Xentu's Dream House ♡
Xentun dream house on jo pystyssä. Uusimmassa postauksessa näkyy kuva. Kaunis siitä tulee varmasti! Innolla odottaen lisää sisustusjuttuja! :-)
Kommentit (181)
Hienot on suunnitelmat Xenialla, toivottavasti tulevan rouvan talonrakentaja pysyy matkassa mukana sen kolmannen talonkin jälkeen. Ettei tunne itseään hyväksikäytetyksi.
Mutta oikeasti hienoa, että joku pystyy ja uskaltaa toteuttaa itseään noin. Tosin kaikilla ei ole tukevia vanhempia. Mutta selkeästi hänelle on opetettu fiksu rahankäyttö kotona. En nyt paneudu niihin laukkuihin, mutta samoja rytkyjähän tuo esim. talven esitteli, mitä on ollut jo useamman vuoden hänellä. Vaihteli vaan kokoonpanoja. Mikä on tietysti fiksua, mutta eikö tuo ollut muotiblogi aluksi? Vai oliko se life style?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 09:40"]Miten sillä on varaa kokoajan rampata ulkomailla vaikka talonrakennus ynnä muuta käynnissä? Ainiin, pakkohan sitä on päästä vähän väliä "hermolomalle" kun elämä on niin hirveän rankkaa ja stressaavaa... [/quote] Samaa miettinyt välillä. Millä rahalla? Mutta tajusin millä; sillä kun luemme tai jotkut tyhmät lukee hänen blogia ja maksaa kauniin talon ja rentouttavat matkat! BOIKOTOIKAA SITÄ BLOGIA!
[/quote]
Juuri näin. Tehkää ihmeessä samoin, mä aloitin jo.
[/quote]
Hienoa ystävä <3 olet todella fiksu ihminen! :) Just näin! :) Minäkin boikotoin. Ei kiinnosta pätkääkään hänen samat jutut koko ajan vuodesta toiseen. T. Nro 132
Mä ihmettelen että miten noin nuoret ihmiset ovat viehättyneet noinkin tätimäisen tyylisestä talosta. Varmasti omassa kategoriassaan ihan hieno, ei sillä, mutta itseä viehättää aika paljon modernimpi ja selkeämpi arkkitehtuuri. Luulin että tuollaisista haaveilevat enemmän vanhemman ikäpolven edustajat, mutta tässäkin ketjussa moni tuntuu tykkäävän juuri tällaisesta joten taisin olla väärässä :)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:07"]Hienot on suunnitelmat Xenialla, toivottavasti tulevan rouvan talonrakentaja pysyy matkassa mukana sen kolmannen talonkin jälkeen. Ettei tunne itseään hyväksikäytetyksi.
Mutta oikeasti hienoa, että joku pystyy ja uskaltaa toteuttaa itseään noin. Tosin kaikilla ei ole tukevia vanhempia. Mutta selkeästi hänelle on opetettu fiksu rahankäyttö kotona. En nyt paneudu niihin laukkuihin, mutta samoja rytkyjähän tuo esim. talven esitteli, mitä on ollut jo useamman vuoden hänellä. Vaihteli vaan kokoonpanoja. Mikä on tietysti fiksua, mutta eikö tuo ollut muotiblogi aluksi? Vai oliko se life style?
[/quote]
FIKSU RAHANKÄYTTÖ? SAANKO NAURAA :D Jos Chanelit on fiksu ostos yms. se muu materiaali mitä ostelee ja havittelee.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:07"]Mä ihmettelen että miten noin nuoret ihmiset ovat viehättyneet noinkin tätimäisen tyylisestä talosta. Varmasti omassa kategoriassaan ihan hieno, ei sillä, mutta itseä viehättää aika paljon modernimpi ja selkeämpi arkkitehtuuri. Luulin että tuollaisista haaveilevat enemmän vanhemman ikäpolven edustajat, mutta tässäkin ketjussa moni tuntuu tykkäävän juuri tällaisesta joten taisin olla väärässä :)
[/quote].
Isi-arkkitehdiltä oppinut arvostamaan "perinnetaloja" ja nyt kun Enkku mies niin tottakai.
Mites se xenttu jaksaa sitten siivota koko ison talon? Perkele kun säälittää se koirakin jo nyt, ei labbis ole tarkoitettu sillojn tällöin lenkkeilytettäväksi. Taisi tyttö nyt haukata liian suuren palan.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:07"]Hienot on suunnitelmat Xenialla, toivottavasti tulevan rouvan talonrakentaja pysyy matkassa mukana sen kolmannen talonkin jälkeen. Ettei tunne itseään hyväksikäytetyksi. Mutta oikeasti hienoa, että joku pystyy ja uskaltaa toteuttaa itseään noin. Tosin kaikilla ei ole tukevia vanhempia. Mutta selkeästi hänelle on opetettu fiksu rahankäyttö kotona. En nyt paneudu niihin laukkuihin, mutta samoja rytkyjähän tuo esim. talven esitteli, mitä on ollut jo useamman vuoden hänellä. Vaihteli vaan kokoonpanoja. Mikä on tietysti fiksua, mutta eikö tuo ollut muotiblogi aluksi? Vai oliko se life style? [/quote] FIKSU RAHANKÄYTTÖ? SAANKO NAURAA :D Jos Chanelit on fiksu ostos yms. se muu materiaali mitä ostelee ja havittelee.
[/quote]Kyllä, fiksu rahankäyttö. Olen nyt vihdoin ymmärtänyt, että ihmiset tosiaan maksaa 20 vuotta vanhoistakin merkkilaukuista jopa isomman summan, kuin mitä se on aikanaan maksanut. Eli ne todellakin taitaa olla sijoituksia. Tämä oli tällaiselle merkittömän laukunkantajan vaikea ymmärtää, mutta olen nyt oppinut tämän asian :)
Eihän tuo Xenia esim. sisustukseen taida laittaa paljoakaan rahaa. Ostaa ne mitä tarvitsee. Meikkejä, rattaita, vaatteita yms. saa ilmaiseksi blogin kautta(kyllä, se on mulle vielä vaikea oppia, ettei ne saa olevinaan ilmaiseksi niiitä), eihän tuo laita kuin tarpeelliseen rahaa. Ruokaan, asumiseen, joskus halpoihin vaatteisiin(okei, helevetin kallis takki oli yksi) jne. Se talojen rakkennussuunnitelmakin rupesi kuulostamaan järkevältä, kun sitä tarpeeksi luki. Rahallisesti, mutta muuten kyllä ei mitenkään...
Tuhlari mikä tuhlari. Minun rahoja, perkele. Nyt loppui lukeminen.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:56"]
[/quote]
Sinun rahoja :DDD Tuleeko sun tilille nyt sitten kuukausittain enemmän, kun lakkaat blogia lukemasta?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:56"]
[/quote]
Sinun rahoja :DDD Tuleeko sun tilille nyt sitten kuukausittain enemmän, kun lakkaat blogia lukemasta?
[/quote]
Kyllä! :)))
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:33"]Mites se xenttu jaksaa sitten siivota koko ison talon? Perkele kun säälittää se koirakin jo nyt, ei labbis ole tarkoitettu sillojn tällöin lenkkeilytettäväksi. Taisi tyttö nyt haukata liian suuren palan.
[/quote]
oon niin samaa miältä!
Eikös Xentun mies ollut joku pihasuunnittelijakin? Ihan kuin olisin joskus lukenut tällaista vai muistanko väärin? :)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:54"]
Eikö puhetta ollut, että tyyliin kolmas talo olisi se viimeinen unelmien talo, johon asetutaan lopullisesti? Se ostettaisiin edellisten talojen myynnistä saaduilla rahoilla ja olisi täysin oma aikalailla heti. Ehkä tämän sitten arkkitehti-isä suunnittelee alusta loppuun uniikiksi ja toimivaksi? Pari muksua siihen pihalle pyörimään koiran tai parin kanssa...
[/quote]
Jos se unelmien talo lopulta maksaisi 300.000€ niin nuoko meinasivat voittoa saada 100.000€ tai siis enemmän per talo, kun verojakin menee ja välittäjän palkkiot yms? Jos siis se lopullinen talo ostettaisiin vain noilla voittorahoilla ja olisi siis velaton? Onnea vaan yritykseen, varsinkin tässä taloustilanteessa :D
Tökkii niin pahasti tää blogi, ja erityisesti neidin asenne. Haluaisin tykätä ja lukea, mutta alkaa vaan ärsyttämään jatkuvasti, niin olen katsonut parhaakseni olla klikkaamatta koko blogiin. Jos Xenian asenne olisi hieman erilainen, olisi aidompi, rehellisempi ja vilpittömämpi, lukisin blogia mielelläni. Mutta nyt tuntuu tältä. Olen pahoillani.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 09:40"]
Miten sillä on varaa kokoajan rampata ulkomailla vaikka talonrakennus ynnä muuta käynnissä? Ainiin, pakkohan sitä on päästä vähän väliä "hermolomalle" kun elämä on niin hirveän rankkaa ja stressaavaa...
[/quote]
Voisi kuvitella, että tuollainen talon suunnitteleminen ja rakentaminen ON stressaavaa. Kauheasti päätöksiä. Sen lisäksi pikkulapsiarki päälle. Tekeekö jotain muuta vielä blogin lisäksi? Toisaalta vastahan ne oli siellä jossain lomalla olivat. Ovatko nyt menossa taas? En seuraa blogia niin en ole perillä.
Itsekin lopetin kyseisen blogin lukemisen joskus yli puoli vuotta sitten, oli niin tylsä ja itseään toistava. Muutenkaan en halua tukea kyseisen bloggarin tuloja kun blogi on tuollainen tekele, mielestäni sillä ei vain kuuluisi ansaita saman verran kuin joku lääkäri. Jos blogi olisi oikeasti laadukas ja siihen edes jollain tasolla panostettu niin sitten, mutta tuollainen "mennään mistä aita on matalin" tyyli ei minusta ansaitse niin paljon lukijoita ja tuloja. Soisin tuollaiset tulot ennemmin monelle muulle laadukkaammalle blogille. Joskus olen instagrammiansa tsekannut tai googlen kuvahaulla asukuvia, mutta eipä niitäkään jaksanut kuin pari kertaa. Ei tuossa blogissa ole mielestäni enää mitään mielenkiintoista, hetken se oli ihan jees luettavaa kun oli uusi tuttavuus, mutta aika tylsähän se oli..
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 09:40"]
Miten sillä on varaa kokoajan rampata ulkomailla vaikka talonrakennus ynnä muuta käynnissä? Ainiin, pakkohan sitä on päästä vähän väliä "hermolomalle" kun elämä on niin hirveän rankkaa ja stressaavaa...
[/quote]
Voisi kuvitella, että tuollainen talon suunnitteleminen ja rakentaminen ON stressaavaa. Kauheasti päätöksiä. Sen lisäksi pikkulapsiarki päälle. Tekeekö jotain muuta vielä blogin lisäksi? Toisaalta vastahan ne oli siellä jossain lomalla olivat. Ovatko nyt menossa taas? En seuraa blogia niin en ole perillä.
[/quote]
Niin, mutta kuka pakottaa heidät rakentamaan ison omakotitalon? Itse itselleen hän stressin tekee. Voi voi.
Nykyään ei taida ihan niin hyvin onnistua tuo taloilla tienaaminen kuin vielä muutama vuosi sitten. Tai ehkä onnistuukin jos tosissaan tekee edullisesti, eli jos se mies tekee todella paljon itse, tunnetaan LVI, - sähkö jne. urakoitsijat ja teetetään joko pimeästi tai kaverihintaan, ei valita kalliita materiaaleja ja koneita yms. Mutta jotenkin en usko että tää rakentaminen ihan niin menee.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 09:40"]Miten sillä on varaa kokoajan rampata ulkomailla vaikka talonrakennus ynnä muuta käynnissä? Ainiin, pakkohan sitä on päästä vähän väliä "hermolomalle" kun elämä on niin hirveän rankkaa ja stressaavaa... [/quote] Samaa miettinyt välillä. Millä rahalla? Mutta tajusin millä; sillä kun luemme tai jotkut tyhmät lukee hänen blogia ja maksaa kauniin talon ja rentouttavat matkat! BOIKOTOIKAA SITÄ BLOGIA!
[/quote]
Juuri näin. Tehkää ihmeessä samoin, mä aloitin jo.