Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edustan varmaan inhottavinta äitityyppiä

Vierailija
01.06.2015 |

Minullahan on täydelliset lapset... Kauniit, älykkäät, hauskat ja valloittavat.
Osaavat kyllä rasittaa hermojani sen verran että voisin lähettää pariksi viikoksi vaikka Afrikkaan, mutta noin yleisesti ottaen parempia muksuja ei voisi kellään olla. (Iältään ovat 2v. ja 4v.)
Muiden lapsia kun katson ihmettelen vain että missä on mennyt pieleen....
Omat alkaneet varhain jo puhumaan, joiden 3-vuotiaat ei vieläkään sano mitään järkevää, ja jotkut 6-vuotiaatkin vielä änkyttävät ja puhuvat hyvin epäselvästi.
Itse en ole erityisen aunis, joten en tiedä mksi lapseni ovat, kun muiden, minua kauniimpien ihmisten, lapset eivät sitten todellakaan ole mtenkään erikoisen näköisiä.
Näiden kahden kanssa ei ole saanut ulkoillakaan rauhassa tai käydä aupassa kun esikoisen vauva-aikana jo ihmiset tulivat ihmettelemään että onpa kaunis vauva....
Osaan kyllä esittää että minua kiinnostaisi muiden lapset ja mitä heille kuuluu, mutta oieasti minua ei kyllä kiinnosta, enkä jaksaisi yhtän kuunnella muiden lasten kiukutteluja ja vinkumisia.
Tuntuu että useimmat lapset ovat vain tymiä ja hmmm... einiinviehättäviä....

Onko muut äidit oikeasti kiinnostuneet muiden lapsista vai näyttelevätkö kaikki?

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] No huuhuh. Joo, enhän minä ikinä mietikään mitään muuta kuin juuri näitä rivejä mitä kirjoitin tähä aloitukseen =D
Mutta uskon kyllä ettei saa vahingossakaan kehua omia lapsiaan, tai ainakaan snaoa ääneen että ne omat ihan oikeasti ovat keskivertoa parempia, ilman että edustaa vihattua ja inhottavaa ihmistyppiä.
Kyllähän kaikki fiksut ihmiset tajuavat että kaikki lapset ovat samaa massaa, eikä kukaan erotu ainakaan edukseen.

[/quote]

Siis paljonko sulla on ikää? Onko sulla mitään käsitystä sosiaalisista tilanteista, ja ettet sinä ole tän koko universumin päätähti? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi