Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei halua tavata lapsiani

Vierailija
01.06.2015 |

Mitä olette mieltä? Miesystäväni on tavannut lapsistani yhden, pienimmän. Puhuu tästä usein sanoo rakastavansa jne mutta isompia ei ole tavannut koskaan, ei halua MUTTA haluaisi kuitenkin mennä kanssani naimisiin vaikka heti. Mielestäni jutussa on jotain outoa

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
2/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on todellakin outoa, jos sanoo rakastavansa yhtä lapsistasi noin vaan, eikä halua tavata muita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on. En tajua näitä uusperhekuvioita.

Vierailija
4/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:26"]No on todellakin outoa, jos sanoo rakastavansa yhtä lapsistasi noin vaan, eikä halua tavata muita. 
[/quote] no niin minustakin. Ap

Vierailija
5/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat jo aikuisia?!

Vierailija
6/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:27"]Isommat jo aikuisia?!
[/quote]10-19v ap

Vierailija
7/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia mulle tuli heti mieleen että voisiko mies olla pedofiili...

Vierailija
8/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaa jo sun lasta? :D kamoon. 

Vierailija
9/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:29"]

Minkä takia mulle tuli heti mieleen että voisiko mies olla pedofiili...

[/quote]

Sairas mielikuvitus?!

Vierailija
10/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin huolissani, jos pienintä lasta rakastaa. Siinä on ehkä vielä jotain tuoretta ja turmeltumatonta?

Vierailija
11/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olis paras tavata ne sun lapses, jos kerran naimisiin menette. Oletan että silloin asuisi saman katon alla sun lapsiesikin kanssa

Vierailija
12/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunko teillä on suhdetta takana, jos ei ole 10v. lasta tavannut. 19v. sitä omaa elämää on jo ennemmän, että ei siinä mitään ihmeellistä ole.

Vierailija
13/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika kammottavasti sanottu jos on vaan nuorimmaisem tavannut ja sanoo RAKASTAVANSA tätä. Ja muita ei edes halua tavata? Hyvin, hyvin erikoista käytöstä. Sinun sijassasi jättäisin miehen jo, kyllä on ajatuksenjuoksussa jotain vikaa jos ei halua muita lapsia tavata mutta haluaa naimisiin.

Vierailija
14/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei ole isompia lapsiasi tavannut? Olet kai yritänyt tutustuttaa häntä heihinkin? Eivätkö he asu luonasi vai mistä on kyse?

Vierailija
15/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se äijä siis ei tajua, että äiti ja lapset kuuluvat samaan pakettiin eikä siitä voi valita vain itseä miellyttäviä osia. Kaikki tai ei mitään.

Vierailija
16/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kellot soisivat, jos mies olisi kiinnostunut tapaamaan vain pienimmän lapseni eikä niitä muita, ja muusta perheestä huolimatta naimisiin vaikka heti -muttei niitä muita kakaroita. Mihis ne isommat lapset laitetaan sen naimakaupan ajaksi? Outo tyyppi, tulee kylmiä väreitä.

Se on otettava koko paketti tai ei mitään.

terv. 3 lapsen äiti ja yhden äitipuoli + yksi yhteinen tulossa

Vierailija
17/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös suhteessa sellainen tilanne, että alkuun lapseton mies kovasti vierasti sitä, että minulla ylipäätään on lapsi, ei ollut koskaan tavannut tätä ja oli jo sen perusteella laittamassa hommaa pakettiin ennen kuin ehdittiin seurustelutasolle. Sanoin miehelle, että en etsi lapselle isäpuolta ja elättäjää, koska lapsella sellainen on jo olemassa. Se rauhoitti.

Ei mennyt kauaa, kunnes mies sanoi monesti miettineensä, että olisi ihanaa jos minun edellisen liiton lapsi olisi meidän yhteinen. Itse jo mietin tuossa vaiheessa, että mitähän ihmettä ja onko tämä normaalia. :D

Ohitin asian aina niinkuin en olisi kuullutkaan.

Vierailija
18/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko vanhemmat lapset isällä?!

Vierailija
19/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä olet voinut laitaa lapsesi eriarvoiseen asemaan?! Isommat lapset asuu muualla?!

Vierailija
20/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:36"]Se äijä siis ei tajua, että äiti ja lapset kuuluvat samaan pakettiin eikä siitä voi valita vain itseä miellyttäviä osia. Kaikki tai ei mitään.
[/quote]
Ei kannata tuollaiseen suhteeseen miehen lähteä, kamala ajatus, että parisuhde ei ole se elämän tärkein ihmissuhde. En ainakaan itse haluaisi, että elämäni tärkein ihminen pitää minua jossain varasijalla, ei kuulosta tasapainoiselta suhteelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi