Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ejakulaationeste pissaa sittenkin

Vierailija
02.05.2013 |

Luin äskettäin Iltalehden sivuilta jostain seksitutkimuksesta, että g-pistettä ärsyttämällä naiselta voi lirahtaa pissaa. Sitäkö se sitten on kuitenkin? Ei haise pissalta tai näytä siltä. Olin kuvitellut kyseessä olevan jotain muuta eritettä.

Jatkossa en aio kusta lakanoihin.

Kommentit (4)

Vierailija
2/4 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedia ei ole luotettava tietolähde.

Onko sillä niin väliä mitä se neste on?

Kivaa katseltavaa ja tuskin se pissakaan niin eriskummallisen pahaa ole jos ei sitä itse miellä sellaiseksi. Eikä sitä tarvii litra tolkulla juoda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedia ei ole luotettava tietolähde.

Onko sillä niin väliä mitä se neste on?

Kivaa katseltavaa ja tuskin se pissakaan niin eriskummallisen pahaa ole jos ei sitä itse miellä sellaiseksi. Eikä sitä tarvii litra tolkulla juoda.

Vierailija
4/4 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedia ei ole luotettava itsessään mutta artikkelissa on annettu viitteet tutkimuksiin asiasta. Englanninkielisessä versiossa ne ovat otsikon Research kohdalla mainittuja. Viitteen numero on hakasuluissa ja artikkelin lopussa on luettelo, josta viitteen tarkemmat tiedot näkee. Alkuperäisiä artikkeleita joutuu metsästämään yliopistojen kirjastoista viitetietojen perusteella, ellei itsellä satu olemaan pääsyä kyseisen lehden nettiarkistoon.

Onko tässä tapauksessa ongelmia alkuperäisten artikkeleiden luotettavuuden suhteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi