Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen kroppa naisella joka hyvä sängyssä?

Vierailija
01.06.2015 |

Onko voimistelijanaiset hyviä sängyssä? Ainakin itse kiihotun notkeudesta, ryhdistä ja hyvästä lihaksistosta sekä kehon hallinnasta.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parhaimmat kyydit on tullut vähän pulleammalta mimmiltä. Ties mitä teki eikä maannut vaan paikoillaan. Naitiin koko yö ja mun kroppa oli ihan mustelmilla sen jälkeen.

Vierailija
2/51 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkroppaset muijat keskittyy liikaa näyttämään sängyssä hyvältä!

Parhaimmat seksikumppanit on tosiaan ollu vähän pyöreämpiä yh-mammoja.

Missin kanssa aamuseksi on ihan mahdoton toteuttaa. Eukko on niin stereotypioissaan, ettei saa orkkua millään. Keskittyy tosiaan enempi siihen, että vatsa näyttää litteältä eikä reidet hylly.....

Ja aika laajasta otannasta kokemukset meikäläisellä. Olin monta vuotta stuerttina ja poikamies ja useasti tuli tehtyä treffit paikallisten naisten kanssa jo koneessa. Kysymys vähän ennen laskeutumista: Oletko täältä päin kotoisin ja voitko suositella jotain baaria? Oletko itse käynyt siellä? Tuletko mahdollisesti tänäiltana?..... Toimi lähes joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Hieman pyöreä muttei liikaa, iso perse, lollotissit, tiukka pillu. Mies 30v

Vierailija
4/51 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin, naisella kun on kunnolla lihaa päällä, niin se osaa nussiakin.

t. m-50

Vierailija
5/51 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään varma hiukan pyöreä tai pehmeä nainen on paras. Selfie-meikkipellet turn off. Niille seksikin on oikean kuvakulman hakemista ja itsensä peittelyä/häpeämistä. Fitness-luupyllyt saa kovankin erektion heikkenemään, sillä poikavartalot ei heteromiestä innosta.

Vierailija
6/51 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 07:55"]Itsestään varma hiukan pyöreä tai pehmeä nainen on paras. Selfie-meikkipellet turn off. Niille seksikin on oikean kuvakulman hakemista ja itsensä peittelyä/häpeämistä. Fitness-luupyllyt saa kovankin erektion heikkenemään, sillä poikavartalot ei heteromiestä innosta.
[/quote] Esimerkiksi voimistelijat eivät ole luupyllyjä tai meikkipellejä. Oletko koskaan nähnyt ryhmävoimistelua? Se ei ole mitään fitnessiä. Kaikkia yhdistää hyvä lihaskunto ja kehonhallinta. Missit taas ei ole sillä tavoin hyväkroppaisia. Ainoastaan luusto saattaa olla kunnossa, mutta yleensä perse ja muu lihaksisto on vajaa. 90-luku oli tässä ihan kauhea. Lola Odusoga oli ihana poikkeus. Oli reittä ja persettä sekä pienehköt tisut. Just hyvä.
Ap

Vierailija
7/51 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä täytyy olla KUNNOLLA tavaraa luiden päällä. Mielummin liikaa kuin liian vähän.

Olen saanut elämäni kyydit todella isokokoiselta tytöltä. Oltiin maalla Juhannushäissä ja paikalliset liittyi mukaan vasta iltalypsyn jälkeen, kun sahtia oli häävieraat jo tynnyrikaupalla ammentanu. Minä muiden mukana. Yhden paikallisen mimmin kanssa synkkasi niin hyvin, että lähdin hänen kotitaloonsa yökylään joskus aamuyöllä. Vasta iltapäivällä pääni selvittyä alkoi naimakaverin koko hahmottua. Mutta se ei tahtia haitannu yhtään. Posliini pimppi oli herkullinen ja tissit VALTAVAT! Toista niin leveää persettä ei ole eteeni pyllistäny. Mimmi oli ainakin kaksi kertaa minun kokoiseni, enkä minäkään mikään pieni poika ole. Silloin varmaan lähemmäs 80 kiloinen.

Mutta uusiksi ottaisin hänen kanssaan heti jos vaan tilaisuus tulisi! Mieleenpainuva yö -ja aamupäivä- kaiken kaikkiaan!

Jos sinä T Kiuruvedeltä näet tämän, niin varmaan tunnistat itsesi.... Terveisiä, että sinua vieläkin lämmöllä muistelen, vaikka aikaa on kulunut yli 20 vuotta!

Vierailija
8/51 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Läskifetisistit taas vastailee ketjun täyteen paskaa.

Vierailija
9/51 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 00:23"]

Hohhoijaa. Läskifetisistit taas vastailee ketjun täyteen paskaa.

[/quote]

No sä et ole pillua nähnyt edes Anttilan kuvastossa.

Vierailija
10/51 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 00:23"]Hohhoijaa. Läskifetisistit taas vastailee ketjun täyteen paskaa.
[/quote]

Ei se todellakaan tee kenestäkään läskifetisistiä, jos pitää pyöreämmistä naisista. Hirveän kapeakatseista. Läskifetisistit yleensä haluavat panna myös makkaroiden väliin ja siihen usein liittyy myös lievää syöttämistä. Se, että kiihottuu muodokkaista ja pehmeistä naisista on vain normaali heteromiehen merkki. Enkä tarkoita etteikö olisi normaalia kiihottua hoikista, mutta rohkenen väittää, että suurin osa vähänkään emmän nussineista miehistä suosii täyteläisempää naisvartaloa.

N32v

Vierailija
11/51 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 08:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 00:23"]Hohhoijaa. Läskifetisistit taas vastailee ketjun täyteen paskaa. [/quote] Ei se todellakaan tee kenestäkään läskifetisistiä, jos pitää pyöreämmistä naisista. Hirveän kapeakatseista. Läskifetisistit yleensä haluavat panna myös makkaroiden väliin ja siihen usein liittyy myös lievää syöttämistä. Se, että kiihottuu muodokkaista ja pehmeistä naisista on vain normaali heteromiehen merkki. Enkä tarkoita etteikö olisi normaalia kiihottua hoikista, mutta rohkenen väittää, että suurin osa vähänkään emmän nussineista miehistä suosii täyteläisempää naisvartaloa. N32v

[/quote]

Komppaan täysin N32v:tä tässä asiassa.

t. m-50

Vierailija
12/51 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintava, pyöreä ja kokoluokkaa taskuvenus.

Vierailija
13/51 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman rintava ja "runsas" nainen. Oli aktiivinen ja rohkea, hyvät muistot jäi. Vei homman loppuun suulla ja kädellä hieman avittaen. Makasin selälläni ja hän oli päällä. Muistan, kuinka tulin kovalla paineella ja osa lensi toisen olkapään yli lakanoille :)

M28

Vierailija
14/51 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ole kyllä kokoon katsomista. Joskus ihan hyväkroppasilla ja laiheliineilla on niin äärettömän löysä pillu, että ei missään tunnu.

Toisaalta useammalla pyöreällä typyllä on ollut tosi tiukkaa tavaraa. Ja tavaran käyttökin kohdallaan.

Sitten on erikseen ne, jotka ovat trenanneet lantionpohjalihaksia. Sitä ei arvaa mitenkään päältä päin, mutta huh, kun ottavat ohjat käsiinsä. Lasti lentää alta aikayksikön. Monesti, kun ovat ensin itse saaneet ja kyllästyneet jyystämiseen, niin hiukka kiristetään, niin johan lasti lentää.

Nämä treenarit tosin voi tehdä homman vaan kerran, sitten sen tietää missä kunnossa "pillulihakset" on. Niin ja eihän kukaan halua, että lasti lentää ennen aikojaan.

Niin onhan näistä alapään lihaksista muilloinkin hyötyä, kuin vain nussittaessa. Harva vaan viitsii treenata tuota hyödyllistä lihaiksistoa, kun ei näy missään.

Vierailija
15/51 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:52"]

Onko voimistelijanaiset hyviä sängyssä? Ainakin itse kiihotun notkeudesta, ryhdistä ja hyvästä lihaksistosta sekä kehon hallinnasta.

[/quote] Kokemuksesta voin sanoa, että kyseessä ei ole kropasta, vaan naisen halusta. Jos kaikki on kohdallaan, niin nautinto on taivaallista krtopasta huolimatta. Kaikki naiset on varmaan samaa mieltä. / vilivallaton

Vierailija
16/51 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nainen on hyvä sängyssä, kun rakastaa miestä aidosti. Kaikki muu on feikkiä! ja sama koskee miestä.

Vierailija
17/51 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:01"]Mun mielestä nainen on hyvä sängyssä, kun rakastaa miestä aidosti. Kaikki muu on feikkiä! ja sama koskee miestä.
[/quote] Nyt ei ollut kyse rakkaudesta vaan kropasta. Väitättekö todella, että kehonhallinnasta ei ole mitään hyötyä rakastelussa??

Vierailija
18/51 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaa läskit kirjoittelee miehinä, tässä faktat pöytään..
Hoikka ja terve vartalo suoriutuu kunnon panosta paremmin kun läähättävä pullero, asentoja on 100 enemmän kun taipuu ja jaksaa, kaunis sorja vartalo näyttää vitusti paremmalta kun hyllyvä makkarapussi, kukaan 80 äijän duuniporukasta ei himoitse lihavia naisia ainakaan puheiden mukaan saunailloissa, pullerot sitä vartaloaan häpeilee, läskeillä ei ole kireämpi pillu, lihavat haisee pahemmalta kun hiki haisee poimuissa hautuneena..
Ihan sama mitä kirjoitatte, nämä ovat kylmät faktat ja muutama paskamaha äijä kehuu läskejä kun oma akka näyttää porsaalta ja itse ei parempaa saa :)

Vierailija
19/51 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:59"]

Hahahaa läskit kirjoittelee miehinä, tässä faktat pöytään.. Hoikka ja terve vartalo suoriutuu kunnon panosta paremmin kun läähättävä pullero, asentoja on 100 enemmän kun taipuu ja jaksaa, kaunis sorja vartalo näyttää vitusti paremmalta kun hyllyvä makkarapussi, kukaan 80 äijän duuniporukasta ei himoitse lihavia naisia ainakaan puheiden mukaan saunailloissa, pullerot sitä vartaloaan häpeilee, läskeillä ei ole kireämpi pillu, lihavat haisee pahemmalta kun hiki haisee poimuissa hautuneena.. Ihan sama mitä kirjoitatte, nämä ovat kylmät faktat ja muutama paskamaha äijä kehuu läskejä kun oma akka näyttää porsaalta ja itse ei parempaa saa :)

[/quote]

Vedä vittu päähäs ja pakene vuorille märisemää. Runkkaa sitä pientäkikkeliäs ku et pillua oo nähnytkään...:D

Vierailija
20/51 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehevä nainen = paras nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä