Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala tilanne, olen raskaana ja mies uhkaa jättää :(

Vierailija
31.05.2015 |

Olemme lapseton pariskunta. Kumpikaan meistä ei halua lapsia, minä en valtavan pelon vuoksi. Adoptiota olemme harkinneet, se on meille paras vaihtoehto jos päätämmekin haluta lapsen.

Minulla on hormonikierukka ja käytämme myös kondomia. Todella on ehkäisy kunnossa. Kärsin oudoista oireista ja pistin kierukan piikkiin. Marssin lääkäriin. Kierukka huitelee omilla teillään kohdun sisällä, josta se napattiin pois. Langat oli jätetty pitkäksi ja langat tuntui kohdunsuun ulkopuolella. Itse kierukka ei ollut paikallaan. Minulla on ollut kierukkaehkäisy vuosia. Gyne sanoi, että kierukan langat on voinut puhkaista kondomin ja siksi olen raskautunut.

Raskaus on viikoilla 8, eli abortti on vielä tehtävissä. Ihmettelen vain mieheni reaktiota asiaan... Hän suorastaan suuttui minulle, että olen tehtaillut itseni raskaaksi :( Abortin olen tekemässä, mutta mies vihoittelee minulle. Tuntuu, etten edes tunne häntä enää... Tyhmä kysyä täältä, mutta mitä tässä nyt tapahtuu? Miksi mies vihoittelee? Anteeksi sekava teksti, olen ihan sekaisin ja surkeana :(

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitä suututtaa tää tilanne. Muakin suututtaisi. Vaikkei halua lasta niin abortti on silti vähän meh. Mutta siis eihän se sinun vikasi ole! Joten mies on epäkypsä, tai siis hänen pitäisi olla tukenasi tässä vaan.

Vierailija
22/47 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaisesta ehkäisykombinaatiosta puskee läpi, niin kyllä sillä lapsella on joku ylimaallinen tarve syntyä! :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:27"]Varmaan sitä suututtaa tää tilanne. Muakin suututtaisi. Vaikkei halua lasta niin abortti on silti vähän meh. Mutta siis eihän se sinun vikasi ole! Joten mies on epäkypsä, tai siis hänen pitäisi olla tukenasi tässä vaan.
[/quote]

Mikä tässä tilanteessa voi suututtaa? Minua ainakin pelottaa ja tuntuu, että olen aivan yksin :( ap

Vierailija
24/47 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt tapat lapsesi niin älä kehtaa mennä adoptiojonoon

Vierailija
25/47 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua? ap

Vierailija
26/47 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:31"]Jos nyt tapat lapsesi niin älä kehtaa mennä adoptiojonoon
[/quote]

Onko väärin adoptoida, kun ei itse missään nimessä halua biologista lasta? ap

Vierailija
27/47 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä sinä ja miehesi olette?

Vierailija
28/47 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin pitää sinua raskautesi ajan jos miehesi lähtee kävelemään...

t. raskausfetissimies

Vierailija
29/47 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:32"]Minkä ikäisiä sinä ja miehesi olette?
[/quote]

Minä olen 29v ja mies 32v. ap

Vierailija
30/47 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:31"]Jos nyt tapat lapsesi niin älä kehtaa mennä adoptiojonoon [/quote] Onko väärin adoptoida, kun ei itse missään nimessä halua biologista lasta? ap

[/quote]

on jos taustalla on abortti. miten sinut edes hyväksyttäisiin adoptoijaksi kun olet noin epävakaa??

Vierailija
31/47 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:32"]Minkä ikäisiä sinä ja miehesi olette? [/quote] Minä olen 29v ja mies 32v. ap

[/quote]

Ok. Harvinaisen epäkypsä tuo sun mies tuon ikäiseksi.

Vierailija
32/47 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat 16 v

Vierailija
33/47 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi luulee, että olet hankkiutunut tahallasi raskaaksi häneltä salaa niin kuin naiset usein tekevät. 

Siksi se on vihainen. 

Kyse ei ole lapsesta, vaan siitä, että hän olettaa sinun pettäneen luottamuksensa. Ja ilman luottamusta ei ole mitään. 

Vierailija
34/47 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan joltain teinien touhuista. 

Vierailija
35/47 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuisiko sairauskertomuksen toimittaminen miehelle? Näkisi, että se kierukka kyllä siellä on ollut..

Vierailija
36/47 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo sinun pelko siis synnytyspelkoa? Vai esim. sairaalapelkoa? On aika erikoista tehdä abortti ja sitten hankkia adoptiolapsi. En ymmärrä mitään tästä. Miksi mies kiukuttelee raskauden takia jos kuitenkin adoptiota harkinnut? Eli lapsi olisi tervetullut kuitenkin?

Vierailija
37/47 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua suututtaisi silleen että voi helvetti oon raskaana ja tää pitää abortoida, miten vitussä tää pääsi käymään apua uskaltaisinko sittenkin pitää lapsen en no sitten se pitää abortoida apua en halua aaarghh jotenki tolleeb

Vierailija
38/47 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on mies joka uhkaa jättää koska olet raskaana?! Surullista että vaikka olitte huolehtineet ehkäisyn niin kävi näin. Minä jättäisin tollasen miehen ja pitäisin lapsen! Mutta jos et pysty rakastamaan sitä lasta niin abortti on parempi vaihtoehto! Voimia<3

Vierailija
39/47 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet abortin niin ette todellakaan mene adoptiojonoon. Siellä on ihmisiä, jotka eivät voi saada biologista lasta. Kyllä he ansaitsevat lapsen enemmän kuin te jos teet abortin.

Vierailija
40/47 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että tuollainen urpo uhkaa jättää sinut, on Hyvä Uutinen! Jos hän ei toteuta uhkaustaan (mies kun on), sinuna jättäisin hänet ja hankkisin uuden miehen, joka myöskään ei halua lapsia, kuten et sinäkään.

Ja osoittaisi sen vasektomialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi