Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edustan varmaan inhottavinta äitityyppiä

Vierailija
01.06.2015 |

Minullahan on täydelliset lapset... Kauniit, älykkäät, hauskat ja valloittavat.
Osaavat kyllä rasittaa hermojani sen verran että voisin lähettää pariksi viikoksi vaikka Afrikkaan, mutta noin yleisesti ottaen parempia muksuja ei voisi kellään olla. (Iältään ovat 2v. ja 4v.)
Muiden lapsia kun katson ihmettelen vain että missä on mennyt pieleen....
Omat alkaneet varhain jo puhumaan, joiden 3-vuotiaat ei vieläkään sano mitään järkevää, ja jotkut 6-vuotiaatkin vielä änkyttävät ja puhuvat hyvin epäselvästi.
Itse en ole erityisen aunis, joten en tiedä mksi lapseni ovat, kun muiden, minua kauniimpien ihmisten, lapset eivät sitten todellakaan ole mtenkään erikoisen näköisiä.
Näiden kahden kanssa ei ole saanut ulkoillakaan rauhassa tai käydä aupassa kun esikoisen vauva-aikana jo ihmiset tulivat ihmettelemään että onpa kaunis vauva....
Osaan kyllä esittää että minua kiinnostaisi muiden lapset ja mitä heille kuuluu, mutta oieasti minua ei kyllä kiinnosta, enkä jaksaisi yhtän kuunnella muiden lasten kiukutteluja ja vinkumisia.
Tuntuu että useimmat lapset ovat vain tymiä ja hmmm... einiinviehättäviä....

Onko muut äidit oikeasti kiinnostuneet muiden lapsista vai näyttelevätkö kaikki?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosiaan ikävä ihmistyyppi

Vierailija
2/81 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ei paljon kiinnosta sun kersat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla asenteella sulla on varmaan aika hankalaa elämässä..

Vierailija
4/81 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut kyllä mutta en arviointi mielessä.

Vierailija
5/81 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen äiti ajattelee lapsensa olevan ainutlaatuinen, et vain sinä. Muiden silmissä sinun lapsesi voivat olla rumia ja ärsyttäviä, näet vain asian eri tavoin, koska ne ovat sinun lapsiasi. Kaikkia vauvoja kehutaan erityisen kauniiksi kohteliaisuudesta :)

Näin sen kuuluu ollakin. Sitä kutsutaan äidinrakkaudeksi, jonka luonto on järjestänyt juurikin noin.

Sinä sen sijaan kuulostat huonostivoivalta ihmiseltä.

Vierailija
6/81 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muiden kauniit ja hyvin kehittyneet lapset ärsyttäisivät? Ehkä kaunis ja älykäs äiti voisi aiheuttaa kateutta, mutta sinun kohdallasi ei ole kyse siitä.

Vierailija
7/81 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no mulla on varmaan kans kauniit lapset, jos tuota kehumista pidät mittarina!:D
Eiköhän se vauvojen olemus kuitenkin "kutsu" tiettyjä ihmistyyppejä kehumaan...

Vierailija
8/81 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:12"]

Jokainen äiti ajattelee lapsensa olevan ainutlaatuinen, et vain sinä. Muiden silmissä sinun lapsesi voivat olla rumia ja ärsyttäviä, näet vain asian eri tavoin, koska ne ovat sinun lapsiasi. Kaikkia vauvoja kehutaan erityisen kauniiksi kohteliaisuudesta :) Näin sen kuuluu ollakin. Sitä kutsutaan äidinrakkaudeksi, jonka luonto on järjestänyt juurikin noin. Sinä sen sijaan kuulostat huonostivoivalta ihmiseltä.

[/quote]
On täysin mahdotonta että joidenkin lapset vain saavat enemmän huomiota kuin toisten....?
Esim. synnärillä, kun huoneessa oli kaksi muutakin vauvaa, niin siivoojaa tuli aina mun esikoista ihailemaan. Olisin kllä huomannut jos huoneen muut vauvat olisi saaneet samanlaista huomiota....

Vierailija
9/81 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:12"]

Jokainen äiti ajattelee lapsensa olevan ainutlaatuinen, et vain sinä. Muiden silmissä sinun lapsesi voivat olla rumia ja ärsyttäviä, näet vain asian eri tavoin, koska ne ovat sinun lapsiasi. Kaikkia vauvoja kehutaan erityisen kauniiksi kohteliaisuudesta :) Näin sen kuuluu ollakin. Sitä kutsutaan äidinrakkaudeksi, jonka luonto on järjestänyt juurikin noin. Sinä sen sijaan kuulostat huonostivoivalta ihmiseltä.

[/quote]
On täysin mahdotonta että joidenkin lapset vain saavat enemmän huomiota kuin toisten....?
Esim. synnärillä, kun huoneessa oli kaksi muutakin vauvaa, niin siivoojaa tuli aina mun esikoista ihailemaan. Olisin kllä huomannut jos huoneen muut vauvat olisi saaneet samanlaista huomiota....
[/quote]

Onnea sulle, olet juuri synnyttänyt ja keskityt vahtaamaan sitä kenen vauvaa siivoojat kehuvat eniten!

Vierailija
10/81 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:17"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:12"] Jokainen äiti ajattelee lapsensa olevan ainutlaatuinen, et vain sinä. Muiden silmissä sinun lapsesi voivat olla rumia ja ärsyttäviä, näet vain asian eri tavoin, koska ne ovat sinun lapsiasi. Kaikkia vauvoja kehutaan erityisen kauniiksi kohteliaisuudesta :) Näin sen kuuluu ollakin. Sitä kutsutaan äidinrakkaudeksi, jonka luonto on järjestänyt juurikin noin. Sinä sen sijaan kuulostat huonostivoivalta ihmiseltä. [/quote]
Esim. synnärillä, kun huoneessa oli kaksi muutakin vauvaa, niin siivoojaa tuli aina mun esikoista ihailemaan. Olisin kllä huomannut jos huoneen muut vauvat olisi saaneet samanlaista huomiota.... [/quote] Onnea sulle, olet juuri synnyttänyt ja keskityt vahtaamaan sitä kenen vauvaa siivoojat kehuvat eniten!

[/quote] En minä keskittynyt mitenkään siihen, mutta kai sen nyt huomaa jos siivojaa käy vain siistimässä paikat ja tulee sitten ihastelemaan vauvaa, kiinnittämättä huomiota toisiin vauvoihin huoneessa?

Vierailija
11/81 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täällä äidit ovat kiinnostuneet kaikkien muiden lapsista, eivätkä ajattele toisten muksuista että onpa ärsyttävä vinkuja?
Ei mene hermot muiden muksuihin kaupassa kun omat osaavat käyttäytyä, ja toiset huutavat jotain turhanpäiväistä?
Ei ihmetytä kun omat, nuoremmat lapset tunnistavat kirjaimia ja numeroita, ja eskarilainen ei?

Vierailija
12/81 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:17"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:12"] Jokainen äiti ajattelee lapsensa olevan ainutlaatuinen, et vain sinä. Muiden silmissä sinun lapsesi voivat olla rumia ja ärsyttäviä, näet vain asian eri tavoin, koska ne ovat sinun lapsiasi. Kaikkia vauvoja kehutaan erityisen kauniiksi kohteliaisuudesta :) Näin sen kuuluu ollakin. Sitä kutsutaan äidinrakkaudeksi, jonka luonto on järjestänyt juurikin noin. Sinä sen sijaan kuulostat huonostivoivalta ihmiseltä. [/quote]
Esim. synnärillä, kun huoneessa oli kaksi muutakin vauvaa, niin siivoojaa tuli aina mun esikoista ihailemaan. Olisin kllä huomannut jos huoneen muut vauvat olisi saaneet samanlaista huomiota.... [/quote] Onnea sulle, olet juuri synnyttänyt ja keskityt vahtaamaan sitä kenen vauvaa siivoojat kehuvat eniten!

[/quote] En minä keskittynyt mitenkään siihen, mutta kai sen nyt huomaa jos siivojaa käy vain siistimässä paikat ja tulee sitten ihastelemaan vauvaa, kiinnittämättä huomiota toisiin vauvoihin huoneessa?

[/quote] Ehkä sinä vaikutit niin pahoinvoivalta että empaattinen siivooja ajatteli juuri sinun kaipaavan piristystä.

Vierailija
13/81 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin edustat, säälin sun lapsias.... Noh, äitiään ei voi valita.

Vierailija
14/81 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastasi on kompensoitu suloisella olemuksella vastapainoksi sietämättömän tyhmästä äidistä.

Vierailija
15/81 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on hyvä. Nyt vaan alat iskostaa lastesi päähän ajatusta että he on viisaampia, kauniimpia ja yleensä parempia kuin kaikki muut. Halveksit kovaan ääneen naapurin Petterin taitoja lasten kuullen. Kyllä niistä vielä sitten presidenttejä tulee.

Vierailija
16/81 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että lapsesi on oppineet jo varhain puhumaan kun itse et näköjään vieläkään ole oppinut kirjoittamaan kovin selkeästi. Ainakin teillä on yksi viestintäkanava avoinna.

Mulla on myös täydelliset lapset, kumma juttu :D

Vierailija
17/81 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:28"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:17"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:12"] Jokainen äiti ajattelee lapsensa olevan ainutlaatuinen, et vain sinä. Muiden silmissä sinun lapsesi voivat olla rumia ja ärsyttäviä, näet vain asian eri tavoin, koska ne ovat sinun lapsiasi. Kaikkia vauvoja kehutaan erityisen kauniiksi kohteliaisuudesta :) Näin sen kuuluu ollakin. Sitä kutsutaan äidinrakkaudeksi, jonka luonto on järjestänyt juurikin noin. Sinä sen sijaan kuulostat huonostivoivalta ihmiseltä. [/quote]
Esim. synnärillä, kun huoneessa oli kaksi muutakin vauvaa, niin siivoojaa tuli aina mun esikoista ihailemaan. Olisin kllä huomannut jos huoneen muut vauvat olisi saaneet samanlaista huomiota.... [/quote] Onnea sulle, olet juuri synnyttänyt ja keskityt vahtaamaan sitä kenen vauvaa siivoojat kehuvat eniten! [/quote] En minä keskittynyt mitenkään siihen, mutta kai sen nyt huomaa jos siivojaa käy vain siistimässä paikat ja tulee sitten ihastelemaan vauvaa, kiinnittämättä huomiota toisiin vauvoihin huoneessa?

[/quote] Ehkä sinä vaikutit niin pahoinvoivalta että empaattinen siivooja ajatteli juuri sinun kaipaavan piristystä.

[/quote] Koska se on niin mahdotonta uskoa että jonkun toisen vauva olisi keskivertoa suloisempi =D

Vierailija
18/81 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:28"]Mutta täällä äidit ovat kiinnostuneet kaikkien muiden lapsista, eivätkä ajattele toisten muksuista että onpa ärsyttävä vinkuja?
Ei mene hermot muiden muksuihin kaupassa kun omat osaavat käyttäytyä, ja toiset huutavat jotain turhanpäiväistä?
Ei ihmetytä kun omat, nuoremmat lapset tunnistavat kirjaimia ja numeroita, ja eskarilainen ei?
[/quote] kuten jo joku kommentoi niin on luonnollista että ajattelee omien muksujen olevan maailman parhaita kaikessa. Mutta jollain tapaa olisi hyvä olla silti tuomitsematta muita. Kyllä muakin välillä ärsyttää miksei muiden lapset voi oolla niin täydellisiä kuin omat, mutta pidään järjen mukana ja oikeasti tykkään muidenkin muksuista

Vierailija
19/81 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:30"]Toi on hyvä. Nyt vaan alat iskostaa lastesi päähän ajatusta että he on viisaampia, kauniimpia ja yleensä parempia kuin kaikki muut. Halveksit kovaan ääneen naapurin Petterin taitoja lasten kuullen. Kyllä niistä vielä sitten presidenttejä tulee.
[/quote] en ole ap mutta kerron lapselleni usein kuinka hän on paras ja ihanin. Mutta en Koskaan hauku muita lapsia lapselleni

Vierailija
20/81 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:28"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:17"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:12"] Jokainen äiti ajattelee lapsensa olevan ainutlaatuinen, et vain sinä. Muiden silmissä sinun lapsesi voivat olla rumia ja ärsyttäviä, näet vain asian eri tavoin, koska ne ovat sinun lapsiasi. Kaikkia vauvoja kehutaan erityisen kauniiksi kohteliaisuudesta :) Näin sen kuuluu ollakin. Sitä kutsutaan äidinrakkaudeksi, jonka luonto on järjestänyt juurikin noin. Sinä sen sijaan kuulostat huonostivoivalta ihmiseltä. [/quote]
Esim. synnärillä, kun huoneessa oli kaksi muutakin vauvaa, niin siivoojaa tuli aina mun esikoista ihailemaan. Olisin kllä huomannut jos huoneen muut vauvat olisi saaneet samanlaista huomiota.... [/quote] Onnea sulle, olet juuri synnyttänyt ja keskityt vahtaamaan sitä kenen vauvaa siivoojat kehuvat eniten! [/quote] En minä keskittynyt mitenkään siihen, mutta kai sen nyt huomaa jos siivojaa käy vain siistimässä paikat ja tulee sitten ihastelemaan vauvaa, kiinnittämättä huomiota toisiin vauvoihin huoneessa?

[/quote] Koska se on niin mahdotonta uskoa että jonkun toisen vauva olisi keskivertoa suloisempi =D
[/quote] Niinpä. Synnärin siivooja satoja vauvoja nähtyään oli aivan ihmeissään vihdoin sinun ihanaisesi edessä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi