Nyt hävettää niin paljon
Lähettiin hiihtämään tytön kanssa, missä muitakin hiihtäjiä.
Ja oltiin menossa väärään suuntaan!
En ollu ajatellu yhtään mitään muuta ku että ihanaa saada sukset jalkaan ja
sitte menoks.
Oli tulossa iso alamäki ja vastaan tuli papparainen.
Ihan ystävällisesti hän sanoi, ettei kannata tulla kun väärä suunta. Ja minä tyhmänä selittelin, että juu en oo täällä koskaan hiihtäny. Hehheh.
Nyt nolottaa, miks en käyny lukemassa hiihtosääntöjä ennen ladulle menoa.
Mutta oikein mukava tuo pappa onneks oli. Ei ainakaan karjunu meille.
Siellä oli myös niin valtavia alamäkiä, että kuka niistä oikeesti ees uskaltaa lasketella. Me käännyttiin kiltisti takas mistä tultiin. Sitä latua saikin sit hiihtää kumpaan suuntaan tahansa.
Nyt saa haukkua mut pystyyn!
Kommentit (6)
No hyvinhän tuossa kävi. Papparainenkin selviytyi kaatumatta eikä mitään ikävää sattunut. Pidät vaan mielessä tulevaisuudessa vastaavissa paikoissa.
Tykkään vapaasta tyylistä. Olin juuri käynyt huollattamassa luostelusukset kun halvalla ostin, ja halusin heti käydä testaa niitä.
Hiihto on tosi kivaa vaihtelua lenkkeilylle, ja kun lapsetkin tykkää hiihdellä, niin on nii kiva heijä kaa käydä liikkumassa.
Ja tosi kiva kun vanhin tyttö haluaa kaverinsa kanssa mennä, niin kun mulla on kahdet suksiparit, niin annoin heille lainaan, kun kaverilla ei ollu suksia.
Sain joskus pari kolme vuotta sitten ilmaseks sukset, mutta en tiedä onko ne luistelu vai perinteiset. Mutta kiva kun on käyttöä kummallekin. Aion käyttää huollossa niitäkin.
Oon kyl aika surkee hiihdossa, mut niinkun aina lapsille hoen, kun ne valittaa, ettei osaa jotain, että pitää vaan harjotella, niin kyllä sitä oppii, pätee kai muhunki tuo 🙂
Isot alamäet kyllä kierrän silti kaukaa.
Ap
Nyt en ymmärrä. Eli miksi pitää hiihtää tiettyyn suuntaan? Ei voi itse valita? 🤔
Huom. Olen maalta ja olen hiihtänyt missä sattuu ja miten päin sattuu 😅
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä. Eli miksi pitää hiihtää tiettyyn suuntaan? Ei voi itse valita? 🤔
No varmaan niitten isojen mäkien takia, ettei tule törmäystä?
En minäkään tuollasilla laduilla ennen oo hiihdelly niin ei tullut mieleen, että ois voinu säännöt ensin lukea, miten siellä kuuluu hiihtää 🙂
Vierailija kirjoitti:
Ja koululuokankin kanssa hiihdit eri suuntaan kuin muut?
Höpöpöpö, kun ei tapahtunut kolaria kenenkään kanssa niin kaikki hyvin, naurat asialle ja ensi kerralla samaan suuntaan muiden kanssa. Menitkö vapalla vai perinteisellä?