Onko nuo Saaren taika -tuotteet oikeasti hyviä.hintaansa nähden, vai onko kyseessä ns Balmuir -temppu.
Shampoota kokeilin joskus kerran kaverin luona puolihuolimattimasti, muistan vaan että aika ohutta
Kommentit (227)
Eilen Saaren taika etsi Perniön puskaradiossa ukrainalaisia kielitaidottomia työntekijöitä. Sellaisia kun ei osaa suomea tai englantia.
Eikö olekkin kiva juttu
Ainakin niillä täytyy olla hurja mainosbudjetti! Pari kertaa ainakin on ollut koko sivun mainos Hesarin etusivulla, hinta arkisin 64 000 €, viikonloppuisin 78 000 €. Saa siinä saippuan poikineen myydä ennen kuin tuohon on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin niillä täytyy olla hurja mainosbudjetti! Pari kertaa ainakin on ollut koko sivun mainos Hesarin etusivulla, hinta arkisin 64 000 €, viikonloppuisin 78 000 €. Saa siinä saippuan poikineen myydä ennen kuin tuohon on varaa.
Kyllä! Olen oravanpyörässä niiden kanssa! Välillä sormi osuu vahingossa mainokseen kun niitä on nettisivut täynnä ja se tietysti aiheuttaa yhä lisää mainoksia mun näytölle. Apua!
Heillä siellä näköjään taas uusi työntekijä..... Koska mahtaa sekin saada kenkää...... vaihtuu ihmiset jatkuvasti!!! Palkataan uusia ja taas lomautetaan tai irtisanotaan, kun ei olekkaan tarjota töitä..... Perniössä jo niin huono maine koko yrityksellä...
Hairahduin ostamaan Saaren Taika Curl Care hoitoaineen, kun jatkuvalla tykityksellä näin somessa näitä ylistäviä kommentteja tuotteesta. Lähes 30€ purnukan raaskin ostaa, koska näytti sen verran suurelta että ajattelin hoitoaineen kestävän hyvän aikaa. Hoitoainetta riitti loppujen lopuksi alle viikoksi. Suuressa purnukassa on kupera pohja, joka on vielä n. puolivälissä purkkia eli hyvin harhaanjohtava tuote. Tuote oli iha ok mutta ei puolet halvempia markettituotteita parempi. En osta enää ikinä tämän merkin tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Eilen Saaren taika etsi Perniön puskaradiossa ukrainalaisia kielitaidottomia työntekijöitä. Sellaisia kun ei osaa suomea tai englantia.
Eikö olekkin kiva juttu
On oikeasti ihan kiva juttu, jos sodan alta paenneet saavat töitä uudesta maasta.
Vierailija kirjoitti:
Hairahduin ostamaan Saaren Taika Curl Care hoitoaineen, kun jatkuvalla tykityksellä näin somessa näitä ylistäviä kommentteja tuotteesta. Lähes 30€ purnukan raaskin ostaa, koska näytti sen verran suurelta että ajattelin hoitoaineen kestävän hyvän aikaa. Hoitoainetta riitti loppujen lopuksi alle viikoksi. Suuressa purnukassa on kupera pohja, joka on vielä n. puolivälissä purkkia eli hyvin harhaanjohtava tuote. Tuote oli iha ok mutta ei puolet halvempia markettituotteita parempi. En osta enää ikinä tämän merkin tuotteita.
Etkö katso ml mittoja purkeista kun ostat? Siitä näet kuinka pitkäksi aikaa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö katso ml mittoja purkeista kun ostat? Siitä näet kuinka pitkäksi aikaa riittää.
Etkö katso milloin ketju on aloitettu tai milloin joku on siihen vastannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai muutenkaan tuotteen tietoja?
Valmistaja: Saaren Taika, Särkisalo
Valmistusmaa: Puola
Teepuusaippua ollut käytössä nyt puolen vuoden ajan ja ei ole vielä tehonnut atooppiseen päänahkaan.
Mä olen käyttänyt heiltä saippuaa, nestemäistä shampoota ja palashampoota.
Palashampoot ei oikein ikinä lähtökohtaisesti sovi ja ei myöskään Saaren Taikan palashanpoo. Mutta ilman Tyrnimarjashanpoota en voisi kuvitella enää olevani vaikka onkin helvetin kallis. Olen saanut siitä avun kutisevaan ja rasvoittuvaan päänahkaan.
Aktiivihiili-teepuusaippua on omalle sekaiholle ehdoton, kasvoille siis.. Suolasaippualla pese kropan muuten.
Haluan tulevaisuudessa kokeilla vielä kasvonaamiota.
En ymmärrä Saaren Taikan osakseen saamaa vihaa somessa. No okei, omistaja on kummallinen mutta tuotteet todella toimivia. Jos ei ole varaa ostaa, niin älä sitten osta. Ne keillä on varaa, ostavat.
Ainakin teepuusaippuaa palana saa ihan samaa tavaraa tokmannista/ cittarista/prismasta n. 5 egen hintaan. Saaren Taikalla maksaa 20€ yks palanen.
Toimii itsellä hyvin akneihoon
https://www.yliopistonapteekki.fi/nurme-tea-tree-soap-100-g-80439?utm_s…
Kokeilin tyrni-kehäkukka shampoota, koska hiustenlähtö jatkui (oli aiemmin parempi Acon tuotteilla, mutta sitten tilanne huononi niiden käytöstä huolimatta). Olen käynyt lääkärissä ja hiustenlähtö loppui muutamaksi kuukaudeksi kun anemia hoidettiin ja ferritiini nousi yli 40, mutta jatkui jälleen. Hiuspohja on kuiva, joten kokeilin Saaren Taian tuotetta. Ei toiminut, hiuksia lähti hirveät määrät enemmän ja kyllä, ravistin tuotetta. Ainoastaan voidepesu juoksevalla perusvoiteella tuntuu rauhoittavan päänahan ihoa. En todellakaan aio jatkaa tuotteen käyttöä, tai olisin neljässä viikossa hiukseton. Olen lisännyt ruokavalioon proteiinia, otan mm. rautaa ja biotiinia lisänä, olen 30-vuotias nainen, joten haluan myös tutkituttaa onko hormonitoiminta kunnossa.
Kun mietitte varsinkin näin kalliiden tuotteiden ostamista kannattaa ensin käydä lääkärissä ja yrittää selvittää hiustenlähdön perimmäinen syy. Se harvoin johtuu pesuaineesta.
En ole koskaan ostanut enkä ostaisikaan, kun näin fb jonkun niiden mainoksen, johon joku oli kommentoinut jonkun Saaren Taika -tuotteen toimimattomuudesta ja tämä - lieneekö omistaja sitten - oli kaivanut kommentoijan nimen perusteella hänen tilaustiedot ja kirjoittanut sen perusteella vastauksen. En kuuna päivänä haluaisi tilaustietojani julkisesti kaiken kansan silmien alle myyjän toimesta, vaikkei tilauksessa sinänsä mitään erikoista olisikaan. Epäluotettavaa toimintaa. Vastaavla tuotteita saa muualtakin ja huomattavasti edullisemmin.
Täyttä huijausta tuokin tarina palasaippuan tekijästä!
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Balmuir -temppu: Luodaan brandi markkinoinnin keinoilla ilman, että tuotteet oikeasti olisivat sitä, mitä ollaan myyvinään.
Oululainen v. 2007 perustettu lifestyle-muotitalo Balmuir otti nimen, joka muistuttaa ranskalaista luksusmuotinimeä Balmain. Ovat keksineet itselleen tarinan ja tuotteet hinnoitellaan sitä vastaavasti. Kuluttajille, joille hinnan suhde mielikuvaan on tärkeämpi kuin hinnan suhde laatuun.
Mulla on pari Balmuirin huivia ja olen ollut oikein tyytyväinen laatuun. Muista tuotteista en osaa sanoa, ainakaan Bmuir-malliston vaatteet eivät ole innostaneet kun näyttävät omaan silmään tylsiltä.
Meni kyllä maku kun brändi myytiin kiinalaisille. Harmitti että koskaan olin ostanutkaan mitään Balmuiria.
Väärin toimivat käyttäessään markkinoinissaan esim ihosairauksia, jonka parantamiseen ei välttämättä auta lääkkeetkään. Saavat tuotteensa näyttämään siltä että saippua parantaa nämä vaivat. Moraalisesti ja eettisesti tosi väärin toimiva yritys.
Ihmetyttää heidän mainostensa lupaukset, joissa lupausten perusteina valokuvat ennen ja yhden käytön jälkeen.
Miksi tuollaista helppoheikkihuijari -tyyppistä mainontaa?
Se on se pointti, että kaupan hyllyllä saadaan saippua näyttämään isommalta kuin se tosiasiassa on.