Onko nuo Saaren taika -tuotteet oikeasti hyviä.hintaansa nähden, vai onko kyseessä ns Balmuir -temppu.
Shampoota kokeilin joskus kerran kaverin luona puolihuolimattimasti, muistan vaan että aika ohutta
Kommentit (227)
Mulla myös tuli järkyttävä reaktio kasvoille. Aluksi tuotteet tuntu täydellisiltä, mutta neljän päivän käytön jälkeen(eilen) aamulla heräsin siihen, että iho tuntuu siltä kun olisi auringossa palanut. Poskipäät turposi ja kasvoja kirveli pahasti. Tänäaamuna silmienympärysiho oli korppukuiva ja kasvojen iho näytti siltä kuin olisi atooppinen ihottuma kasvoilla. Toivottvasti tää menee ohi. Nyt tuntuu vähän paremmalta ku hain apteekista farmaseutin suosittelemaa voidetta. Jos ei lähde helpottamaan, niin pitää mennä ihotautilääkärille.
Jaahas uutta kohua pukkaa. Aurinkovoiteet sisältävät vanhoja filttereitä. Markettituotteetkin turvallisempia. Karkkipäivän Sannin instassa hyvää selvitystyötä. Tuntuu, että kuluttajia kusetettu ihan huolella.
Ostin itselleni teepuuhiilisaippuan ja ihastuin siihen, kasvoista tuli tosi pehmeät. Joululahjaksi ostin samanlaiset lapsilleni ja parikymppinen poika on käyttänyt ekan saippuan jo lähes loppuun, käyttää päivittäin koska mustapäät on vähentyneet selvästi. En olis uskonut että hän mistään kasvosaippuasta innostuu 😄 Tytärkin saippuasta tykkää, samoin kasvovoiteesta kun kasvot on kuulemma niin pehmeät ja "terveen näköiset". Äidille ostin joululahjaksi kasvovoiteen ja on tykännyt, joten nyt tilasin voiteen itsellenikin 😄
Aiemmin olen käyttänyt apteekin voiteita ym mutta kyllä nämä voittaa nekin.
Vierailija kirjoitti:
Yksi iho-ongelmainen kaveri vannoo sen suolasaippuan nimeen. Itse tilasin sieltä huonetuoksun, joka tuoksui partavedeltä (jasmiini tms.) ja pyyhkeitä, jotka on kyllä hyvät. Kyseisellä kaupalla on sitten tapana spämmätä oudon henkilökohtaista markkinointispostia, varaudu.
Eivät ole spämmänneet ollenkaan, kun en ole antanut lupaa mainossähköposteihin. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas uutta kohua pukkaa. Aurinkovoiteet sisältävät vanhoja filttereitä. Markettituotteetkin turvallisempia. Karkkipäivän Sannin instassa hyvää selvitystyötä. Tuntuu, että kuluttajia kusetettu ihan huolella.
Tosi harhaanjohtavaa mainontaa, ja varmasti aivan tarkoituksella
Lafka boikottiin harhaanjohtavan markkinoinnin takia. Ei suomalaisiin tuollainen uppoa. Hyvä, että tulee asia esiin.
Ekana tulee mieleen kallis kosmetiikka, aggressiivinen markkinointi ja ihanat hamam-pyyyhkeet
Heidän vaihtoehtoisia dödöjä ja suolasaippuoita ym. kiinnostaisi kokeilla, mutta ovat hintavia ja vielä kun kun tulee postikuluja päälle niin siinä tulee dödölle ja shampoolle hintaa. Teepuusamppoosta olin myös kiinnostunut, ja halusin sitä kokeilla oireilevaan päänahkaan. Sittarista löytyi xz:n teepuusamppoota hintaan 2,95€. En tiedä miten samaa tai eri tavaraa on, mutta lopahti kiinnostus tilata saaren taiasta.
Hamamit ovat ihania ja sellainen mulla on saaren taialta. Näitä saa muiltakin, ei ole pakko heiltä tilata jos ärsyttää se markkinointi.
Hamam-pyyhe on ihan superhyvä. Kuivaa ihon nopeasti, on kevyt, kuivuu nopeasti. Kesällä kiva reissussa kun ohuen pyyhkeen saa pieneen tilaan, ei paina paljon ja kuivuu hetkessä. Olen aivan ihastunut.
Nyt kun unohdin hamamini mökille ja jouduin kuivaamaan tavalliseen froteepyyhkeeseen, se tuntui inhottavan paksulta ja kömpelöltä eikä kuivannut yhtään niin hyvin.
Tämän kyseisen putiikin markkinointi on aggressiivista. Kun ostat tai vierailet sivulla alkaa mainosta tulla rasittavuuteen asti. Siksi välttelen nykyään vierailuja sivustolla.
Temppu. Mielestäni hinta-laatu suhde todella todella huono. Ihan tavallisia tuotteita ylihintaan.
Vierailija kirjoitti:
Ostin itselleni teepuuhiilisaippuan ja ihastuin siihen, kasvoista tuli tosi pehmeät. Joululahjaksi ostin samanlaiset lapsilleni ja parikymppinen poika on käyttänyt ekan saippuan jo lähes loppuun, käyttää päivittäin koska mustapäät on vähentyneet selvästi. En olis uskonut että hän mistään kasvosaippuasta innostuu 😄 Tytärkin saippuasta tykkää, samoin kasvovoiteesta kun kasvot on kuulemma niin pehmeät ja "terveen näköiset". Äidille ostin joululahjaksi kasvovoiteen ja on tykännyt, joten nyt tilasin voiteen itsellenikin 😄
Saman hyvän tai paremman tuloksen olisi saanut pesemällä kasvot pelkällä vedellä.
Tuoksukynttilät on ainakin laadultaan erinomaisia.
Hienoa, että Karkkipäivä tutki tätäkin yritystä. Itse olen aina elänyt käsityksessä, että tuotteet ovat suomalaista ja luonnonkosmetiikkaa. En varmasti ole ainoa.
Karu totuus näyttää olevan, ettei näin todellakaan ole. Saippuoita, siivoustuotteita ja ripsivärin olen ainakin heiltä ostanut. Ripsiväri oli iso pettymys. Täytyy jatkossa pysytellä apteekkituotteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman hyvän tai paremman tuloksen olisi saanut pesemällä kasvot pelkällä vedellä.
Siitä mulla on kokemusta 49,5 vuodelta. Ei ole tullut samanlaiseksi vaan iho on ollut harmaa ja samea. Ei ole enää. Poikakin on melkein 30 vuotta kasvojaan pessyt ja muita aineita käyttänyt, mutta tuo hiiliteepuusaippua on nyt vähentänyt mustapäitä merkittävästi. Että hutin vedit.
Laitoin koko firman boikottiin, kun selvisi heidän epäeettiset vaatteiden tekotavat. Pari vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä vesi ei poista rasvaa/öljyä iholta. Eikä varsinkaan jos käyttää esim. aurinkovoidetta näin kesällä.
Hinta-laatusuhteeseen en ota kantaa, mutta mainokset on kuin aikakaudelta, jolloin ei mitään sääntöjä mainonnalle ollut.
Onko ylipäätään laillista esittää sellaisia väittämiä, joita Saaren Taika tuotteiden markkinoinnissa käytetään, luvataan vaikka mitä tyyliin kaikki vaivat paranee, irronneet hiukset kasvavat takaisin päähän, nuorrut ja kaunistut. Onko minkäänlaisia tutkimuksia ylipäätään tehty väittämien tueksi.
Jo pidempään on ihmetyttänyt tämä, että kuinka asiaan ei ole puututtu, vai onko. Esim. luontaistuotteiden markkinoinnissa ei saa esittää juuri mitään väittämiä tehosta ja vaikutuksista, mutta saippuoiden ja shampoiden ynnä kosmetiikan mainonnassa saa?
Kehuminen on niin överiä, että herättää kyllä epäuskoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt laimennettua teepuuöljyä erilaisiin ihovammoihin ja ja ongelmiin. Onhan se mahtava aine.
Kannattaa muistaa, että on todella tymäkkää tavaraa (hajukin sen kertoo) ja saattaa jatkuvassa käytössä allergisoida pahastikin.
Saaren Taika -tuotteiden pitoisuuksista en tiedä, tämä siis vaan teepuuöljystä huomio.
Päästään vialla olevan valkoroskaomistajan ja yhtä tyylittömän tyttärensä aggressiivisesti mainostamaa, ulkomailla teetettyä bulkkikuraa. Siinä Saaren Taika pähkinänkuoressa.
Paremmin sen hehkun tosin saa poimimalla itse mustikat hyötyessään liikunnasta ja metsän rauhoittavuudesta. Ja syömällä ne mustikat ja saamalla mustikan kaiken ravintosisällön hyödykseen.