Kysymys teille, jotka pesette pyllyn kakan jälkeen!
Olen yrittänyt liittyä pyllynpesijöiden jaloon joukkoon, mutta esteeksi on muodostunut käytännön ongelma. Kuivaus. Selittäkää nyt, miten te pesijät järjestätte kuivauksen. Roikkuuko teillä käsipyyhkeiden alapuolella rivissä jokaiselle perheenjäsenelle omat pyllypyyhkeet? Kuivaatteko samaan, jolla olette kuivanneet kropan suihkun jälkeen? Mulla ainakin kastuvat kankut niin, ettei vessapaperi riitä kuivaukseen.
Kommentit (145)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:30"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:20"] Voi teitä vainoharhaisia ja pyllyn pesu pakkoireisia. Mahtaa elämä olla teillä tyhjää jos jättää pesemään ja sen jälkeen ei mahdu mikään muu päähän kun se pesemätön kankku [/quote] Eiköhän suakin tuoksahtavat kainalot häiritsisi tai rasvainen tukka? [/quote] Käyn kerran päivässä suihkussa ja samalla pesen alapään. Se riittää. En minä hiuksia ja kainaloitakaan koko aikaa jynssää. Ja perse ei haise yhtään sen enempää kun vain pyyhkii. Jos sen jälkeen vielä haisee niin jotain on vikana ja lääkärille mars [/quote] Niin eli kun sä teet noin niin kaikkien muidenkin pitää? Voi teitä putkiaivoisia immeisiä! [/quote] On kaikkien asia kun ihmiset tuhlaa sekä puita paperin muodossa ja vettä. Lisäksi kaikki ne muut varat mitä menee tämän jätteen käsittelyyn
[/quote] Meillä on oma kaivo ja käytän pyyhettä. Paperia säkin kai tuhlaat pyyhkimiseen?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:30"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:20"] Voi teitä vainoharhaisia ja pyllyn pesu pakkoireisia. Mahtaa elämä olla teillä tyhjää jos jättää pesemään ja sen jälkeen ei mahdu mikään muu päähän kun se pesemätön kankku [/quote] Eiköhän suakin tuoksahtavat kainalot häiritsisi tai rasvainen tukka? [/quote] Käyn kerran päivässä suihkussa ja samalla pesen alapään. Se riittää. En minä hiuksia ja kainaloitakaan koko aikaa jynssää. Ja perse ei haise yhtään sen enempää kun vain pyyhkii. Jos sen jälkeen vielä haisee niin jotain on vikana ja lääkärille mars [/quote] Niin eli kun sä teet noin niin kaikkien muidenkin pitää? Voi teitä putkiaivoisia immeisiä! [/quote] On kaikkien asia kun ihmiset tuhlaa sekä puita paperin muodossa ja vettä. Lisäksi kaikki ne muut varat mitä menee tämän jätteen käsittelyyn
[/quote] Meillä on oma kaivo ja käytän pyyhettä. Paperia säkin kai tuhlaat pyyhkimiseen?
[/quote]
Muutamalla palalla tulee kitisevän puhdasta. Jos eka pyyhkii ja sitten pesee ja kuivaa paperilla kuten moni täällä tekee niin paljon menee hukkaan. Ja vettä se on sielä omassa kaivossakin. Jostain se sinne tulee ja käytön jälkeen menee
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 07:51"]
Korjatkaa ruokavalionne, jos paperi ei riitä. Itsellä ei yleensä tule paperiinkaan mitään.
[/quote]
Paperi ei riitä hygieniseen toimintaan.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:34"]
Millä te sen pesette) Käytättekö harjaa tai pesusientä vai kädelläkö hinkkaatte vai riittääkö pelkkä käsisuihkun suihkutus?
[/quote] Käsi ja saippuaa
[/quote]
Hyi, kakkakäsi. En kättelisi sinua.
[/quote] Meinaatko, että saippua loppui kesken kaiken?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:46"]
Millä te sen pesette) Käytättekö harjaa tai pesusientä vai kädelläkö hinkkaatte vai riittääkö pelkkä käsisuihkun suihkutus?
[/quote]
[/quote]
Takaan että kun suihkutan ensin ja sitten hieron nestesaippuaa, pesen kädet sen jälkeen että olen puhtaampi kuin paperilla hiertäjät.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:35"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:27"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:30"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:20"] Voi teitä vainoharhaisia ja pyllyn pesu pakkoireisia. Mahtaa elämä olla teillä tyhjää jos jättää pesemään ja sen jälkeen ei mahdu mikään muu päähän kun se pesemätön kankku [/quote] Eiköhän suakin tuoksahtavat kainalot häiritsisi tai rasvainen tukka? [/quote] Käyn kerran päivässä suihkussa ja samalla pesen alapään. Se riittää. En minä hiuksia ja kainaloitakaan koko aikaa jynssää. Ja perse ei haise yhtään sen enempää kun vain pyyhkii. Jos sen jälkeen vielä haisee niin jotain on vikana ja lääkärille mars [/quote] Niin eli kun sä teet noin niin kaikkien muidenkin pitää? Voi teitä putkiaivoisia immeisiä! [/quote] On kaikkien asia kun ihmiset tuhlaa sekä puita paperin muodossa ja vettä. Lisäksi kaikki ne muut varat mitä menee tämän jätteen käsittelyyn [/quote] Meillä on oma kaivo ja käytän pyyhettä. Paperia säkin kai tuhlaat pyyhkimiseen? [/quote] Muutamalla palalla tulee kitisevän puhdasta. Jos eka pyyhkii ja sitten pesee ja kuivaa paperilla kuten moni täällä tekee niin paljon menee hukkaan. Ja vettä se on sielä omassa kaivossakin. Jostain se sinne tulee ja käytön jälkeen menee
[/quote] Mut ei takuulla ole sulta pois. Ihan itse maksetaan jätevesimaksukin. Eikä tietääkseni täällä kukaan sanonut ensin pyyhkivänsä ja sitten pesevänsä.
Miten ihmeessä tällainen asia saa jonkun melkeimpä raivon valtaan. Jos joku pesee pyllynsä, niin pesee toinen jättää pesemättä. Taisi alkukysymys kadota kaiken tämän vaahtomisen joukkoon vaikkei saippuaa käytettykään, a-a-ainakaan kovin monessa tapauksessa
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:46"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:34"] Millä te sen pesette) Käytättekö harjaa tai pesusientä vai kädelläkö hinkkaatte vai riittääkö pelkkä käsisuihkun suihkutus? [/quote] Käsi ja saippuaa [/quote] Hyi, kakkakäsi. En kättelisi sinua. [/quote Suuseksi riittää siihen ja ei tarvi oma kättä käyttää
[/quote] "Vesi on pa..an lääke."- tiesitkö ,että kuumaa vettä ja saippuaa tarkoitukseen käyttäen ja kynsiharjan avulla kädet saa todella puhtaiksi ? Jos ei tunnu riittävän niin käsidesiäkin nykyisin on ja huuhteissa löytyy.Pidätkö muuten tätä pesijäporukkaa ilman muuta epähygieenisempänä ,kuin niitä jotka käyttävät vain paperia ? Minä taas en olisi siitä ihan niin varma , olen nähnyt monen heistä tulevan ja lähtevän wc.stä edes käsiään toimituksensa jälkeen pesemättä....
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:54"]
Pesuvatiteline on erinomainen keksintö ja käyttökelpoinen myös wc:ssä...
[/quote] ? siinä haalea vesi ja mieto .ihoa ärsyttämätön saippua. Peset näillä ja pyyhit saippuapuhtaan ja huuhdotun peffasi vielä pienellä frotepyyhkeellä kuivaksi, niin eipä pyyhe ole yhtään epähygieenisempi .kuin normaali käsipyyhe. (väittäisin että käsipyyhe on jopa likaisempi)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:35"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:27"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:30"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:20"] Voi teitä vainoharhaisia ja pyllyn pesu pakkoireisia. Mahtaa elämä olla teillä tyhjää jos jättää pesemään ja sen jälkeen ei mahdu mikään muu päähän kun se pesemätön kankku [/quote] Eiköhän suakin tuoksahtavat kainalot häiritsisi tai rasvainen tukka? [/quote] Käyn kerran päivässä suihkussa ja samalla pesen alapään. Se riittää. En minä hiuksia ja kainaloitakaan koko aikaa jynssää. Ja perse ei haise yhtään sen enempää kun vain pyyhkii. Jos sen jälkeen vielä haisee niin jotain on vikana ja lääkärille mars [/quote] Niin eli kun sä teet noin niin kaikkien muidenkin pitää? Voi teitä putkiaivoisia immeisiä! [/quote] On kaikkien asia kun ihmiset tuhlaa sekä puita paperin muodossa ja vettä. Lisäksi kaikki ne muut varat mitä menee tämän jätteen käsittelyyn [/quote] Meillä on oma kaivo ja käytän pyyhettä. Paperia säkin kai tuhlaat pyyhkimiseen? [/quote] Muutamalla palalla tulee kitisevän puhdasta. Jos eka pyyhkii ja sitten pesee ja kuivaa paperilla kuten moni täällä tekee niin paljon menee hukkaan. Ja vettä se on sielä omassa kaivossakin. Jostain se sinne tulee ja käytön jälkeen menee
[/quote] Mut ei takuulla ole sulta pois. Ihan itse maksetaan jätevesimaksukin. Eikä tietääkseni täällä kukaan sanonut ensin pyyhkivänsä ja sitten pesevänsä.
[/quote]
Sano useampi. Ja se jätevesimaksuko estää sen että luontoa tuhoutuu jätevesien käsittelyssä? :D ootte te pyllyn pesijät yksinkertaista väkeä
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:35"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:27"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:30"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:20"] Voi teitä vainoharhaisia ja pyllyn pesu pakkoireisia. Mahtaa elämä olla teillä tyhjää jos jättää pesemään ja sen jälkeen ei mahdu mikään muu päähän kun se pesemätön kankku [/quote] Eiköhän suakin tuoksahtavat kainalot häiritsisi tai rasvainen tukka? [/quote] Käyn kerran päivässä suihkussa ja samalla pesen alapään. Se riittää. En minä hiuksia ja kainaloitakaan koko aikaa jynssää. Ja perse ei haise yhtään sen enempää kun vain pyyhkii. Jos sen jälkeen vielä haisee niin jotain on vikana ja lääkärille mars [/quote] Niin eli kun sä teet noin niin kaikkien muidenkin pitää? Voi teitä putkiaivoisia immeisiä! [/quote] On kaikkien asia kun ihmiset tuhlaa sekä puita paperin muodossa ja vettä. Lisäksi kaikki ne muut varat mitä menee tämän jätteen käsittelyyn [/quote] Meillä on oma kaivo ja käytän pyyhettä. Paperia säkin kai tuhlaat pyyhkimiseen? [/quote] Muutamalla palalla tulee kitisevän puhdasta. Jos eka pyyhkii ja sitten pesee ja kuivaa paperilla kuten moni täällä tekee niin paljon menee hukkaan. Ja vettä se on sielä omassa kaivossakin. Jostain se sinne tulee ja käytön jälkeen menee [/quote] Mut ei takuulla ole sulta pois. Ihan itse maksetaan jätevesimaksukin. Eikä tietääkseni täällä kukaan sanonut ensin pyyhkivänsä ja sitten pesevänsä. [/quote] Sano useampi. Ja se jätevesimaksuko estää sen että luontoa tuhoutuu jätevesien käsittelyssä? :D ootte te pyllyn pesijät yksinkertaista väkeä
[/quote] Mutta puhtaita silti?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:51"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:27"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 07:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 07:54"]
Mä en tajua näitä pyllyjen pesijöitä? Siis jos pyyhkimällä ei lähde niin on ruokavaliossa jotain vikaa.
[/quote] Tajuat sitten kun omistat pukamat
[/quote]
Ne pukamatkin johtuu ruokavaliosta! Jos kakka luistaa hyvin, ei kakkaa tarvitse punkea ja pukamia ei synny.
[/quote]
sulla et taida olla lapsia.raskaus aiheuttaa pukamia
[/quote]
Mulla on 4 lasta mutta ei pukamia. Et voi sanoa että raskaus aiheuttaa pukamia. Voi aiheuttaa mutta ei välttämättä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:46"]
[/quote]
[/quote
Suuseksi riittää siihen ja ei tarvi oma kättä käyttää
Pesuvatiteline on erinomainen keksintö ja käyttökelpoinen myös wc:ssä...
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 07:54"]
Mä en tajua näitä pyllyjen pesijöitä? Siis jos pyyhkimällä ei lähde niin on ruokavaliossa jotain vikaa.
[/quote]
Mä en t ajua näitä stringien käyttäjiä, jotka lätkäisee sen narun persevakoon paskantamisen jälkeen. Hyi helvetti miten pahalle ne illalla saattaa haista. Montako päivää te vitun emakot pidätte niitä stringejä? Eikö tule kalliiksi kun joka vuodenpäivälle pitää olla erilainen persehikinaru. Levitätte sitten istuessanne mietoa perseenhajua jokaiselle alustalle. Hyi saatana.
[/quote]
Yläpeukku siitä syystä että sait minut nauramaan :D
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:35"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:27"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:30"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:20"] Voi teitä vainoharhaisia ja pyllyn pesu pakkoireisia. Mahtaa elämä olla teillä tyhjää jos jättää pesemään ja sen jälkeen ei mahdu mikään muu päähän kun se pesemätön kankku [/quote] Eiköhän suakin tuoksahtavat kainalot häiritsisi tai rasvainen tukka? [/quote] Käyn kerran päivässä suihkussa ja samalla pesen alapään. Se riittää. En minä hiuksia ja kainaloitakaan koko aikaa jynssää. Ja perse ei haise yhtään sen enempää kun vain pyyhkii. Jos sen jälkeen vielä haisee niin jotain on vikana ja lääkärille mars [/quote] Niin eli kun sä teet noin niin kaikkien muidenkin pitää? Voi teitä putkiaivoisia immeisiä! [/quote] On kaikkien asia kun ihmiset tuhlaa sekä puita paperin muodossa ja vettä. Lisäksi kaikki ne muut varat mitä menee tämän jätteen käsittelyyn [/quote] Meillä on oma kaivo ja käytän pyyhettä. Paperia säkin kai tuhlaat pyyhkimiseen? [/quote] Muutamalla palalla tulee kitisevän puhdasta. Jos eka pyyhkii ja sitten pesee ja kuivaa paperilla kuten moni täällä tekee niin paljon menee hukkaan. Ja vettä se on sielä omassa kaivossakin. Jostain se sinne tulee ja käytön jälkeen menee [/quote] Mut ei takuulla ole sulta pois. Ihan itse maksetaan jätevesimaksukin. Eikä tietääkseni täällä kukaan sanonut ensin pyyhkivänsä ja sitten pesevänsä. [/quote] Sano useampi. Ja se jätevesimaksuko estää sen että luontoa tuhoutuu jätevesien käsittelyssä? :D ootte te pyllyn pesijät yksinkertaista väkeä
[/quote] Niin kumpi lienee sit tuhlaavan luontoa enemmän, se että pyyhit paperilla vai se että pesen vedellä?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:51"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:27"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 07:56"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 07:54"] Mä en tajua näitä pyllyjen pesijöitä? Siis jos pyyhkimällä ei lähde niin on ruokavaliossa jotain vikaa. [/quote] Tajuat sitten kun omistat pukamat [/quote] Ne pukamatkin johtuu ruokavaliosta! Jos kakka luistaa hyvin, ei kakkaa tarvitse punkea ja pukamia ei synny. [/quote] sulla et taida olla lapsia.raskaus aiheuttaa pukamia [/quote] Mulla on 4 lasta mutta ei pukamia. Et voi sanoa että raskaus aiheuttaa pukamia. Voi aiheuttaa mutta ei välttämättä.
[/quote] Hitto, että ihmiset on yksinkertaisia.
Vähemmän siihen kuivaamiseen menee paperia kuin jos pelkästään pyyhkisi paperilla. Käyn suihkussa vain joka toinen päivän ja hiukset pesen kaksi kertaa viikossa, joten eiköhän mulla ole varaa käyttää litra vettä päivässä perseeni ja intiimialueeni pesuun.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:47"]En tiedä ketään lähipiirissäni joke ei pese paskan jälkeen persettään. Mökilläkin vati ja vettä ulkohuussin yhteydessä ja käsienpesuun omansa.
[/quote]
Hahhaa. Voin vaan kuviella sitä kyykkimistä ja perseen läträämistä.