Minkälainen ihminen on sinun mielestäsi mielenkiintoinen?
Kuvaile. Harrastukset, luonne, opiskelu, työ, ulkonäkö, mitkä kaikki asiat vaikuttavat? Toki monenlaiset ihmiset voivat olla mielenkiintoisia, mutta on myös niin, että joku pitää X:ää mielenkiintoisena, mutta joku toinen taas ei.
Kommentit (36)
Kaikki ihmiset ovat äärettömän mielenkiintoisia. Mua kiehtoo miten erilaisia me ollaan ja millaisiksi olemme muokkautuneet ympäristön/kokemusten ym mukaan - eikä se muokkautuminen lopu koskaan vaikka saattaa aluksi tuntua, että joku on ollut samanlainen "aina".
Jään usein juttelemaan tuntemattomille. Voisin melkein sanoa, että se on elämäni suola kun päätyy hyvään keskusteluun jonkun kanssa. Kaikilla on oma tarinansa, kun joku vain kuuntelee. Mä kuuntelen.
Vierailija kirjoitti:
Rauhallinen, ei kiihdy kritiikistä joka kohdistuu eri mielipiteisiin, vaan haluaa keskustella myös sinun näkemyksestä. On asioihin perehtynyt eikä haahuileva juoruilija. Missää n nimessä ei saa olla pinnallinen baarikärpänen. Ennen kaikkea ihminen jolla on suvaitsevaisuutta ja kärsivällisyyttä ja joka ei ole suvaitsevainen ulkokultaisella tavalla koska se on "hienoa" vaan on aidosti sitä.
Kuvailin taruolennon, ei tuollaiisa oikeasi ole.
Minä olen tuollainen, vaikka en kyllä pitänyt itseäni erityisenä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset ovat äärettömän mielenkiintoisia. Mua kiehtoo miten erilaisia me ollaan ja millaisiksi olemme muokkautuneet ympäristön/kokemusten ym mukaan - eikä se muokkautuminen lopu koskaan vaikka saattaa aluksi tuntua, että joku on ollut samanlainen "aina".
Jään usein juttelemaan tuntemattomille. Voisin melkein sanoa, että se on elämäni suola kun päätyy hyvään keskusteluun jonkun kanssa. Kaikilla on oma tarinansa, kun joku vain kuuntelee. Mä kuuntelen.
Ihminen joka KUUNTELEE on mielenkiintoinen. Moni sanoo kuuntelevansa, mutta harva sen silti osaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pakko kiinnostua ihmisistä eläinten sijaan, niin naikkosissa sellaiset tosi laittautuvat ovat mielenkiintoisia kaverimielessä, koska huomaan heti, että meillä on samanlaisia mielenkiinnon kohteita. Itse olen kylläkin tosi luonnollinen aina ja meikkaan kevyesti, mutta ulkonäköasiat ovat aina kiinnostaneet minua. Täytyy kylläkin olla fiksu, en jaksa t y h m i e n seuraa, en kaverina enkä suhteessa.
Miekkosissa kiinnostaa sellainen kiltin näköinen söpö naama XDDDDD. Sellainen pieni pahis, joka uskaltaa tehdä asioita, myös kiellettyjä, muttei kuitenkaan mitään järkyttävän kamalaa.
Kyllä pieni pahistelu miehessä tekee vaikutuksen. Itse ihastuin miesystävääni, kun hän varasti joulukuusen.
Oon lopen kyllästyny oleen se kuuntelija. Sitte kun mulla olis asiaa, kukaan ei ehdi kuunnella.
Sellainen josta on havaittavissa ikään kuin hän kantaisi jotain salaisuutta, ja jos vieläpä on ulkoisesti viehättävä, niin se on äärimmäisen seksuaalista, ja herättää myös toisissa tarpeen joko " pelastaa tai rangaista". Myös sellaiset joilla on jokin oma juttu, itsenäisesti yrittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka KUUNTELEE on mielenkiintoinen. Moni sanoo kuuntelevansa, mutta harva sen silti osaa.
Niin koska silloin saat itse tuntea olevasi erityinen ja koska tämä henkilö saa sinut tuntemaan noin näet tämän toisenkin mielenkiintoisena.
Olen huomannut, että monet ihmiset ajattelevat usein, että kaupan kassoilla, siivoojilla tai puutarhureilla yms. on tylsä työ. Monilla näillä on hyvinkin värikästä kerrottavaa ja mielenkiintoisia tarinoita. Useimmat eivät vain ole kiinnostuneita kuuntelemaan, jos kokevat, että jollain on tylsä ja/tai "huono" työ. Henkilö, joka on utelias kuuntelemaan monen mielestä tylsien ihmisten juttuja on mielenkiintoinen, koska hänellä on halu avartaa omaa ajatteluaan ja samalla hän saa toset tuntemaan merkityksellisyyden tunnetta tekemisistään.
Kaupankassa ja siivooja on automaattisesti osastoa: boring. Sorry, pitää olla vähän kunnianhimoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että monet ihmiset ajattelevat usein, että kaupan kassoilla, siivoojilla tai puutarhureilla yms. on tylsä työ. Monilla näillä on hyvinkin värikästä kerrottavaa ja mielenkiintoisia tarinoita. Useimmat eivät vain ole kiinnostuneita kuuntelemaan, jos kokevat, että jollain on tylsä ja/tai "huono" työ. Henkilö, joka on utelias kuuntelemaan monen mielestä tylsien ihmisten juttuja on mielenkiintoinen, koska hänellä on halu avartaa omaa ajatteluaan ja samalla hän saa toset tuntemaan merkityksellisyyden tunnetta tekemisistään.
Puutarhureilla tylsä työ❗❗❗Salli mun nauraa. Mehän ollaan onnelisin ammattikunta...
Vierailija kirjoitti:
Kaupankassa ja siivooja on automaattisesti osastoa: boring. Sorry, pitää olla vähän kunnianhimoa.
Mutta kun nämäkin tuikitärkeät työt on jonkun tehtävä
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisesti lahjakkaat.0
Sosiaalisesti lahjakkaat ovat mukavia ja hyvää seuraa, mutta harvemmin kiinnostavia.
Hieman kärjistäen tyypit, jotka ovat kiinnostuneempia asioista kuin ihmisistä. Ne tyypit, jotka tekevät asioita niiden itsensä vuoksi eivätkä siksi, että nostaisivat omaa statustaan muiden silmissä. Näitä ihmisiä on lopulta yllättävän harvassa.
Sellainen joka on oikeasti nähnyt elämää.
Vertailuna työkaverini joka on omasta mielestään nähnyt elämää ja on kosmopoliitti 😁 ja käytännössä on ryypännyt Suomessa festareilla ja baareissa ja matkustanut ulkomaille uima-altaan reunalle ryyppäämään. Näistä paikoista sitten lähettää loputtomia drinkkipäivityksiä.
Sielukas, huumorintajuinen oman tiensä kulkija. Sosiaalinen ja hyvät elämänhallintataidot omaava herättää kiinnostuksen: miten hän tekee sen kaiken?
se kuka kuoli.