Ex-työkaverimies lähetti viestin koskien seksiä
Ehdotti suhdetta seksin merkeissä ja pyysi soittamaan ja kutsumaan kylään, jos olen kiinnostunut. Olimme samassa työpaikassa kolme kuukautta sitten. Huomasin, että mies oli kiinnostunut, mutta en arvannut että tällaisesta suhteesta.
Mitäköhän tähän pitäsi vastata?
Kommentit (24)
Vastaat vain jos olet kiinnostunut.
Tekeekö mieli munnaa? Jos OK, nin vastaat että haluat nannaa.
No jos seksisuhde tuntuu hyvältä ajatukselta, kutsut kylään. Niin minä tekisin.
Hmmm. Vastaat joko "en ole kiinnostunut" tai "pannaan vaan". Sanavalinnat voit päättää itse.
Nyt kiireesti yhteys Iltasanomiin, Iltalehteen, Hymyyn ja Seiskaan! Ajattele, kohta olet kuuluisa!
Vastaa hänelle näin:
"Heeeei!! Tsygetsyge, äähähäähäääääää, oot sä joku kippurakulli vai!! HEHEHE, nonono, oon monia tatteja kyl nähny... no joo joo joo, ei tykkivittu, en en en ei.... tai JOO! tykitä tykitä sillä sladdi 100 keur! Tuu sit tänne"
No se riippuu siitä mitä haluat. Se sun pitää itse päättää.
Olipa huono juttu. Olet varmasti ikävää seuraa livenä. Kauhea myötähäpeä!
Eipä tuo ota ellei annakaan. Siis kysyminen.
Nyt vastaat sitten ihan sen mukaan, mikä oma fiilis on.
Omalla kohdalla voisin vastata, että "Otan tämän kohteliasuutena, mutta olen onnellisesti parisuhteessa."
Sitten jos tähän alkaa änkkäämään (näihin olen törmännyt) niin sitten pitää sanoa rumemmin, että en ole kiinnostunut, haluan että lopetat viestittämisen ja sitten lopetat vastailun. Vähän vaikee etukäteen neuvoa, kun ei tiedä millainen tyyppi siellä on vonkaamassa.
Mies on siis päälle päin hyvinkin fiksun ja asiallisen oloinen, toki hymyili ja piti silmäpeliä silloin, kun työskentelimme samassa paikassa.
viestissä oli myös maininta "katsotaan, jos voin olla avuksi"
kuvittelee ilmeisesti olevansa kovakin panomies.
t.ap
Hyi hitto! En vastaisi mitään moiselle kokeilijalle. Tämän 3 kk ajan ilmeisesti autellut muita, ja nyt vihdoin on koittanut sinun vuorosi. Muutenkin en tykkää miehistä, jotka eivät kasvotusten saa asiaansa sanottua, vaan viestillä myöhemmin. Yöh!
Välitä viesti sen äijän vaimolle.
Kaikkee ne kilpilahden miehet ehdottelevat. Taitaa olla joku komennusmies ja päässyt porvooseen keikalle
Itselleni tulisi aika halpa olo, jos saisin tuollaisen viestin. Nähtävästi pitää sinua helppona nakkina. Itse jättäisin vastaamatta viestiin.
Voisin lyödä rahasta vetoa, että mies on kyllästynyt keski-iän kriisiä poteva perheenisä!
Ap nätti, nuori/nuorehko hymyilevä ja söpö nainen?
Mielikuva otsikosta:
Tyyppi otsikoi sähköpostin(?) "Hei, koskien seksiä" :D
Yök.Yök. Yök. katso olet oikein ollut jonossa... Olisi tehnyt aloitteen aikanaan.
Vastaa, että olet varmasti nyt ymmärtänyt jotain väärin ja ei kiitos.
Oliko Toimi?