Miksi naistenlehtien kansissa on naamoja, jotka ei kiinnosta ketään?
Kuten Pamela Tola ja Anna Perho? En ole missään nähnyt että noita fanitettaisiin tai kukaan kommentoisi heidän juttujaan.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:34"]
Viimeviikonlopun iltapv lehtien kannet ei kiinnostaneet. Kirjottaako sama toimittaja kaikki marttiina jutut? Ei oikeen onnistu tuo puhdistus opetaatio. Maine sillä on mennyt minun silmissä.[/quote]
Utula ainakin muutaman kerran kehaissut "sissi-marttiinaa".
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:34"]Mä voisin ostaa jos olis joku muu kuin bb tai muu tositeevee tähti kannessa. Sauli ja adam yhdessä voisi olla myös kiva kansi?[/quote]
ööh.. Sauli on BB-naama.
BB-jengiä ei ole ollut iltisten kansissa vuoden 2008 jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:33"]
Miksi vain vanhat missit on noissa? Vanessa, Karita, Piritta. Mutta ei nuoret Sara, Sara ja Sabina?
[/quote]
Niille pitää maksaa enemmän. Voi olla joku vetämässä välistäkin.
Musta olisi kiva, jos naistenlehtien kannessa olisi joskus miehiäkin, kuten vaikkapa Jari Sillanpää, Antti Tuisku tai Stig.
Onko Suomessa mielestäsi 48 kiinnostavaa naista? Niinpä. Naisten viikkolehdet ilmestyvät melkein joka viikko.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:46"]
Musta olisi kiva, jos naistenlehtien kannessa olisi joskus miehiäkin, kuten vaikkapa Jari Sillanpää, Antti Tuisku tai Stig.
[/quote]
Me Naisten suuri Tauski-numero.
Yleisesti julkisuudessa on melko vähän tyyppejä, joita aktiivisesti fanitettaisiin monessa paikkaa. Artisteilla on omat fanisivunsa, ja reality-urpoilla (nämä tosin jääneet jo muodista pois) jotain faniryhmiä, ig-tyrkkyillyä jne. mutta hyvin harva henkilö on oman fanikunnan ulkopuolella mitenkään noteerattu. Sitten on näitä Perhoja ja Nasimoja, jotka on lähinnä työnsä puolesta julkisuudessa ilman kummempaa fanitusta.
Vastahan Martina oli iltiksen kannessa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:05"]
Karita tykkä kannessa, jää lehti ostamatta. Tietää jo ennalta miten syömishäiriöinen anorektikko kertoo syövänsä kuin mies, suklaatakin survoi kitaansa kaksin käsin.
[/quote]
Onko tämä ollut enää moneen vuoteen missään?
Viimeviikonlopun iltapv lehtien kannet ei kiinnostaneet. Kirjottaako sama toimittaja kaikki marttiina jutut? Ei oikeen onnistu tuo puhdistus opetaatio. Maine sillä on mennyt minun silmissä. Kenen naaman toivoisit seuraavaan ip lehteen? Mä voisin ostaa jos olis joku muu kuin bb tai muu tositeevee tähti kannessa. Sauli ja adam yhdessä voisi olla myös kiva kansi?