pösilölle palautteenantajalle? Voisin kuvitella, että harmittaa nyt kun kaikki palaute moderoidaan. Siksikö sinä täällä vahdit ja valitat, ettei kukaan erehtyisi kuvittelemaan mitään positiivista tuosta blogista?
Ihan piruuttani laitoin kaikkien koneiden selaimet avaamaan aloitussivuna Xenin blogin. Mun mielestä tää on niin ihanan positiivista luettavaa, tulee hyvälle tuulelle joka päivä! Kannattaa kokeilla, hymyyn ei kuole!
[/quote]
Ihanan positiivista luettavaa? Et oo tosissas :D
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 08:23"]X on herkkänahkainen. Ei koskaan osaa ottaa palautetta vastaan. Suuttuu niistä meille. En tajua? Elämän pitää olla ns. ruusuilla tanssimista. Ei koskaan epäonnistumisia. Tuntuu että hän vain ylläpitää jotain esitystä. MIKSI BLOGISSA EI NÄY KOSKAAN NEGA PALAUTETTA ?
[/quote]
palautetta mistä, että se elää sun mielestä väärin eikä saisi rakentaa taloa tai ottaa koiraa? Miksi sitä pitäis kiinnostaa vittuakaan mitä mieltä sä oot sen elämästä?
https://farm6.staticflickr.com/5481/14524100634_cd24b18b3a_o.jpg
Vai että on se nykyinen tumma tukka lähelle omaa. Juu niin varmaan.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:29"]
https://farm6.staticflickr.com/5481/14524100634_cd24b18b3a_o.jpg
Vai että on se nykyinen tumma tukka lähelle omaa. Juu niin varmaan.
[/quote]
ohhoh meikki tekee kyllä ihmeitä ihmeitä
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:26"]
Mikä hemmetin lokinp*ska meikki? Oliko tuo v*ttuilua?
[/quote]
Ei ole vittuilua.
Tollasen meikin nimi on oikeasti lokinpaskameikki. Johtuu tuosta vitivalkoisen ja mustan kontrastista silmämeikissä; sitä pidetään yleisesti halpana, wt, chav tyylisenä meikkinä.
Tollanen samanlainen meikki on parempi esim. taupen sävyllä ja vaaleana enemmän sellainen luun värinen valkoinen.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:26"]
Mikä hemmetin lokinp*ska meikki? Oliko tuo v*ttuilua?
[/quote]
Ei ole vittuilua.
Tollasen meikin nimi on oikeasti lokinpaskameikki. Johtuu tuosta vitivalkoisen ja mustan kontrastista silmämeikissä; sitä pidetään yleisesti halpana, wt, chav tyylisenä meikkinä.
Tollanen samanlainen meikki on parempi esim. taupen sävyllä ja vaaleana enemmän sellainen luun värinen valkoinen.
[/quote]
Ahaa. Kiitos sulle valaistuksesta, nyt minäkin ymmärsin. Luulin, että oli v*ttuilua! ;D Aikas halvalta kyllä näyttää. Ei kaunis meikki.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:47"]
X llä ei ole vai varaa jäädä kotiin? Noh miksi tienaa melkein 100 000? Sekin summa mitä saa on meidän ansiota!! Hän jauhaa blogissa turhamaisuuksia ja saa siitä rahaa. Ok? Minä teen klo 7-15 vuoroa ja en todellakaan tienaa tuollaisia summia. Helppoa rahantekoa siis ja Te vielä autatte häntä siinä. Lopettakaa sen blogin lukeminen!
[/quote]
Nimenomaan. Mulla loppu lukeminen tähän päivään, mä en ainakaan ala kustantaa jonkun unelmataloja. Varsinkin kun blogin taso on nykyisin mitä on.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:42"]
X llä ei ole vai varaa jäädä kotiin? Noh miksi tienaa melkein 100 000? Sekin summa mitä saa on meidän ansiota!! Hän jauhaa blogissa turhamaisuuksia ja saa siitä rahaa. Ok? Minä teen klo 7-15 vuoroa ja en todellakaan tienaa tuollaisia summia. Helppoa rahantekoa siis ja Te vielä autatte häntä siinä. Lopettakaa sen blogin lukeminen!
[/quote]
Nimenomaan. Mulla loppu lukeminen tähän päivään, mä en ainakaan ala kustantaa jonkun unelmataloja. Varsinkin kun blogin taso on nykyisin mitä on.
[/quote]
Näinpä juuri ystäväsein. Mullakin loppui lukeminen tähän. Hyvää alkavaa kesää sulle! :-)
[/quote]
Voi ei, nytkö vasta tajusit? :D
Ei kai ole varaa, kun uusi omakotitalo maksaa rahaa. Sama kuin pienituloinen maksaisi isoa vuokraa, ei se ilmaista ole.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:42"] Nimenomaan. Mulla loppu lukeminen tähän päivään, mä en ainakaan ala kustantaa jonkun unelmataloja. Varsinkin kun blogin taso on nykyisin mitä on. [/quote] Voi ei, nytkö vasta tajusit? :D Ei kai ole varaa, kun uusi omakotitalo maksaa rahaa. Sama kuin pienituloinen maksaisi isoa vuokraa, ei se ilmaista ole.
[/quote]
Ihanko tosi? Puhutko ihan omasta kokemuksestasi ?? Olisi ihan kiva tietää ?
Ano taisi hieman pelästyä. Älä pelkää ano kuuskymppinen :)
Milloinkohan lähtevät taas Enkkuihin? Kai sielläkin täytyy käydä näyttämässä naamaa?! Kaippa isovanhemmat välillä tulevat Suomen vierailulle.
mikä hei oli X:n miehen nimi.....
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 19:25"]
mikä hei oli X:n miehen nimi.....
[/quote]
Joni Sunninen?
[/quote]
[/quote]
Haha, voi sinua kateellista lapsiparkaa :D
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:07"]Nykyään ei taida ihan niin hyvin onnistua tuo taloilla tienaaminen kuin vielä muutama vuosi sitten. Tai ehkä onnistuukin jos tosissaan tekee edullisesti, eli jos se mies tekee todella paljon itse, tunnetaan LVI, - sähkö jne. urakoitsijat ja teetetään joko pimeästi tai kaverihintaan, ei valita kalliita materiaaleja ja koneita yms. Mutta jotenkin en usko että tää rakentaminen ihan niin menee.
[/quote]
Ei ainakaan Ksenialla.
Pitää olla laadukasta Porvoon nirppanokalle.
Rahalla saa laatua ja arkkitehti isi auttaa. :)