Onko nuo Saaren taika -tuotteet oikeasti hyviä.hintaansa nähden, vai onko kyseessä ns Balmuir -temppu.
Shampoota kokeilin joskus kerran kaverin luona puolihuolimattimasti, muistan vaan että aika ohutta
Kommentit (227)
Mä alan kanssa olemaan tosi kyllästynyt tähän ihme "vain tänään, vain sinulle" alekoodi viestitulvaan. Yrittäjä manioissa?
Lisäksi olin tosi pettynyt, että yhtäkkiä "saaristossa tehdyt tuotteet" onkin made in liettua tms.
Yritin kerran antaa tuotteesta palautetta, että ei toiminut, niin siihen vastattiin vain tyyliin, että vika on minussa, ja palautetta ei ikinä julkaistu.
Tän firman mainonta on oikeasti aika häiritsevää.
Fiksumpi kotimainen on Natural goods company sekä Luonkos Naantalista. Suosittelen näitä
Vierailulla kirjoitti:
Mä alan kanssa olemaan tosi kyllästynyt tähän ihme "vain tänään, vain sinulle" alekoodi viestitulvaan. Yrittäjä manioissa?
Lisäksi olin tosi pettynyt, että yhtäkkiä "saaristossa tehdyt tuotteet" onkin made in liettua tms.
Yritin kerran antaa tuotteesta palautetta, että ei toiminut, niin siihen vastattiin vain tyyliin, että vika on minussa, ja palautetta ei ikinä julkaistu.
Itse samoin kyllästyin mainontaan mutta siirryin ostamaan tarvittavat tuotteet Ruohonjuuresta, joten alekoodeille ei enää tarvetta. Ilman postikuluja hinnoissa ei häviä.
Tuotteiden ostamista jatkan, sillä shampoista olen löytänyt sellaisen joka sopii hyvin herkälle päänahalleni ja olen kokeillut lukemattomia muita tätä ennen.
Mä sain tukkani ihan tahmaiseksi saaren taian hiustenpesuaineella. En tiiä onko hiuksissa sitten vikaa kun pelkkiä kehuja saa muilta
Törmäsin tähän yritykseen Facessa, jossa oli jokin mainos. Yrittäjä itse (?) videolla kertoo, että sosiaalisten tilanteiden pelko vaikuttaa yritystoimintaan paljon, esimerkiksi siten, että saippualaatikot ovat vähän liian isoja, koska ei voi tilata niitä mistään muualta kuin sähköpostitse tietyltä toimittajalta. Hämmentynyt olo jäi videosta. Mikä videon pointti oli?
Ei ole ainakaan tehty suomessa, vaan ranskassa
Vierailija kirjoitti:
Fiksumpi kotimainen on Natural goods company sekä Luonkos Naantalista. Suosittelen näitä
Natural goods company on jälleenmyyjä?
Greippi siivousdaippua ihan ok. Sain jonkin tahran pois, mitä muille en saanut. Kylppäristä tuli ihan ok, mutta ei mitenkään erikoisempi kuin jollain muulla aineella. Q10 kosteusvoiteen teho ei riittänyt.
Kohtuullisen raskasta tekstiä, kielioppivirheet, uhriutuminen jne:
Saaren Taika palasaippuat on kehitetty ja testattu Suomessa. Meillä tehdään jatkuvasti tuotteita käsityönä täällä Salossa, mutta saatavuuden varmistamiseksi olemme ottaneet avuksi myös yksinyrittäjänaisen Ranskasta, jotta kaikki halukkaat asiakkaamme saavat tuotteitamme, eikä tavara ole jatkuvasti loppu, kuten se reilu vuosi sitten oli.
Ranskassa tuotteet valmistetaan Saaren Taian salaisilla resepteillä sekä raaka-aineilla. Siellä tapahtuu saippuamassan sekoitus, muottiin kaato, ja osa kypsymisestä, jonka jälkeen saippuan loppuun kypsyminen, jokaisen saippuan yksilöllinen tarkastus ja viimeistely sekä pakkaaminen tapahtuu täällä Perniössä.
Vaikka me tosi usein saadaankin haukkuja, että joitakin tuotteitamme valmistetaan muulla kuin Suomessa, niin olemme silti eniten suomalaisia työllistävä pieni ekokosmetiikka yritys Suomen markkinoilla (työntekijöitä meillä on tällä hetkellä Särkisalossa, Turussa, Perniössä ja Raisiossa yhteensä yli parikymmentä).
Lisäksi olemme tehneet suomalaisia pienyrittäjiä koskevan vastuullisen periaatepäätöksen, jonka avulla autamme myös satoja muita suomalaisia pienyrittäjiä työllistymään ja työllistämään.
Saaren Taika on nimittäin yksi harvoja menestyneitä kotimaisia ekokosmetiikka brändejä, jotka _eivät_ ole antaneet tuotteitaan hintakilpailevien halpaketjujen valikoimiin, jotka syövät pienyrittäjien myyntiä, vaan vastuullisella päätöksellämme ohjaamme kuluttajia ostoksille pieniin kotimaisiin yrityksiin.
Purkeissa ns valepohja, eli tuotetta on älyttömän vähän. Siivoussaippua oli alkuun älyttömän hyvä, mutta kun saman pinnan siivosi sillä uudestaan, eli tulos huono. Tekee esim hanaan päälle ihmeellisen kalvon, johon sormenjäljet tarttuu. Ei todellakaan ole he keksineet ylivertaisia huipputuotteita, ja pienesti kyseenalaistan hehkutukset, koska kommentit mainosten alla poistetaan nopeasti mikäli ei kehu.
Se niiden teepuusaippua on kyllä hyvä mutta aivan törkeän hintainen muualla myytäviin nähden, vaikka ostaisi alennuksessa. Tietääkö joku vastaavalla koostumuksella olevaa teepuusaippuaa eli joka oli täysin sileä? Esimerkiksi Tokmannin myymässä saippuassa on seassa jotain palasia, joiden takia saippua menee ennenaikaisesti sellaiseksi iljettäväksi mössöksi.
Täältä muuten katoaa kommenttia hyvään tahtiin
Uusi laki tulee voimaan jossa kielletään itsekirjoitetut tai ostetut tuotearviot. Joutuukohan Saaren Taika poistamaan kaikki tuhannet kehuvat arviot per tuote.
Todella tarpeeseen tulee tuo laki, että saadaan kyseinenkin firma kuriin
No niin. Odotettu lopun alku on alkanut. Saaren taika lomauttaa, miljoona velkoja ja kauppa ei käy.
Omistaja syyttää Ukrainan sotaa jne.
Kannattaisi katsoa peiliin. Markkinointi on epäonnistunut täysin ja ulkomailla valmistetut tuotteet plus kallis hinta.
Kuluttajat ei ole tyhmiä
Vierailija kirjoitti:
No niin. Odotettu lopun alku on alkanut. Saaren taika lomauttaa, miljoona velkoja ja kauppa ei käy.
Omistaja syyttää Ukrainan sotaa jne.
Kannattaisi katsoa peiliin. Markkinointi on epäonnistunut täysin ja ulkomailla valmistetut tuotteet plus kallis hinta.
Kuluttajat ei ole tyhmiä
Mistä tämä tieto on peräisin?
Omistajan omasta blogista ja facekirjoittelusta. Kertoi työntekijöiden lomautuksesta. Harmi
No niin, löysin blogikirjoituksen, mutta facessa postaavat 4 tunnin välein, eli sieltä on mahdotonta löytää yhtään mitään. Aikamoista meininkiä, ihan heikottaa. Ensin kehuu 7,5M liikevaihtoaan, mikä toden totta on ällistyttävän korkea, mutta sen perään kertoo miten huonosti on johtanut yritystään, rahaa sinne ja tänne ja nyt on miljoona pankkilainaa. Myllyn liikkeeseen upposi paljon rahaa, enkä usko että tuo niitä voittoina ikinä takaisin.
Blogin lukemisen jälkeen someni täyttyi Saaren Taika mainoksista. Ällistyttävää on niiden sisältö. "Osta kesäksi ihoystävällistä, KEMIKAALITONTA ja kotimaista luonnonkosmetiikkaa." Että mitä? Kemikaalitonta? Se ei ole mahdollista, vesikin (h2o) on kemikaali, ihan perusasia kosmetiikkavalmistajan tietää. Ja tuo kotimainen. Ei hemmetti sentään!
Toivon, että kaikilla suomalaisilla yrityksillä menisi hyvin. Valehtelulla ei kuitenkaan pitkälle pötkitä.
Mä oon kans miettinyt että mistä se saippua tietää että rasva ja lika siivottavassa kohteessa vai käsissä. Jos kerran käsille hellä mutta hyvä siivousteho.
Kysyin tätä juuri ja minut estettiin