Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melkoinen setämies tuo Madeleinen mies.

Vierailija
31.05.2015 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:10"]

Enemmän mulla käy silmään tuossa kuvassa se, että Sofian toinen sisko ei ole tehnyt hiuksilleen mitään, ja jotenkin hellyttäviä nuo Sofian vanhemmat, kun ovat käsiensä kanssa ihan hukassa...

[/quote]

tota ai sofian vanhemmat hukassa?et kattonnu sitte ite kunkkua?hyvä ihme mikä ilme ja asento paljon vaivaantunneemmalta ei kyllä kalle vois näyttää.

[/quote]

Kalle näyttää siltä että: "Ei vittu, olis pitäny käydä siellä paskalla ennen näitä kuvauksia ... uskaltaisko sitä vähän pieraista, jos ihan vähän vain päästäis .. ei helvetti .. ota nyt jo se kuva."

Vierailija
22/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se Carl Fiilippi vaan komee parrakkaana! Näytetäänkö niitä häitä suorana Suomen telkusta? Saapuukohan paikalle brittikuninkaallisia? Luulen, että Edward ja Sophie taas edustaa.

Vierailija
24/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunkku näyttää kyllä hieman vaivaantuneelta.. Ja käsien asettelussa on ollut monella ongelmia. Hatut/pääkoristeet on hassuja. Ihan kuin pakettien koristerusetteja :)

Vierailija
25/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkuli-Chris on mun lempihahmo Ruotsin kuningasperheestä. Aina ilo seurata epäilyttävän Chrisin edesottamuksia. Saisivat uutisoida hänestä enemmän täällä Suomessakin. Hyvää viihdettä! :)

Vierailija
26/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi kuningas ihan terve. Laihtunut ja näyttää kräsivän

Vierailija
27/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään, mutta mulla tuli tosi ikivät fibat tuosta miehestä. Jotenkin olemukseltaan täsmälleen samanlainen kuin narsisti-psykopaatti-exäni. Vilun väreet käy aina kun näkee kuvissa. Madde parka. :(

Vierailija
28/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän niillä brittikuninkaallisilla hiertää näiden kanssa, kun eivät vissiin paljon hengaile?

Vierailija
29/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:07"]

Ei voi mitään, mutta mulla tuli tosi ikivät fibat tuosta miehestä. Jotenkin olemukseltaan täsmälleen samanlainen kuin narsisti-psykopaatti-exäni. Vilun väreet käy aina kun näkee kuvissa. Madde parka. :(

[/quote]

Samoin, mun exä oli alkkis-narsu.

Vierailija
30/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:07"]

[/quote]

et perkule ole tosissasi!!muo jotenkin naurattaa toi sun viestis ihan sikana.en mä pahalla naura mutta että sä noilla perusteilla ihan tosissas säälit maddea ni onhan se nyt huvittavaa!

Vierailija
31/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:22"]

Enemmän mulla kyllä pisti silmään Sofian äiti. Ihan outo asento ja liian lyhyt hame, ei sovi (varsinkaan tuon kokoiselle naiselle) "kuninkaalliseen" kuvaan. Liian räikeän värinenkin kun muilla hillitymmät. Eikö tätä kuvaa suunniteltu ollenkaan? Eikö annettu mitään vinkkiä juuri vaikka vaatteiden sävyistä yhtenäisyyden vuoksi? Eikö kuvaaja osannut neuvoa asennon kanssa?

[/quote]

Varmasti sun olisi kannattannut olla siellä suunittelemassa,stailaamassa ja neuvomassa niin Sofian äitiä,kuvaajaa ja ohi mennen koko konkkaronkkaa..

Vierailija
32/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofian äiti ei ole tainnut koskaan kuulla, että naisten on tapana istua polvet yhdessä.

Vierailija
33/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:56"]

On se Carl Fiilippi vaan komee parrakkaana! Näytetäänkö niitä häitä suorana Suomen telkusta? Saapuukohan paikalle brittikuninkaallisia? Luulen, että Edward ja Sophie taas edustaa.

[/quote]

http://mvlehti.net/2015/05/30/paivan-kuva-63/

Vierailija
34/34 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva tosiaan on kuin hullunkurisista perheistä. Kunkku on tosi omituisen oloinen ja morsiamen äiti istuu kuin tukkijätkä. Ja mitä ihme tyyppejä tossa kuvassa on? Joo on varmaan Sofian siskojen seuralaiset, mut ei kai nyt mitään random-heppuja oteta viralliseen perhekuvaan.