Onko nuo Saaren taika -tuotteet oikeasti hyviä.hintaansa nähden, vai onko kyseessä ns Balmuir -temppu.
Shampoota kokeilin joskus kerran kaverin luona puolihuolimattimasti, muistan vaan että aika ohutta
Kommentit (227)
Puolasta näyttää olevan useimmat tuotteet, miksi sitä pitää salailla?
Heidän kannattaisi palkata joku tekemään heidän Markkinoinnin ja some mainonnan. Näittekö tänään julkaistun Tiktokin missä omistaja kirjoileev*ttua ja kertoo miten hän ei halua nähdä työntekijöitään. Ei vaikuta siltä, että työntekijöitä arvostetaan yhtään. Mylly suljettiin myös todella nopeasti. Taisi olla muutaman hassun kuukauden auki.. Silti heillä rahaa laittaa Hesarin etusivulle mainoksia useaan otteeseen. Silläkin rahalla olisi kattanut työntekijöiden kuluja. Nehän maksaa yli 10 000€. Ihan kamalaa katsottavaa nuo omistajan tekemät videot.
Mahtaakohan tämä omistaja olla yhtä kamala työntekijöilleen, kun millaisen kuvan antaa itsestään yrityksen facebookissa. Vastaukset siellä usein todella ilkeitä ja inhottavia mikäli kommentti ei miellytä...
Olen käyttänyt Teepuusaippuaa nyt muutamia kertoja.Tuntuu että hiukset tuuheammat.Mutta minulle jää myös tahmeiksi.
Osaako joku kertoa, miksi näitä on Ruohonjuuressa myynnissä, jos tuotteet sisältää luonnonkosmetiikassa kiellettyjä ainesosia? Eikä Ruohonjuuri ole luomukauppa?
Ei ole Ruohonjuuri enää luomukauppa. Myyvät kaikkea mahdollista, myös humpuukituotteita kuten detox laastareita ja epämääräisiä luontaistuotteita.
Sain uuden tilalle, kun varisi, eikä tarttunut. Uusi ei varissut ns silminnähden, mutta pian oli ripsiväri kuin nukutun yön jäljiltä. Mitä en oikeasti kyllä harrasta 😅, mut mielestäni kuvaa hyvin asiaa.
Varmaan tein heidän ohjeiden vastaisesti levityksen... Mut eipä oo ole ennen huono tekniikka noin vaikuttanut 😊 nimimerkillä about 30 vuotta ripsiväriä käyttänyt.
Käytin siis kerran yhtenä päivänä ja käyttämättä jää......
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tapa tehdä bisnestä tällä alalla Suomessa.
Muu on pikkupiperrystä(kuten Drockilan kynttiläpaja)mistä ei jää käteen mitään muuta kuin velat.
Pyyhemainoksessa on tyrmäävän ihana nuori blondi.
Käytin siis kerran yhtenä päivänä ja käyttämättä jää...
-Jospa se ei vaan sopinut sinulle. Olipa tuote millainen tahansa niin ainahan joku valittaa ja sanoo että on huono.
Vierailija kirjoitti:
Heidän kannattaisi palkata joku tekemään heidän Markkinoinnin ja some mainonnan. Näittekö tänään julkaistun Tiktokin missä omistaja kirjoileev*ttua ja kertoo miten hän ei halua nähdä työntekijöitään. Ei vaikuta siltä, että työntekijöitä arvostetaan yhtään. Mylly suljettiin myös todella nopeasti. Taisi olla muutaman hassun kuukauden auki.. Silti heillä rahaa laittaa Hesarin etusivulle mainoksia useaan otteeseen. Silläkin rahalla olisi kattanut työntekijöiden kuluja. Nehän maksaa yli 10 000€. Ihan kamalaa katsottavaa nuo omistajan tekemät videot.
Tiedän, että heillä oli yksi "some-valmentaja" kouluttamassa. Tämä sama valmentaja sitten kommentoi ja kehui niiden tuotteita muina naisina facessa.
-Eihän ne välttämättä mitään salaa. Voihan tilanteet muuttua, tuotantoa pitää lisätä jne. Siksi jokin aiemmin sanottu ei pidä enää paikkaansa mutta ei se ole salailua. Eikö se kannaisi suoraan kysyä yritykseltä sen sijaan että arvuutellaan netissä asioita.
Tyrni luksus spa-saippua on ainakin omalle helposti kuumottavalle ja punoittavalle naamalleni ollut todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä minä menin pesemään kasvihuoneen seinät saarentaian siivoussaippualla. Nyt on kasvarin seinät ihan harmaat, eikä lähde puhtaaksi millään! Tai lähtis kai jollain kunnon myrkyllä, mutta en mitään myrkkyjä kasvieni lähelle halua. Ja onko yllätys, että huonoa kokemustani heidän huipputuotteestaan ei saa julkaista heidän facessaan?
Kasvihuoneeseesi on todennäköisesti tullut rasvakalvo. Kokeile pestä Fairylla tai muulla rasvaa poistavalla aineella.
Teen itse saippuoita, joten ymmärrän niistä jonkinkin verran. Siivoussaippua ei ole ylirasvoittettua, kuten ihon pesuun käytettävät saippuat, mutta siitäkin jää se rasvakalvo. Se, mitä monet ihastelevat, että kun jää lialta suojaava pinta. Saippuoitunutta rasvaa se on.
Pakko sanoa, että erityisherkkänä ihmisenä näen usein jo ihmisen yleisestä habituksesta hänen persoonansa, ja mitä nyt Facesta kurkkasin, tämä omistaja näyttää just sellaiselta pahansuovalta, räväkältä naisihmiseltä joka laukoo "totuuksia" muista muttei kestä yhtään kritiikkiä itse. Voin toki olla väärässäkin, mutta aika harvoin näissä olen...
Juu, ei toden totta sopinut. Mut jos edes levittyisi hyvin. Etenkin jos ripset taivuttaa, minkä useimmiten teen, niin silloin kyllä levittyy huonompikin. Tässä tapauksessa vain ripset lähtivät jo heti harottamaan levittämisvaiheessa. Näin mulla. Hyvä jos jollakin muulla toimii hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei toden totta sopinut. Mut jos edes levittyisi hyvin. Etenkin jos ripset taivuttaa, minkä useimmiten teen, niin silloin kyllä levittyy huonompikin. Tässä tapauksessa vain ripset lähtivät jo heti harottamaan levittämisvaiheessa. Näin mulla. Hyvä jos jollakin muulla toimii hienosti.
Tää oli siis vastaus kommenttiin, ettei ehkä sopinut mulle 😊
Ihanaa, että näihin herätään.
Mainostaminen on vähintäänki luotaantyöntävää, miten koskakin mikä on alennuksessa ja kohta vähän enemmän. En kestä sitä samaa vankilatarinaa vuodesta toiseen. Vaikka tietysti hyvä hänelle, mutta tuntuu kalastelulta.
Ehkä tässä yrityksessä alkuun olikin ideaa, mutta enää taitaa olla tavoitteena vain $$$$.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hamam pyyhkeet on kylmiä iholle ja ei kuivaa hiuksia. Imukyky ei riitä. Vanha kunnon froteepyyhe on paljon parempi.
Hamam sopii kietaisurievuksi esim. saunan jälkeen terassille
Mä kuivaan Hamamilla lerssin saunan jälkeen,
aivan mahtava tuote lerssin kuivauspyyhe.
Jos joku luulee, että joku yksittäinen ranskalainen nainen valmistaa osan firman tuottamista saippuoista Ranskassa, niin hänen täytyy olla todella tyhmä. Britanniassa ja Ranskassa valmistettua bulkkitavaraa nuo ovat - pakkausprosessi on tehty Suomessa, muttei se tuotteista kotimaisia tee. Muistan hyvin kun tätä brändiä mainostettiin 100% suomalaisena käsintehtynä luonnonkosmetiikkana (mitä se ei selvästikään ole), nyt yrittäjä yrittää väittää, ettei näin ole koskaan mainostettu. Kyllä todellakin on!