Minkälainen ihminen on sinun mielestäsi mielenkiintoinen?
Kuvaile. Harrastukset, luonne, opiskelu, työ, ulkonäkö, mitkä kaikki asiat vaikuttavat? Toki monenlaiset ihmiset voivat olla mielenkiintoisia, mutta on myös niin, että joku pitää X:ää mielenkiintoisena, mutta joku toinen taas ei.
Kommentit (36)
Älykäs. Sellainen, joka haastaa minun omaa ajatteluani ja tuo uusia näkökulmia niihin. Samoin se, että hoksaa asiat nopeaälyisesti. Näiden ihmisten kanssa koen olevani ns. samalla kartalla ja heidän kanssa on hauskaa.
En ole kovin kiinnostunut muista ihmisistä. Ehkä joku hyvä taiteilija tai muusikko, mutta en seuraa heitäkään pakkomielteisesti.
Rauhallinen, ei kiihdy kritiikistä joka kohdistuu eri mielipiteisiin, vaan haluaa keskustella myös sinun näkemyksestä. On asioihin perehtynyt eikä haahuileva juoruilija. Missää n nimessä ei saa olla pinnallinen baarikärpänen. Ennen kaikkea ihminen jolla on suvaitsevaisuutta ja kärsivällisyyttä ja joka ei ole suvaitsevainen ulkokultaisella tavalla koska se on "hienoa" vaan on aidosti sitä.
Kuvailin taruolennon, ei tuollaiisa oikeasi ole.
Sellainen, joka ei mene massan mukana kaikessa, osaa keskustella mutta erityisesti kuunnella muita, huumorintaju kertoo monesti älykkyydestä, kuitenkin maanläheinen vaikka olisikin älykäs,kiva ja kaikenlaisia ihmisiä kunnioittava tyyppi ja laajasti erilaisista asioista kiinnostunut. Sellainen on mielestäni mielenkiintoinen hyvällä tavalla.
Kyky ajatella asioita syvällisesti ja tarkastella niitä useammasta kuin kahdesta näkökulmasta. Huumorintajuinen. Keskusteleva. Kuunteleva. Ystävällinen. Avoin. Kokenut. Rento.
älykäs ihminen, jolla on luovuutta vaativa intohimon kohde ja joka rakentaa sen pohjalta menestyksekkään uran samalla pitäen jalat maassa, on mielenkiintoinen
ja toki ihan jokaisessa ihmisessä on edes jotain kiinnostavaa, ihan kaikkien kohdalla ei vaan maksa vaivaa kaivella sitä puolta esiin
Jos on pakko kiinnostua ihmisistä eläinten sijaan, niin naikkosissa sellaiset tosi laittautuvat ovat mielenkiintoisia kaverimielessä, koska huomaan heti, että meillä on samanlaisia mielenkiinnon kohteita. Itse olen kylläkin tosi luonnollinen aina ja meikkaan kevyesti, mutta ulkonäköasiat ovat aina kiinnostaneet minua. Täytyy kylläkin olla fiksu, en jaksa t y h m i e n seuraa, en kaverina enkä suhteessa.
Miekkosissa kiinnostaa sellainen kiltin näköinen söpö naama XDDDDD. Sellainen pieni pahis, joka uskaltaa tehdä asioita, myös kiellettyjä, muttei kuitenkaan mitään järkyttävän kamalaa.
Hyväsydäminen, follari, ystävällinen, huumorintajuinen, luotettava, älykäs, henkinen, mielenkiintoinen (ei tylsä arkinen), positiivinen (kaikilla huonot päivät), oma itsensä, ajatusten lukija, komeahko ja rohkea jossain.
Sielukas, lämminhenkinen, innostuva
Älykäs, hyvä yleissivistys, huumorintaju jollainen miellyttää minua, osaa ajatella asioita monelta kannalta ja haluaa myös keskustella laajasti eri aiheista.
Ettei kantapään kautta ole mennyt lähes kaikki.
Älykäs=Joka ilmenee myös niin, että huomaa aina ensin omat virheensä ja sitä kautta hänellä on myös nöyryyttä ja viisautta olla hiljaa muiden asioista. Taitava puheissaan.
Vertailu- ja kadevapaa. Ei ostele velaksi kaikkea materiaa siksi koska kaikilla muillakin on tai, että kun oma lapsuus oli niin tavallista ja k ö y h ä ä.
Vierailija kirjoitti:
Oman tiensä kulkijat, konformistien vastakohdat
Niitä ei ole hirveästi, Suomessa marssitaan kuuliaisesti isdoottiruodussa.
Sielukas, lämmin, syvällinen, vähän riehakas, alakuloinen, iloinen, ajatteleva, viljelee huumoria (koska vaikeuksia käsitellä tunteita ääneen?) flirttaileva. Ihannemies siis.
Usein sellainen, joka on kiinnostunut erilaisista ihmisistä. Oikeasti kiinnostunut. Eri ammateista, harrastuksista, elämistä, asumismuodoista yms
Olisin itse halunnut kakkosvaihtoehtona toimittajaksi... kai voisin tehdä friilanserina juttuja vieläkin. Aiheita piisais. Enkä kyllä ole katunut tätä puutarhurin ammattiakaan.
Persoonallinen, joukosta erottuva.
Sellainen joka uskaltaa olla eri mieltä riippumatta muiden puheista ja mielipiteistä. Hänelle siis merkitsee paljon armollisuus, suoruus, rakkaus, tunnollisuus, nöyryys ja oikeudenmukaisuus.
Oman tiensä kulkijat, konformistien vastakohdat