Melkoinen setämies tuo Madeleinen mies.
Kommentit (34)
On se Carl Fiilippi vaan komee parrakkaana! Näytetäänkö niitä häitä suorana Suomen telkusta? Saapuukohan paikalle brittikuninkaallisia? Luulen, että Edward ja Sophie taas edustaa.
Kunkku näyttää kyllä hieman vaivaantuneelta.. Ja käsien asettelussa on ollut monella ongelmia. Hatut/pääkoristeet on hassuja. Ihan kuin pakettien koristerusetteja :)
Kekkuli-Chris on mun lempihahmo Ruotsin kuningasperheestä. Aina ilo seurata epäilyttävän Chrisin edesottamuksia. Saisivat uutisoida hänestä enemmän täällä Suomessakin. Hyvää viihdettä! :)
Ei voi mitään, mutta mulla tuli tosi ikivät fibat tuosta miehestä. Jotenkin olemukseltaan täsmälleen samanlainen kuin narsisti-psykopaatti-exäni. Vilun väreet käy aina kun näkee kuvissa. Madde parka. :(
Mikähän niillä brittikuninkaallisilla hiertää näiden kanssa, kun eivät vissiin paljon hengaile?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:07"]
Ei voi mitään, mutta mulla tuli tosi ikivät fibat tuosta miehestä. Jotenkin olemukseltaan täsmälleen samanlainen kuin narsisti-psykopaatti-exäni. Vilun väreet käy aina kun näkee kuvissa. Madde parka. :(
[/quote]
Samoin, mun exä oli alkkis-narsu.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:07"]
[/quote]
et perkule ole tosissasi!!muo jotenkin naurattaa toi sun viestis ihan sikana.en mä pahalla naura mutta että sä noilla perusteilla ihan tosissas säälit maddea ni onhan se nyt huvittavaa!
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:22"]
Enemmän mulla kyllä pisti silmään Sofian äiti. Ihan outo asento ja liian lyhyt hame, ei sovi (varsinkaan tuon kokoiselle naiselle) "kuninkaalliseen" kuvaan. Liian räikeän värinenkin kun muilla hillitymmät. Eikö tätä kuvaa suunniteltu ollenkaan? Eikö annettu mitään vinkkiä juuri vaikka vaatteiden sävyistä yhtenäisyyden vuoksi? Eikö kuvaaja osannut neuvoa asennon kanssa?
[/quote]
Varmasti sun olisi kannattannut olla siellä suunittelemassa,stailaamassa ja neuvomassa niin Sofian äitiä,kuvaajaa ja ohi mennen koko konkkaronkkaa..
Sofian äiti ei ole tainnut koskaan kuulla, että naisten on tapana istua polvet yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:56"]
On se Carl Fiilippi vaan komee parrakkaana! Näytetäänkö niitä häitä suorana Suomen telkusta? Saapuukohan paikalle brittikuninkaallisia? Luulen, että Edward ja Sophie taas edustaa.
[/quote]
Kuva tosiaan on kuin hullunkurisista perheistä. Kunkku on tosi omituisen oloinen ja morsiamen äiti istuu kuin tukkijätkä. Ja mitä ihme tyyppejä tossa kuvassa on? Joo on varmaan Sofian siskojen seuralaiset, mut ei kai nyt mitään random-heppuja oteta viralliseen perhekuvaan.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:10"]
Enemmän mulla käy silmään tuossa kuvassa se, että Sofian toinen sisko ei ole tehnyt hiuksilleen mitään, ja jotenkin hellyttäviä nuo Sofian vanhemmat, kun ovat käsiensä kanssa ihan hukassa...
[/quote]
tota ai sofian vanhemmat hukassa?et kattonnu sitte ite kunkkua?hyvä ihme mikä ilme ja asento paljon vaivaantunneemmalta ei kyllä kalle vois näyttää.
[/quote]
Kalle näyttää siltä että: "Ei vittu, olis pitäny käydä siellä paskalla ennen näitä kuvauksia ... uskaltaisko sitä vähän pieraista, jos ihan vähän vain päästäis .. ei helvetti .. ota nyt jo se kuva."