Onko nuo Saaren taika -tuotteet oikeasti hyviä.hintaansa nähden, vai onko kyseessä ns Balmuir -temppu.
Shampoota kokeilin joskus kerran kaverin luona puolihuolimattimasti, muistan vaan että aika ohutta
Kommentit (227)
Nyt taas valehtelee facessa, että suurin osa tuotteista valmistettu Salossa. Kas kummaa, kun otat minkä tahansa tuotteen, valmistus on ulkomailla. Se, että on saanut inspiraation saaristossa ja että tuote on pakattu Suomessa, ei tee siitä suomalasta. Valmistus on edelleen ulkomailla halpamaissa 😊
Olen tykännyt teepuusaippuasta, toimii näppyihin ja ihoa ei kiristä. Ja yllättäen hiuksiini ilmestyi kiharat teepuusaippualla. Hiukset jäävät kyllä pörröisiksi, mutta se ei haittaa, koska olen menettänyt paljon hiuksia, nyt ne näyttävät runsaammilta. Koekäytössä on myös curly shampoo ja hoitoaine. Myös näillä kihara nousee esiin ja hoitoaine tasoittaa pörröisyyttä. Greippisaippua odottaa vielä testausta. Teini on käyttänyt näppyihin teepuusaippuaa ja jotain tehovoidetta, on toiminut. Tuotteet ovat hinnakkaita ja toivoisin että ne olisivat noilla hinnoilla täysin kotimaisia. Koska eivät ole, ostankin tuotteita vain alennuksilla.
Aiemminkin ollut tästä keskustelu. Oletko itse se yrittäjä? Ylihintaisia mukasuomalaisia tuotteita.
Mä olen nyt vähän hämilläni, että sanotaan ylihintaiseksi.. Toinen ostaa Tokmannilta kuudella eurolla saippua ja se on ok, mutta täältä ostettu seitsemän euron saippua oli ylihintainen? Okei, euron, mutta samaan hintakategoriaan mä sen laitan.
Myös näyttää olevan muutkin tuotteet aivan linjassa vastaavien luonnontuotteiden kanssa.
ainakaan näin päällisin puolin en huomannut mitään negatiivista kys firmasta. En ole tuotteita ostanut ja testannut, etten sen enempää osaa sanoa. Tuota jengin hintapolitiikkaa ihmettelen vaan.
https://www.saarentaika.com/tarinamme/ Lähinnä myötikset tulee tuon puljun tavasta markkinoida itseään.
Eikös niillä ole nyt koko ajan isot tarjoukset?
Sehän on tavallaan hintojen laskemista. Jos kauppa ei käy muuten
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt vähän hämilläni, että sanotaan ylihintaiseksi.. Toinen ostaa Tokmannilta kuudella eurolla saippua ja se on ok, mutta täältä ostettu seitsemän euron saippua oli ylihintainen? Okei, euron, mutta samaan hintakategoriaan mä sen laitan.
Myös näyttää olevan muutkin tuotteet aivan linjassa vastaavien luonnontuotteiden kanssa.
ainakaan näin päällisin puolin en huomannut mitään negatiivista kys firmasta. En ole tuotteita ostanut ja testannut, etten sen enempää osaa sanoa. Tuota jengin hintapolitiikkaa ihmettelen vaan.
Näyttäis siivoussaippua maksavan 16€ ja iholle tarkoitettu saippua 16€ plus postit 8.90€ eli kyllähän noille hintaa tulee. Ja tosiaan moni kilpailija valmistaa saippuat Suomessa ja myy silti halvemmalla.
”Maailman ylellisimmät tuoksuöljyt yhdistyvät maailman korkealuokkaisimpiin eteerisiin öljyihin huonetuoksuissamme. Niiden yhtenäinen tuoksumaailma upottaa sinut tuntemusten vuorovaikutukseen!”
Kopsasin tuohon Saaren Taika huonetuoksun mainoksen.
Nämä menee jo huumorin puolelle,
Maailman ylellisin ja maailman korkealuokkaisin….hyvät naurut sain.
Kyllä normaaliälyisen kuluttajan varoituskellojen pitäisi hälyttää kun lukee näitä ylisanoja mainoksissa
Saaren Taika on uskomaton yritys. Nytkin perustaja kertoo facebookin esittelyvideossa itse kehittäneensä ja suunnitelleensa kaikki tuotteet. Kyllä hänellä on uskomaton tietotaito ja energia. Moni ei tuollaiseen pystyisi pelkällä tuotekehittelijän koulutuksella. Täytyy vain ihmetellä ja nostaa hattua.
Mitä mieltä olette Saaren Taikan viimeisimmästä avautumisesta negatiivisesta kommentoinnista heidän sivuillaan facessa? Itse en ole huomannut mitään negaa heidän sivuillaan. Ehkä sitten poistavat ne.
Mutta muuten ylisanojen käyttö saa miettimään onkohan niin todenmukaisia mainoslauseita. Tällainen mainonta saattaa tehota ihmisiin jotka eivät osaa arvioida kriittisesti lukemaansa.
Itse jos olisin Saaren Taika ja negatiivista palautetta pukkaisi liikaa, niin ehkä miettisin uudelleen markkinoinnin tyylin.
Jotenkin tökkii tuo viimeinen avautuminen heiltä. Jotenkin uhriutumista
Näistä Saaren Taian kommenteista ja postauksista tulee negatiiviset vibat. Uhriutumista ja epäystävällisiä vastauksia asiakkaille. Jos tekee vahvaa tulosta luulisi löytyvän ammattilainen tiedottaja ja somevastaava. Mahtaa olla ahdistava työpaikka. Onko joku ollut töissä siellä?
Hei Candle light story on kotimainen firma joka tekee vastaavia siivoussaippuoita ja huuhteluetikoita halvemmalla. Kannattaa kokeilla jos Saaren Taikan markkinointi ärsyttää
Saaren taika on valmistettu ulkomailla. Toi Candle tekee suomessa.
Mitä mieltä olette Saaren Taikan someketti ja somekiusaamisjutista? Löytyy blogista ainakin.
Olen vahvasti sitä mieltä että sitä saa mitä tilaa.
Epäkohteliaat vastaukset ja kommenttien poistamiset sekä valheellinen markkinointi saattaapi olla syynä huonoon ja negatiiviseen vastataanottoon somessa.
Voisivat katsoa peiliin.
Lukiko joku muu kommentit Saaren Taikan mainoksen alta? Mainoksessa julisti saippuan parantavan psoriaksen.
Ihan meni popparit esiin kirjoitteluksi, kun ihmiset linkkasi Tukesin sivuja mihin voi ilmoittaa laittomasta markkinoinnista. Todella moni antoi negatiivista palautetta tehottomista tuotteista ja laittomasta markkinoinnista. Firma puolusti mainoksiaan sillä, että ne on asiakaspalautteita.
Nyt on kommentointi estetty ja Saaren Taika kehuu somerauhaa.
Onkohan yhtään muuta firmaa suomessa jolla on somemarkkinointi mennyt yhtä metsään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisia saippuoita, kalliita kuin mitkä.
Erehdyin kerran ostamaan kalliin saippuan kun kaikki pitää testata tähän atooppiseen ihoon. Eipä tehonnut. Huonompi oli kuin marketin saippuat. Epäilen ettei omistajalla mitään atooppista ihoa edes ole vaikka niin oli aloittanut koko merkin kehittämällä ihoonsa parantajan. Koska miten viitsii vedetään näin ihosairaita jos itsekin siitä pirul lisesta vaivasta muka kärsii.
Ja totta tosiaan näin hänet videolla hinkkaamassa mikrokuituliinalla ja siivoussaippualla paljain käsin joten se siitä atopiasta.
Tytär osti teepuusaippuan siinä toivossa, että kukkiva iho rauhoittuisi. Ei mitään vaikutusta. Melkoisen kallis saippuakokeilu.