Onko nuo Saaren taika -tuotteet oikeasti hyviä.hintaansa nähden, vai onko kyseessä ns Balmuir -temppu.
Shampoota kokeilin joskus kerran kaverin luona puolihuolimattimasti, muistan vaan että aika ohutta
Kommentit (227)
Itse tunnen aina syvää myötätuntoa menehtyneiden Perniöläisten nuorten sukulaisia ja kavereita kohtaan, kun Saaren Taika mainostaa Walkers toimintaansa ja nostaa yhä uudelleen näiden nuorten kohtalon tikun nokkaan.
Kiva kuulla ja lukea viikosta toiseen miten he ovat lahjoittaneeet SUUREN summan nuorten auttamiseen.
Hienotunteisuus loistaa poissa olollaan.
Häpeä SaarenTaika! Kuitenkin täällä luette näitä kommentteja.
Idea on hyvä, mutta jatkuvasti näiden nuorten kohtalon nostaminen julkisuuteen on häpeällistä.
Voimia nuorten omaisille ja toivottavasti Saaren Taika/omistaja näyttäisi edes vähän myötätuntoa antaisi omaisten surra rauhassa ilman että nostaa näitä surullisia tapahtumia julkisuuteen.
Jos joku ei tiedä mistä kirjoitan niin Saaren Taikan sivuilta löytyy tietoa.
Tyrni kehäkukka shampoo ei ainakaan auttanut kuivaan ja kutisevaan päänahkaan yhtään.
Saaren taika mainostaa liikaa ja valheellisesti. Esim, kotimaisella flow-kosmetiikalla on ollut vastaavia saippuoita jo vuosikaudet, halvempiakin ne ovat.
En pidä saarentaian omistajan julkisuus kuvasta, ja siitä sääliä kerjäävästä tarinasta, kuinka hän on jaloilleen noussut ex-narkki.
Vastenmielinen yritys kaikenkaikkiaan.
Kokemus greippi siivoussaippuasta. Ihan ok, muttei mikään ylivertainen.
Samaa mieltä, että kyseenalaisella tavalla ratsastavat ja koittavat saada positiivista huomiota Walkers toiminnallaan. Onko omaisilta kysytty lupa ottaa nämä surulliset asiat aina yhä uudelleen esille?
Olisihan voineet vaan yksinkertaisesti kertoa antavansa rahaa nuorisotoimintaan ilman yksityiskohtia.
Se olisi ollut hienotunteinen toimintamalli
Vierailija kirjoitti:
Pikainen silmäily ripsaripalautteista ja niiddn vastauksista:
1. Jos ripsivärin harja poimii liikaa ripsiväriä itseensä, kannattaa pyyhkiä liiallinen ripsiväri pois ripsivärituubin suuaukkoon
2. Ylimääräistä väriä ei kannata myöskään pyyhkiä ripsivärituubin suuaukkoon, sillä kuivahtanut ripsiväri päätyy suuaukosta takaisin säiliöön, ja se ei ole hyväksi ripsivärille ja sen säilymiselle.
😄😄😄
Mua nauratti se kun Saaren Taikan Johanna suositteli Tik Tokissa levittämään rypsiöljyä ripsiin ennen ripsivärin levittämistä. Estää varisemisen 🤣
On tullut ilmeisesti paljon valituksia huonosta pysyvyydestä
Kävikö kukaan Myllyn avajaisissa? Aika rauhalliselta näytti videoissa olevan.
Todella huono kokemus shampoosta, kutina ja hilse lisääntyi ja jätti hiukset tahmeiksi.
Saaren Taikan markkinointi on omaa luokkaansa. Koko ajan mennään laillisuuden rajamailla. Saaren Taika tulee kaatumaan omaan mahdottomuuteensa.
Huomaa ettei Saaren taikassa ole kenelläkään asiantuntemusta siivouksesta tai pyykinpesusta. Niin koomisia heidän ohjeensa ovat.
Balmuir -temppu: Luodaan brandi markkinoinnin keinoilla ilman, että tuotteet oikeasti olisivat sitä, mitä ollaan myyvinään.
Oululainen v. 2007 perustettu lifestyle-muotitalo Balmuir otti nimen, joka muistuttaa ranskalaista luksusmuotinimeä Balmain. Ovat keksineet itselleen tarinan ja tuotteet hinnoitellaan sitä vastaavasti. Kuluttajille, joille hinnan suhde mielikuvaan on tärkeämpi kuin hinnan suhde laatuun.
Minulla on positiivisia kokemuksia tuotteista:
1. Siivoussaippua (laventeli) on loistava! Mikään muu saippua ei ole puhdistanut yhtä hyvin kylpyhuoneen tahroja ja kaiken lisäksi on lähes hajutonta, eikä ärsytä käsiä.
2. Veeran saippua on kasvojen puhdistukseen hyvä. Japin saippuan puoliksi ja teinini käyttää toista puolta. Minulta itseltäni hävisi naamasta punaisia näppyjä (en tiedä mitä) ja teinin finnit katosivat. Hieron saippuaa aina käteen ja pesen vaahdolla naaman suihkun yhteydessä.
Kaipaisin kokemuksia kasvovoiteista!
Mä ostin kerran rasvoittuvalle iholleni suolasaippuan heiltä. Ekat viikot olin ihan liekeissä, iho oli paremmassa kunnossa kuin ikinä. Mutta sitten teho jostain syystä lakkasi. En tiedä oliko ihon hyväkuntoinen jakso vain sattumaa vai mitä ihmettä, mutta en saanut kyllä tuota tulosta pysymään.
Sittemmin olen löytänyt balmimaisen putsarin, kasvoveden ja kasvoöljyjen taian, ja nykyään finnejä tulee vain harvoin. Miiajiin blogi on ollut ihan ykkönen ja auttanut ymmärtämään ihon temppuiluja. Hänkään ei suosittele vahvoja saippuoita kasvojen pesuun.
Greippisiivoussaippua ei ole sen kummempi kuin Tolu. Toluun nähden vain ylihintaista. Ja Toluun verrattuna paljon hankalampi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Balmuir -temppu: Luodaan brandi markkinoinnin keinoilla ilman, että tuotteet oikeasti olisivat sitä, mitä ollaan myyvinään.
Oululainen v. 2007 perustettu lifestyle-muotitalo Balmuir otti nimen, joka muistuttaa ranskalaista luksusmuotinimeä Balmain. Ovat keksineet itselleen tarinan ja tuotteet hinnoitellaan sitä vastaavasti. Kuluttajille, joille hinnan suhde mielikuvaan on tärkeämpi kuin hinnan suhde laatuun.
Mulla on pari Balmuirin huivia ja olen ollut oikein tyytyväinen laatuun. Muista tuotteista en osaa sanoa, ainakaan Bmuir-malliston vaatteet eivät ole innostaneet kun näyttävät omaan silmään tylsiltä.
Siivoussaippua toimii ihan jees. Käytän tiskiharjan kanssa ja pesen sillä vessan lavuaarin, pöntön ulko-osat, suihkun hanan, saunan lasioven ym. Tuoksu hävisi aika nopeasti, mutta siivousteho on ihan hyvä kyllä.
Suolasaippua löytyy myös, käytän silloin tällöin. Aika rakeinen koostumus verrattuna muihin vastaaviin, olen käyttänyt ainakin virolaisen Nurmen suolasaippuaa, joka on koostumukseltaan pehmeämpi, eli pystyi sellaisenaan hieromaan kasvoihin suoraan palalla. Tätä Saaren Taikaa ei voi samalla tavalla ainakaan käyttää :D mutta ihan ok tuote sekin.
En ehkä tilaa uudestaan, tykkään nestemäisistä siivoussuihkeita enemmän. Mutta riittoisaa tavaraa tämä toki.
Ei ole kokemuksia tuotteista, itselleni jokin mättää siinä markkinointitavassa. En tiedä miksi ärsyttää, mutta luotan intuitiooni enkä siksi osta. Voihan ne olla hyviäkin.
Vain siivoussaippuasta kokemista ja siihen olen tyytyväinen. Valkoinen, helposti pinttyvä keittiöallas puhdistui helposti ja mielestäni kirkkaammaksi kuin universal stonella.
Aika kalliita näyttää heidän tuotteet olevan. Myllyn uusi liike oli perjantai-iltapäivänä aivan tyhjä asiakkaista, saa nähdä riittääkö asiakkaita.Tokmannilta ostin eri merkin teepuusaippuaa, on ollut tosi hyvä, maksoi vähän yli kuusi euroa.
Luulin Saaren Taikaa kotimaiseksi ennen kuin luin ettei olekaan. Mielikuvamarkkinointia parhaimmillaan.
Mun mielestä on siivoussaippua myös vaivalloista käyttää. Raastaminen ja sun muut hömpät. Ja onhan se epähygieenistä säilyttää pesuaineliuosta täyttöpullossa.
Pikainen silmäily ripsaripalautteista ja niiddn vastauksista:
1. Jos ripsivärin harja poimii liikaa ripsiväriä itseensä, kannattaa pyyhkiä liiallinen ripsiväri pois ripsivärituubin suuaukkoon
2. Ylimääräistä väriä ei kannata myöskään pyyhkiä ripsivärituubin suuaukkoon, sillä kuivahtanut ripsiväri päätyy suuaukosta takaisin säiliöön, ja se ei ole hyväksi ripsivärille ja sen säilymiselle.
😄😄😄