Minkä luulet olevan syynä nykypäivänä ettei naiset enää halua tavata miehiä, vain chattailla ja elää "fantasiamaailmassa"?
Olen huomannut että naiset osoittaa kiinnostusta esim tinderissä ja haluaa chattailla ) mutta tapaamisen he sitten aina peruvat vaikka ensin ollaan niin kiinnostuneita ja innoissaan. Mistä luulet johtuvan? Ja olen jutellut myös muiden miesten kanssa tästä ja samoja kokemuksia heilläkin. .. Kertokaas naiset mistä johtuu?
Kommentit (844)
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi antaa turhaan olettaa ja huijata että muka haluaa tavata
Antaa olettaa? Luulit että hän haluaa tavata.
Huijata? Lupasiko hän että tapaatte joku päivä?
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin chattailla varatun naisen kanssa. T. Varattu m47
No meitä varattuja naisia, jotka emme halua muuta kuin chattailla, on aika paljon esimerkiksi Suomi24:n chattihuoneissa. Valitettavasti sielläkin pyörii näitä miehiä, jotka alkavat heti vongata tapaamista. On aina kiva kohdata keskustelutaitoinen mies, joka haluaa vain jutella eikä ala ehdotella muuta.
Todennäköisesti olet jutellut botille. Ei tinderin etuun kuulu saattaa yhteen toisilleen sopivia pareja vaan se, että sinä (todennäköisesti yleensä mies) käytät rahaa siihen sovellukseen.
Tämän takia tutustun hiljakseen ja livenä toisiin. Nettitutustumiset ovat riski ja tuottavat yleensä vain pettymyksen.
Olin muotoillut profiiliini tekstin jotenkin tyyliin: "Livenä tutustuu parhaiten joten käydään kahvilla ja jutellaan." Tuo oli siis pitemmän esittelytekstin lopetus.
Eräs mies sitten aloitti keskustelun: "Moi, olis kyllä joo mukava tavata. Mennään huomenna kahville, paitsi jos valehtelet profiilissasi."
No ei menty kahville eikä muuallekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu sinusta.
Tämä. Kyllä naiset treffailee kiinnostavia miehiä.
Tässä oli kyse siitä että nämä naiset antaa olettaa että ovat tapaamassa. Esim. miehen profiilissa on lukenut, että haluaa tavata ja parisuhteen ja nämä naiset ovat halunneet kirjoitella ja chattailla tälläisen miehen kanssa, lupailleet että tavataan ja sitten peruneet, Miksi? Ja syy ei voi olla että mies olikin tylsä, koska muilla miehillä on myös samantyyppisiä kokemuksia että naiset ei ole suostunetkaan tapaamiseen, mutta kuitenkin olisivat mieluusti halunneet jatkaa tätä chattailua...
No aika todennäköisesti keskusteluissanne on tullut ilmi jotain sellaista, joka on saanut naisen kiinnostuksen lopahtamaan. Ihanko todella ajattelet että kun profiilissasi lukee että haluat tavata ja parisuhteen, kanssasi matchaaminen on lupaus tapaamisesta ja parisuhteesta? Ei ole todellista...
mikäli haöuaa tuon perusteella häiriköidä, tarjotaanko sektioita ja draaman siijasta kauhuskeneä?
ei kannattais häiritä ongelmillaan.
Miten mä olen jutellut Tinderissä sellaisten miesten kanssa, jotka poistavat matchin kun ollaan sopimassa treffeistä? Eli on ollut aiemmin puhetta, että voitaisiin tavata, ja sitten kun ehdotan jotain päivämäärää, niin sitten mies poistaa matchin.
Tässä hiljakkoin kokemus; vajaa viikko vaihdettiin viestejä. Itselläni jäätävä työputki ilman vapaita, vuorotyö.
Parin päivän sisällä jo valitusta, etten vastaile heti. Olin aamusta iltamyöhään töissä.
Vertasi ex:äänsä joka kuulemma petti vuorotyötänsä hyödyksi käyttäen.
Muutaman päivän sisällä oli selvä pyrkimys saada osoitteeni tietoonsa.
Ehdotuksia, mitä teet juuri nyt, koska hän on lähettyvillä ja valmis tuomaan takeaway aterian tai pullat ovelleni.
Olin kertonut, että tarvitsen hieman turvallisuuden tunnetta ennenkuin päästän ketään kotiini. Se on yksityistä tilaani.
Kahvilassa voisimme tavata.
Tuntui olevan huono idea.
Jäi paska maku suuhun.
Ilmaisin hyvin selkeästi ja kohteliaasti, että tapaan mielelläni, mutta neutraalissa paikassa.
Jälleen yksi tapaus josta jäi sivumakuna lähinnä pelko.
Vika minussa varmasti myös, ehkä aiempien huonojen, lähes traumaattisen vainonnan uhriksi joutuneena.
Nyt kestää taas tovi, ennenkuin tekee edes mieli kirjoitella yhdellekään. :/
Naisilla usein aika iso vaiva laittautua treffeille, joten eivät yleensä lähde treffeille, jos eivät ole todella kiinnostuneita. Jos sitten mies ei halua edes tarjota treffeillä, niin ei välttämättä oikein houkuttele.
Jos saat jonkun naisen oikeasti kiinnostunaan itsestäsi, niin älä huoli, hän kyllä tulee sitten innokkaasti tapaamaan sinua.
Jos se jutustelu ja chattailu on sinulle pelkkää ajanhukkaa ja pakkopullaa matkalla fyysisen kosketuksen äärelle, niin tämä saattaa ironista kyllä olla yksi tekijä joka haihduttaa naisten innon livetapaamiseen. Monilla on aika hyvä kyky haistaa se, jos toinen on enemmän kiinnostunut reiästä kuin persoonasta.
Toki Tinderissä on aivan varmasti myös ihmisiä, joilla ei ole aikomusta livetapaamiseen ja haluavat vain chattailla. Jatka swaippailua ja tiputa kyydistä ne naikkoset, jotka eivät halua tavata.
Vierailija kirjoitti:
Tässä hiljakkoin kokemus; vajaa viikko vaihdettiin viestejä. Itselläni jäätävä työputki ilman vapaita, vuorotyö.
Parin päivän sisällä jo valitusta, etten vastaile heti. Olin aamusta iltamyöhään töissä.
Vertasi ex:äänsä joka kuulemma petti vuorotyötänsä hyödyksi käyttäen.Muutaman päivän sisällä oli selvä pyrkimys saada osoitteeni tietoonsa.
Ehdotuksia, mitä teet juuri nyt, koska hän on lähettyvillä ja valmis tuomaan takeaway aterian tai pullat ovelleni.Olin kertonut, että tarvitsen hieman turvallisuuden tunnetta ennenkuin päästän ketään kotiini. Se on yksityistä tilaani.
Kahvilassa voisimme tavata.
Tuntui olevan huono idea.
Jäi paska maku suuhun.Ilmaisin hyvin selkeästi ja kohteliaasti, että tapaan mielelläni, mutta neutraalissa paikassa.
Jälleen yksi tapaus josta jäi sivumakuna lähinnä pelko.
Vika minussa varmasti myös, ehkä aiempien huonojen, lähes traumaattisen vainonnan uhriksi joutuneena.Nyt kestää taas tovi, ennenkuin tekee edes mieli kirjoitella yhdellekään. :/
Näiden lisäksi aika monet on heti ensimmäisessä viestissä vailla puhelinnumeroa. Sitten loukkaantuvat kun en sitä heti anna. Tajuatteko miehet kun sitä kysytään joka päivä. Et sinä ole ainoa joka sitä yrittää vinkua. Jos antaisin numeroni kaikille jotka sitä pyytää niin se olisi kymmenillä tai jopa sadoilla.
Eri
Tinderissä jutellessa tulee ihmeen usein vaan mieleen että ei oikeastaan haluakkaan ketään. Jonkun aikaa juttelee äijien kanssa siellä niin muistaa että ”eiku niin, tämmösiähän ne olikin”. 😂🙈
Mulle riittää pääsin pelkkä sättäily ja fantasiat. Oma aviomies löytyy niin en halua tavata.
Vierailija kirjoitti:
Todella monet miehet saavat hillittömän itkupotkuraivarin ja tulevat lankoja kiljumaan solvauksia ja uhkauksia ja lupaavat selvittää naisen kotiosoitteen, jos saavat pakit.
Sen takia pakit kannattaa jättää suoraan sanomisen sijasta ilmaan roikkumaan ja toivoa, että mies älyää jossain vaiheessa poistua itse ilman mitään pelottavaa ja inhottavaa draamaa.
Mä ainakin sanoisin "joo olis kiva tavata" jos ei ole mitään kiinnostusta tavata ja haiskahtaa siltä, että pakkien antamisesta tulee ongelmia. Jos taas haluaisin tavata, sopisin paikan ja ajan saman tien.
Noin yleisellä tasolla kun en ole sinkku enkä Tinderissä.
Kun yleistämään kerran lähdetään, niin vielä useammat miehet tuntevat katkeruutta tälläisista valheellisista "olis kivata tavata kommenteista", joilla siis vain vedätetään. Rehellisyys näyttää olevan monille naisille aivan liian vaativaa, mutta tinderissä pitää silti pyöriä kiusaamassa miehiä.
Minä olen huomannut että parhaiten toimii, ja myöskin mennään (vai päästään?) treffeille, on olemalla ihan oma itsensä. Keskustelemalla ihan tavallisesti, ja sen enempää itseään korostamatta ja pätemättä. Myös se kuuntelemisen jalo taito. Vaan eipä siinä, enhän minä ole käynyt kuin vain kaksilla treffeillä viimeisen 30 vuoden aikana. Toiset treffit johti 23 vuoden avioliittoon, ja toiset treffit muutaman kuukauden suhteeseen, joka jatkuu edelleen.
Joten isommista treffailumääristä en osaa antaa tyhjentävää vastausta, näillä vähillä treffailu kokemuksilla.
M53
Mä en ymmärtänyt aloituksen perusteella tuota fantasiamaailmassa elämistä. Joku nainen ei ole halunnut tavata aloittajaa ja nyt aloittaja kuvittelee, että nainen elää jossain fantasiamaailmassa? Osaako joku avata tämän?
Totta on, että naisia on vaikea saada tapaamaan kasvokkain ja uskon sen johtuvan siitä, että naisilla on liikaa valinnanvaraa.
Joskus muistan lukeneeni tutkimustuloksen siitä, että mitä enemmän vaihtoehtoja oli jonkun tietyn elintarvikkeen suhteen niin sitä vähemmän ihmiset päätyivät ostivat sitä.
Aikoina ennen internetin ja älypuhelinten yleistymistä oli hyvänä puolena se, että vaatimustaso miehille ei ollut niin korkealla. Silloin vertailtiin niitä oman kylän miehiä pelkästään.
Nykyään se menee niin että jos nainen menee vaikka baariin ja hän huomaa, että siellä ei ole tarpeeksi komean näköisiä miehiä niin sitten nainen näpyttelee komistuksen baariin tinderistä. Tai jos suomimiehet ei viehätä niin nainen voi viestitellä ulkomailla asuvien kanssa.
Kaikessa tässä on häviäjänä se tavallinen suomimies, koska nettideittailu ei toimi tavallisilla miehillä.
Naiset on tinderissä kohottamassa itsetuntoaan. Vääristyneen sukupuolijakauman (75/25) takia joka ikinen nainen voi kokea itsensä suosituksi ja halutuksi. On kiva kuunnella kehuja ja antaa mielikuvituksen laukata, turha pilata fantasiaa todellisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Totta on, että naisia on vaikea saada tapaamaan kasvokkain ja uskon sen johtuvan siitä, että naisilla on liikaa valinnanvaraa.
Joskus muistan lukeneeni tutkimustuloksen siitä, että mitä enemmän vaihtoehtoja oli jonkun tietyn elintarvikkeen suhteen niin sitä vähemmän ihmiset päätyivät ostivat sitä.
Aikoina ennen internetin ja älypuhelinten yleistymistä oli hyvänä puolena se, että vaatimustaso miehille ei ollut niin korkealla. Silloin vertailtiin niitä oman kylän miehiä pelkästään.
Nykyään se menee niin että jos nainen menee vaikka baariin ja hän huomaa, että siellä ei ole tarpeeksi komean näköisiä miehiä niin sitten nainen näpyttelee komistuksen baariin tinderistä. Tai jos suomimiehet ei viehätä niin nainen voi viestitellä ulkomailla asuvien kanssa.
Kaikessa tässä on häviäjänä se tavallinen suomimies, koska nettideittailu ei toimi tavallisilla miehillä.
Lentokoneeseen hyppääminen tuottaa suurta tuskaa?
Ne kiusottelee ukkoja ja antavat itsestään kuvan kauniista jne.naisesta. Sitten kun tulee tapaamisen aika, nämä akat livahtavat karkuun.