Kauneimpia bloggaajia teidän mielestä?
Mun mielestä Uino ja Venla Savikuja. Venla vähän liian kuivakka kasvoista nykyään, mutta ihana kroppa ja muutenkin niin ihanan kuvan oon saanut hänestä!
Kommentit (123)
Saatte kertoa rumimmatkin jos se käy helpommin.
Pinja, mut meikkaa liikaa ja vaatteet on välillä kamalia
Täältäkin ääni Pipsalle! Hänhän suorastaa hehkuu kilpaa mekkojensa ja merkkilaukkujensa kanssa! Edes äskettäin OMAKOTITALON pihaan istutetut hortensiat eivät voita kauneudellaan Pipsan hehkua.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:14"]
Pinja, mut meikkaa liikaa ja vaatteet on välillä kamalia
[/quote]
Joo tää oli kaunis ja mä ihan tykkäsin vaatteistakin
ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:17"]
Pupulandian Jenni
[/quote]
Tosi tylsiä vaatteita ja naamakin on musta tosi perus, suu jotenkin ärsyttävä
ap
Pinja tosiaan on tosi kaunis, livenä vähintään yhtä nätti. Sellainen söpö taskukokoinen, upeat silmät!
Annika O on myös kaunis, mutta lipsuu ehkä enemmän söpön puolelle. Siskonsa (ig:ssä saraollila) on myös tosi kaunis, en tiedä bloggaako enää.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:18"]
Colour me -Ia
[/quote]
En tykännyt, tollaset posket ja muutenkin vähän pottunokka. Liian lapsenomainen. Oli kyllä ihan nätti muuten ja kiva tyyli. Ei vaan kaunis mun makuun
ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:21"]
Jen Selter
[/quote]
Aattelin tässä lähinnä suomalaisia, sori kun en maininnut. Jenkeistähän noita huippumalleja löytyy miljoonia. Oli aika persoonaton, ja ruma naamasta itse asiassa. Hirvee nenä ja levee suu
ap
Ai tää olikin tällainen ketju, jossa ap haukkuu kaikkien mainittujen bloggaajien ulkonäön. No, huvinsa kullakin...
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:29"]
Pinja tosiaan on tosi kaunis, livenä vähintään yhtä nätti. Sellainen söpö taskukokoinen, upeat silmät! Annika O on myös kaunis, mutta lipsuu ehkä enemmän söpön puolelle. Siskonsa (ig:ssä saraollila) on myös tosi kaunis, en tiedä bloggaako enää.
[/quote]
Minunkin mielestä liian söpö ja lapsenomaiset kasvot. Esim tässä
https://c1.staticflickr.com/9/8848/18292417392_59dffe8564_o.jpg
Mungolife taas liian tunkkainen
ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:28"]Life of silja
[/quote]
Onko silja jonkun mielestä ruma vai miksi alapeukut? Mun mielestä hänen kasvonpiirteet on lähellä täydellisyyttä, lisäksi pitkä ja hoikka.
Pipsa!