Olen menettänyt satoja tuhansia euroja olemalla kotona
Kenenkään ei pitäisi joutua tähän asemaan. Valis
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko palkkaa vai mitä?
Niin, juuri sitä. Kun ei ole ollut töitä. Ap
Elämiseen ne rahat olisivat kuitenkin menneet.
Vierailija kirjoitti:
Elämiseen ne rahat olisivat kuitenkin menneet.
Kyllä siitä olisi jotain säästöönkin jäänyt. Ap
Minäkin olen. Työpaikka - ja nettikiusaamisen takia jäin pois työelämästä. Sen jälkeen en ole ollut palkkatöissä. Masennuin lopullisesti.
Rahallisesti menetys on ollut 17 X 25 000 € = 425 000 €.
On se kun istuu rahakoneen päällä ja on vaan kotona tekemättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen. Työpaikka - ja nettikiusaamisen takia jäin pois työelämästä. Sen jälkeen en ole ollut palkkatöissä. Masennuin lopullisesti.
Rahallisesti menetys on ollut 17 X 25 000 € = 425 000 €.
Siksi roikun täälläkin. Etsin jotain korvausta noista vuosista. Jotain on hampaankolossa.
Minäkin olen menettänyt 7 miljoonaa, kun en ole voittanut lotossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahallisesti menetys on ollut 17 X 25 000 € = 425 000 €.Siksi roikun täälläkin. Etsin jotain korvausta noista vuosista. Jotain on hampaankolossa.
Helmikuun kolmas lähestyy, silloin irtisanoin itseni. Pahaa aikaa tulossa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahallisesti menetys on ollut 17 X 25 000 € = 425 000 €.Siksi roikun täälläkin. Etsin jotain korvausta noista vuosista. Jotain on hampaankolossa.
Että terveisiä vain kaikille nettikiusaajille, joita täälläkin palstalla roikkuu. Teidän tekojanne ei unohdeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että terveisiä vain kaikille nettikiusaajille, joita täälläkin palstalla roikkuu. Teidän tekojanne ei unohdeta.
Kaksi vuotta näin yhden livenä. Kutsuin jopa työhuoneelleni kahville keskellä yötä. Mies oli viettämässä kavereidensa kanssa Raskasta joulua - konsertin hotelliviikonloppua.
Kerroin kiusaamisesta miehelle ja hän vain nauroi, että ”Sä et tiedä, millainen sä olit, kun sä olit töissä.” ”Perse pystyssä”.
Mitä vitsiä??? En tosiaan ole ollut ja oikeuttaako noiden juttujen keksiminen rankan nettikiusaamisen? Niin, että sain burnoutin ja irtisanoiduin, enkä palaa koskaan enää työelämään.
Minusta järkyttävää. Toivottavasti ei kukaan muu nainen joudu samaan tilanteeseen. Ap