Kulahtanut vanha aamutakki
Se on minulle rakas vaatekappale, jota pidän kotona ollessani aina. Siitä vitsaillaan perheessämme, että äidin univormu. Mies uhkaa leikillään (??) heittää sen joku juhannus kokkoon. Mies sanoo aamutakkini olevan maailman tehokkain ehkäisyväline. Itse nauran vesissä silmin mukana näille jutuille, vitseille(?).
Vai pitäisikö ottaa vihjeestä vaari? Pitäisikö minun tosiaan luopua tästä kymmenen vuotta vanhasta, kamalasta muodottomasta monta numeroa liian isosta kummituskaapua muistuttavasta rötkötyksestä? Ihan parisuhteen hyvinvoinnin kannalta.
Miehet varsinkin, olkaa hyvä ja vastatkaa!
Kommentit (5)
Tärkeämpää on se mitä on sen takin alla.
heitä pois ja hommaa uusi, naisellisempi, seksikkäämpi.
Mikä se meni se vitsi jotenkin näin kun perheeseen tuli yöllä murtovarkaita ja emäntä heräsi ääniin ja meni katsomaan. Rosvot lähtivät käpälämäkeen ja isäntä seuraavana päivänä sanoi että "ne pelästyivät sitä sinun flanellista pyjamaa"
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:50"]
Mikä se meni se vitsi jotenkin näin kun perheeseen tuli yöllä murtovarkaita ja emäntä heräsi ääniin ja meni katsomaan. Rosvot lähtivät käpälämäkeen ja isäntä seuraavana päivänä sanoi että "ne pelästyivät sitä sinun flanellista pyjamaa"
[/quote]
:D :D
Olen varma, että saisin tällä kummituskaavullani aikaan tuon saman.
ap
Kierrätykseen. Kerran se vain kirpaisee.