Tunnetko pariskuntia, joissa mies on halunnut lapsia, mutta nainen ei?
Kommentit (73)
Meillä mies haluaisi, minä en. Olen sanonut että saa hankkia jonkun toisen kanssa tai erota tämän asian vuoksi ihan vapaasti.
Tunnen. Ero tuli. Nainen päästi ns. miehen menemään ja perustamaan uuden perheen, johon syntyi sittemmin kolme lasta. Ja hän on ollut todella hieno isä lapsilleen: erittäin läsnäoleva ja välittävä.
Erosivat noin 35 v. iässä, miehillä lapsi uuden puolison kanssa naisilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Ero tuli. Nainen päästi ns. miehen menemään ja perustamaan uuden perheen, johon syntyi sittemmin kolme lasta. Ja hän on ollut todella hieno isä lapsilleen: erittäin läsnäoleva ja välittävä.
Äidinvaistot eivät sitten naisella koskaan heränneet.
Tunnen yhden, heillä kymmenen vuoden ikäero ja nainen on jo yli neljänkymmenen eli taisi mies jäädä ilman toivomaansa lasta.
Ei se suhde pitkälle kantanut, kun nopeasti selvisi, ettei naista kiinnosta lapsenteko. Eli lyhyeksi jäi kuin tähdenlento. Nainen pelästyi siitä lapsiasiasta niin, että otti vauhdilla pakkia.
Omat 2 suhdettani ovat kaatuneet siihen, että miehet ovatkin yhtäkkiä alkaneet haluamaan lapsia. Nykyisen kanssa suhdetta takana 8 vuotta, ja huonolta alkaa näyttää taas. Ihastelee pikkulapsia telkkarissa ja livenä, puhuu perhe-elämästä positiiviseen sävyyn, jahkailee vasektomian kanssa...
Mistä löytää aidon velamiehen?
Ex-mieheni. En jaksanut hänen taukoamatonta puhetta lastenhankkimisesta. Sanoin hänelle, että me voimme ihan hyvin elää onnellisina ilman lapsiakin, mutta hän masentui tästä aika pahasti. Lopulta ei auttanut muu kuin erota. Olimme naimisissa 8 vuotta.
Minä ja ex -mieheni. Suostuin kuitenkin tekemään lapsia ja ei se nyt hirveän huono päätös loppujen lopuksi ollut. Olisin ihan tyytyväinen ollut kyllä vaikken koskaan lapsia olisi tehnytkään. Ero tuli ihan muista syistä ja lapsetkin on jo täysi-ikäisiä ja omillaan.
Oma avioliitoni. Mies tiesi alusta saakka että en halua lapsia mutta oletti mieleni muuttuvan. Ensin vihjaili ja sitten painosti. Kymmenen vuoden avioliitto sitten kaatui siihen kun en kyennyt suostumaan miehen "kompromissiin" jossa tulisin vastaan hänen unelmaansa 2-3 lapsesta synnyttämällä edes yhden. Lupasi jäädä koti-isäksi tai elättää koko perheen, miten vain ikinä valitsisin. Saisin kuulema mennä ja tulla miten haluan kunhan hän vain saisi sen lapsen.
En kyennyt, tuntui että ainoa vaihtoehto oli päättää suhde, mutta mies ei meinannut hyväksyä sitäkään koska oli edelleen sitä mieltä että muuttaisin mieleni ja kuulema ei kestäisi että hankkisin joskus lapsen jollekin toiselle miehelle mutta en hänelle.
Erosta on nyt 5-vuotta. Hänellä on vielä aikaa unelmansa toteuttamiseen, itselläni on piuhat poikki jotta en joutuisi enää ikinä tilanteeseen jossa "mieti vielä.... mieti kunnolla".
Vierailija kirjoitti:
Erosivat noin 15 vuoden avioliiton jälkeen. Mies löysi työpaikaltaan nuoremman naisen, jonka kanssa perusti perheen ja sai kaksi lasta.
Tämä lapsen hankkimista vastustanut ex-aviovaimo katui päätöstään myöhemmin erittäin rankasti, mutta silloin oli jo iän puolesta liian myöhäistä.
Miehen tekemä kommentti selvästi
Vierailija kirjoitti:
Ex-mieheni. En jaksanut hänen taukoamatonta puhetta lastenhankkimisesta. Sanoin hänelle, että me voimme ihan hyvin elää onnellisina ilman lapsiakin, mutta hän masentui tästä aika pahasti. Lopulta ei auttanut muu kuin erota. Olimme naimisissa 8 vuotta.
Se mies ei ikinä saa takaisin niitä kahdeksaa vuotta, jotka hän tuhlasi sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies haluaisi, minä en. Olen sanonut että saa hankkia jonkun toisen kanssa tai erota tämän asian vuoksi ihan vapaasti.
Saanko numerosi siltä varalta että mies lähtee? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidinvaistot eivät sitten naisella koskaan heränneet.
Hassua, ettei kukaan puhu koskaan isänvaistoista.
Kaikki naiset eivät vaan ole samanlaisia, niin kuin ei kaikki miehetkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet halua yleensä lapsia
Mitä ihmettä 😂 kyllä haluaa ja voisin melkein väittää, että nykyään jopa enemmän, kuin naiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mies ei ikinä saa takaisin niitä kahdeksaa vuotta, jotka hän tuhlasi sinuun.
No sillä miehellä on varmasti ollut täysi vapaus erota jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko numerosi siltä varalta että mies lähtee? 😁
Minun vai miehen 😂
Erosivat noin 15 vuoden avioliiton jälkeen. Mies löysi työpaikaltaan nuoremman naisen, jonka kanssa perusti perheen ja sai kaksi lasta.
Tämä lapsen hankkimista vastustanut ex-aviovaimo katui päätöstään myöhemmin erittäin rankasti, mutta silloin oli jo iän puolesta liian myöhäistä.