Ajattelen toista miestä ihan taukoamatta, enkä pääse ajatuksista eroon
Naimisissa ollessa kun näin käy, mahtaako olla muuta vaihtoehtoa kuin ero..
Mun sydän halkeaa tuon toisen takia, niin kovasti haluaisin hänet tavata koko ajan.
Kannattaako omaa liittoa yrittääkään jatkaa jos tässä vaiheessa tuntuu ettei sitä halua. Vaikka ei siinä liitossa mitään ns. vialla olekaan.
Kommentit (7)
Jos on naimisiin saakka vaivautunut, eikö kannattaisi yrittää saada kipinää omaan liittoon? Vastaava tilanne tulee vastaan varmaan joka liitossa jossain vaiheessa.
Minäkin ajattelin toista miestä jatkuvasti. Edellisestä tapaamisesta on kulunut noin kuusi vuotta ja sillon tällöin mies on mielessä. En ole hänelle tunteistani kertonut eikä meidän välillä ole ollut kaveruutta enempää, ei edes ystävyyttä, muistaakseni ei olla koskaan toisiamme edes halattu. Itse erosin omasta miehestäni, mutta tällä toisella miehellä ei ollut asian kanssa mitään tekemistä. Kysymykseesi vastaan ei, ei pidä erota. Pitää selvittää ongelmat ja tehdä asioita yhdessä.
Minä olen tapaillut tätä toista miestä pian vuoden päivät epäsäännöllisesti, mutta suunnitelmallisesti. Meillä ei ole ollut lainkaan seksiä, en siis ole seksin perässä. Saan tästä miehestä jotain aivan muuta.
Oma mies rakastaa minua kyllä täysin, mutta elän omaa elämääni liian itsekkäästi ja huomaan sen, että mieheni ei ole aivan onnellinen kanssani. Tiedän myös, että hän ansaitsee parempaa. Mutta silti käyttäydyn niin, en osaa elää niin mikä ei tule minusta luonnostaan.
ap
olen ollut mieheni kanssa yhdessä noin 18 vuotta ja viimeiset 7 vuotta olen ollut tätä mieltä (vaikka tämä toinen ajatuksieni kohteena ollutta miestä ei ollut kuvioissakaan). Tämä ei siis ole mikään äkkinäinen ajatus päässäni. Mielessäni on vain lapset, etten voisi heille tehdä tätä...
ap
Lopeta nyt se toisen miehen tapailu ja keskity omaan parisuhteeseesi. Ei varmasti oma mies ole onnellinen, jos olet jo vuoden sutinoinut toisen kanssa, ei puolisot sokeita ole.
Ei se välttämättä mitään auta, vaikka lopetat tämän tapailemisen. Jos liitto voi huonosti niin huomaat pian tapailevasi taas jotain toista. Et sinä siitä miksikään muutu. Jos jäät liittoosi ja yrität panostaa, hetken päästä huomaat että mikään ei ole muuttunut. Nimimerkillä kokemusta on. Eli itse lähdin, kun olin ensin useamman vuoden yrittänyt. Ja huomasin, että se oli hyvä päätös enkä ole katunut.
Älä tee mitään harkitsematonta. Se tulisi loukkaamaan miestäsi suunnattomasti. Selvitä ensi parisuhteesi tila perusteellisesti ja ajan kanssa. Tässä neuvo häneltä, joka jätettiin halkeilevan sydämen takia.