Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nuo Saaren taika -tuotteet oikeasti hyviä.hintaansa nähden, vai onko kyseessä ns Balmuir -temppu.

Vierailija
28.01.2022 |

Shampoota kokeilin joskus kerran kaverin luona puolihuolimattimasti, muistan vaan että aika ohutta

Kommentit (227)

Vierailija
141/227 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän niitä markkinointivideoita tekee sen tytär pääosin. Alkuun tykkäsin, mutta on hänessäkin sitä samaa paljon kuin äidissä, sellainen ylitomera tyyli ja myös kertoilee henkilökohtaisista asioista kuten terapiakäynneistään markkinointivideoilla. Ei tule ammattimaista kuvaa. 

Olen tilannut noilta ennen moniakin tuotteita, mutta en kyllä enää, koska valheellinen markkinointi ja liioittelu sekä kalliit hinnat verrattuna muihin kotimaisiinkin valmistajiin. Viimeinen pisara on ollut se, kun väitetään tuotteiden parantavan varsinaisia ihosairauksia kuten psoriasis tai ruusufinni (rosacea). 

Lisäksi nämä vaan poistavat negatiiviset arvostelut. Esim. saippuapohjaisista palashampoista on yleisesti tunnettua, että ne helposti jättävät "klähmäisen" tukan varsinkin jos alueen vesi on kovaa, tai tukka käsitelty ja hiussuomut erillään. Muut valmistajat kuten Flow kertovat tästä avoimesti ja neuvovat, mitä voi tehdä asialle, esim. etikkahuuhtelu. Saaren taika ei paljasta ongelmaa ja julkaisee vain hyvät arvostelut.

Vierailija
142/227 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän ihmetyttää alaikäisten lasten käyttäminen somemainoksissa. Kävin Halikon Prismassa ja ihmettelin mistä pieni vaalea tyttö on tuttu. Varsinkin huomiota herättävän ohuet hiuksetsamassa tunnistin Veeran. Mies ja vauvakin oli mukana. Mietin, että en ikinä toisi omia lapsiani julkisuuteen edes rahan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/227 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni väittää täällä, että tuotteet on valmistettu ulkomailla, mutta heidän sivuilla lukee, että avainlippu löytyy ja ehdottomasti tulee mielikuva, että Suomessa valmistettu. Haluaisin tietää miten asiat todella on, koska haluan tukea suomalaista työtä. Kiinnostus on herännyt teepuusaippuaan ja siivoussaippuasta olen kuullut tosi paljon kehuja. Olen pyykkietikan suuri ystävä, mutta heillä on tosi kova hinta niistä ja ihmeelliset perustelut sille.

.

Mitä brändiin tulee niin sivusto on selkeä ja kivan näköinen ja pakkauksissa on kauniit kuvitukset ja Saaren taika on hyvä nimi brändille. Omistaja vaikuttaa hiukan erikoiselta, mutta siihen en ota enempää kantaa, kun en ole sen kummemmin häneen perehtynyt, olen Tiktokissa lähinnä nähnyt mainoksia.

.

Taidan antaa mahdollisuuden ainakin noille siivoussaippualle ja teepuusaippualle.

Vierailija
144/227 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain tuli tuon merkkinen tuubi jotain kasvomönjää, ja ekana kiinnitti huomion tuubin kuviointi kolmesta kuusesta. Kuusi kuusi kuusi. Ei voi sanoa että luottamusta ainakaan herättäi :D

Vierailija
145/227 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa valmistetaan pyykkietikka ja osa saippuoista. Selviää ihan kun lukee tuoteselosteet. Kaikki muu ulkomailla. Jopa saippuat.

Avainlipun saa kun markkinointi ja pakkaus tapahtuu Suomessa

Vierailija
146/227 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoussaippua ei ainakaan ollut kaiken hehkutuksen arvoinen. Ei poistanut kalkkia tms. ihan normaali saippua.

Vierailija
147/227 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kysyin omalla naamalla facessa alkuperämaata Särkisalosaippualle ja niin kauheen oksennuksen sain silmilleni Johannalta. Mukavampi näin nimettömänä arvostella

Vierailija
148/227 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaren taika greippi pyykkietikka 500ml hinta 20,50e

Rainbow greippi pyykkietikka 1000ml hinta 3,90e

Molemmat valmistettu Suomessa.

Vierailija
149/227 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni väittää täällä, että tuotteet on valmistettu ulkomailla, mutta heidän sivuilla lukee, että avainlippu löytyy ja ehdottomasti tulee mielikuva, että Suomessa valmistettu. Haluaisin tietää miten asiat todella on, koska haluan tukea suomalaista työtä. Kiinnostus on herännyt teepuusaippuaan ja siivoussaippuasta olen kuullut tosi paljon kehuja. Olen pyykkietikan suuri ystävä, mutta heillä on tosi kova hinta niistä ja ihmeelliset perustelut sille.

.

Mitä brändiin tulee niin sivusto on selkeä ja kivan näköinen ja pakkauksissa on kauniit kuvitukset ja Saaren taika on hyvä nimi brändille. Omistaja vaikuttaa hiukan erikoiselta, mutta siihen en ota enempää kantaa, kun en ole sen kummemmin häneen perehtynyt, olen Tiktokissa lähinnä nähnyt mainoksia.

.

Taidan antaa mahdollisuuden ainakin noille siivoussaippualle ja teepuusaippualle.

Kaikkien tuotteiden valmistusmaa näkyy ja kaikissa tuotteissa se ei ole Suomi.

Vierailija
150/227 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuin mustikka kasvovoiteesta.

Ainesosat: Mangovoi (luomu), Manteliöljy (luomu), Sheavoi (luomu), Auringonkukkaöljy (luomu), Ruusunmarjaöljy (luomu), Mustikkauute, Vaniljauute.

RAVINTEIKKAAN MUSTIKAN LEHDISTÄ UUTETTUA ÖLJYÄ SISÄLTÄVÄ TEHOKAS KASVOVOIDE ANTAA IHOLLESI NUORUUDEN HEHKUA!

Vain 49,95e N. 35ml🤣

Vierailija
151/227 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä minä menin pesemään kasvihuoneen seinät saarentaian siivoussaippualla. Nyt on kasvarin seinät ihan harmaat, eikä lähde puhtaaksi millään! Tai lähtis kai jollain kunnon myrkyllä, mutta en mitään myrkkyjä kasvieni lähelle halua. Ja onko yllätys, että huonoa kokemustani heidän huipputuotteestaan ei saa julkaista heidän facessaan?

Kasvihuoneeseesi on todennäköisesti tullut rasvakalvo. Kokeile pestä Fairylla tai muulla rasvaa poistavalla aineella.  

Teen itse saippuoita, joten ymmärrän niistä jonkinkin verran. Siivoussaippua ei ole ylirasvoittettua, kuten ihon pesuun käytettävät saippuat, mutta siitäkin jää se rasvakalvo. Se, mitä monet ihastelevat, että kun jää lialta suojaava pinta. Saippuoitunutta rasvaa se on. 

Kokeilin heti ensimmäiseksi fairya. Ei toiminut sekään.

Vierailija
152/227 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuin mustikka kasvovoiteesta.

Ainesosat: Mangovoi (luomu), Manteliöljy (luomu), Sheavoi (luomu), Auringonkukkaöljy (luomu), Ruusunmarjaöljy (luomu), Mustikkauute, Vaniljauute.

RAVINTEIKKAAN MUSTIKAN LEHDISTÄ UUTETTUA ÖLJYÄ SISÄLTÄVÄ TEHOKAS KASVOVOIDE ANTAA IHOLLESI NUORUUDEN HEHKUA!

Vain 49,95e N. 35ml🤣

Hyvät raaka-aineethan tuossa on. Hinta - no, ei luonnonkosmetiikkavoiteet ole halpoja yleensäkään joten ei tuo minusta kohtuuton ole. Toisin kuin niiden saippuoiden ja pyykkietikoiden hinnat.

Vierailija
153/227 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurmen teepuusaippua maksaa kolmanneksen Saaren taian saippuan hinnasta ja hyvää on.

Hienoa mielikuvamarkkinointia.

Vierailija
154/227 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaren taika käyttää myös Särkisalon saaristossa kasvavaa tyrniä. Se vaan että tyrniä kasvaa Raumalta pohjoiseen ja Ahvenanmaalla

Vierailija
155/227 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

salolainen kirjoitti:

Saaren taika käyttää myös Särkisalon saaristossa kasvavaa tyrniä. Se vaan että tyrniä kasvaa Raumalta pohjoiseen ja Ahvenanmaalla

Mitä selität, täällä Turun seudulla kasvaa tyrniä.

Vierailija
156/227 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosmetiikkaa en oo tilannut, pyyhkeisiin olen tyytyväinen ja yhdestä tullut suosikki. Ei ole ongelmia kuivauskyvyssä ja iho sekä hiukset kiittävät. Ei tunnu kylmältäkään märkään ihoon, ehkä ne ohuimmat voi tuntua.

Mistä tuli lemppari? Olen ajatellut tilata, mutta en tiedä minkä laatuisia ne on. Niitä näyttää olevan eri kudonnoila.

Vierailija
157/227 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yrittäjä itse paikalla kommentoimassa täällä? Terveisiä vaan sinne, että kannattaa oikeasti lukea ajatuksella tämän ketjun kommentit. Ihmiset ei ole kateellisia ja pahansuopia, vaan valheellinen markkinointi aiheuttaa närää. Nykypäivän kuluttajia ei pidä aliarvioida.

Se, että mainostetaan kotimaista luonnonkosmetiikkaa kotimaisista raaka-aineista ja ainesosaluettelossa komeilee ensimmäisenä sheat ja manteliöljyt ynnä muut eksoottiset öljyt ja rasvat, ei tue mielikuvaa kotimaisista raaka-aineista.

Nyt on kiireessä hankittu Avainlippu-merkki paikkaamaan kolhuja saannutta imagoa. Saa nähdä, riittääkö se. Pistää vaan miettimään, minkä muiden asioiden kohdalla "totuutta kaunistellaan" tämän yrityksen markkinoinnissa.

Vierailija
158/227 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pyyhkeet on ohuita ja tuntuu kylmältä. Käteviä kuljettaa reissussa kun pieneen tilaan menevät, mutta ei ne ihanaa froteepyyhettä voita imukyvyssä

Vierailija
159/227 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Turun seudulla kasvaa viljeltyä tyrniä niin kuin ihan ympäri Suomea ja siellä täällä karkulaisena. Saariston vapaa ja villi tyrni kasvaa Ahvenanmaalla ja Rauman seudulta pohjoiseen. Katso vaikka googlella tyrnin levinneisyys Atlaksessa.

Viljelty tyrni voi olla jopa piikitön. Saaren taian käyttämä on muka Särkisalon saaristosta poimittua. Ja siellä sitä ei villinä todellakaan kasva.

Tälläista pientä vilppiä on koko markkinointi heillä täynnä

Vierailija
160/227 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän ihmetyttää kuinka saippua, joka on emäs, voi irrottaa kalkkeumat jotka vaatii irrottamiseen todellisuudessa hapanta? Nää on kyllä ihan perus juttuja, ei jätä kovin vahvaa kuvaa yrityksen kemian tuntemuksesta, että mainostetaan saippuan tehoavan kalkkiin. Kaikenlaista markkinointia, kuulijan vastuulla mennään...