Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päärynän kesäpukeutuminen?

Vierailija
31.05.2015 |

Taas joka vuotinen ahditus kesäpukeutumisesta päällä :( Oon siis vartaloltani päärynämallia, siro yläkroppa, paksut reidet ja iso pylly. Vaatekauppoja on taas tullut epätoivoisesti kierrettyä ja on vaan pakko todeta, et mun kropalle ei istu mitkään sortsit, caprit tai hameet.. Täytyy varmaan koko kesä kulkea tummansinisissä pillifarkuissa, kuten kaikkina muinakin vuodenaikoina! Miten te muut samanlaisen kropan omaavat ajattelitte kesällä pukeutua?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ikionnellinen kapeasta vyötäröstä ja leveästä lanteesta. Sulle sopii kaikki!
Itse olen lyhyt, lantio kapea, maha ja tissit isot. Jalat taas sirot varsinkin nilkat, samoin ranteet. Ajattelin laittaa oranssin paidan ja sortsit. Menisin hyvin plussapallona :)

Vierailija
22/37 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:04"]

Kiitos, hyviä vinkkejä on tullut :) Sopiskohan sellaiset väljät sortsit työpukeutumiseen (asiakaspalvelu-/toimistotyö)? Osassa linkatuissa mekoissa ainakin sen verran lyhyt helma, et itse en töihin pukisi...

-ap

[/quote]

Kannattaa muistaa, että nuo mallit ovat jotain 180 cm pitkiä ja vaatteet kokoa S/34/36.

165-senttisellä 60-65-kiloisella M-koon mekko ei ylety puoleen reiteen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:12"]

Mä en tajua miks se vartalonmalli pitää piilottaa? Miksette ota kaikkea iloa irti siitä isosta pepusta esim kapealla maximekolla.

[/quote]

Tiukat maximekot paljastaa valitettavasti kaikki ylimääräiset muhkurat, jos niitä sattuu olemaan esim. lantiolla.

[/quote]

Jos ostaa sopivan kokoisen eikä liian pientä, niin ei näy muhkurat. :) 

Vierailija
24/37 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 16:47"]

Hei päärynä, täällä toinen kaltaisesi. En ole vuosiin käyttänyt mekkoja, kun en ole löytänyt sopivia. Kuitekin tänä keväänä otin asiakseni etsiä itselleni kesämekkoja ja onnistuin.

Päärynällä on kapea vyötärö ja leveä lantio. Etsi itsellesi mekkoja, joissa on selkeä vyötärökohta, joka on vyötäröllä tai hieman empirepaikassa.

Helman pitää leventyä suoraan vyöräröltä ja malli voi olla maksipitkäkin. Yläosassa pitää olla jotain volyymia lisäävää.

Ideana siis peittää leveä lantio niin, ettei lantion kohdalla ole kireää kangasta. Hartiat ja rinnat ovat pienet, joten suosi venekaulusta ja kaikenlaista röyhelöä ja laskosta. Ennemmin pieni kuin iso kaula-aukko.

Mulle sopii ainakin tämäntapainen mekko tosi hyvin:

http://www.halens.fi/naiset-mekot-maksimekot-26172/mekko-237271

En rupeasi noita edellä linkattuja Gina Trocotin telttoja käyttämään.

[/quote]

Tuossa linkissä oleva mekko on vaan siitä huono, että juuri lantion keveimmillään kohdalla on tuo poikkisauma ja rypytys. Suora yksinkertainen ja nätisti laskeutuva helma on ainakin mulle paljon parempi. 

Vierailija
25/37 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään kellohameita päärynälle, leventää lantiota entisestään. Mustaa maksimekkoa suosittelen

Vierailija
26/37 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä minusta löytää just kesällä paremmin vaatteita kun leveän takapuolen voi piilottaa mekon helman alle.

Tykkään itsepolvipituisista, levenevä helma. Tosi vaikea löytää koska useimmiten helma päättyy puolireiteen. Myös A-linjaiset hameet hyviä mutta mekko pääosin istuu paremmin.

Mustat maksimekot on minusta ihan kauheita ja ainakaan trikoomekot ei tälle päärynälle sovi ollenkaan

Vierailija
27/37 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellohame ei siis sovi vaan yksinkertainen A-linjainen

Vierailija
28/37 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skater-mekot sopivat. Yläosa istuu, ainakin vyötärö. Siitä sitten helma kellottuu ja levenee. Siinä korostuu siro yläkroppa, hoikka vyötärö mutta toisaalta perse ei ole makkarankuoressa. Mutta periaatteessa sitä pebaakin VOISI korostaa. Se on muodikas.

Vierailija
29/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:11"]Tämä tyyli näyttää kivalta ja kesäiseltä:

http://www.costumesupercentre.com.au/womens+costumes-food/5682PA-adult-pear-costume.html
[/quote]
Joo pitääkin kokeilla! Tuon asun hyötyjä on myöskin se, että käy usealle vartalotyypille!!!

Vierailija
30/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kai jonkinlainen päärynän ja tiimalasin sekasikiö, kun löytyy tosi isot tissit, perse, lantio, reidet ja pohkeet. Ympärivuotinen ongelma, että mihin tässä nyt kehtaa pukeutua :/

Vierailija
31/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:53"]

Jos on hirveästi alleja ja helttoja, voiko sitä kutsua karambolavartaloksi?

[/quote]

:D

Kyllä te viitsitte kehitellä ongelmia vartalostanne. Tuokin yksi pitkä hoikka nainen jolla muka on valtava persus ja takalisto - kunhan kuvittelee. Just katoin jostain jutusta naisen kommenttia omasta isosta persuksestaan ja mietin että mikä iso perse, tuohan on ihan säälittävä lätyskä?

Vierailija
32/37 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevi-osastolta löytyy paperisia hedelmäpusseja, ne muoviset on kesäisin turhan kuumia. Parasta on, jos Päärynälle löytyy verkkopussi, niin kesätuuli löyhyttelee mukavasti.

Vierailija
33/37 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:10"]Päärynä minusta löytää just kesällä paremmin vaatteita kun leveän takapuolen voi piilottaa mekon helman alle.

Tykkään itsepolvipituisista, levenevä helma. Tosi vaikea löytää koska useimmiten helma päättyy puolireiteen. Myös A-linjaiset hameet hyviä mutta mekko pääosin istuu paremmin.

Mustat maksimekot on minusta ihan kauheita ja ainakaan trikoomekot ei tälle päärynälle sovi ollenkaan
[/quote]
Mulla sama. Olen muuten hoikka(176/64) mutta takapuoli ja reidet tosi isot, jolloin kroppa ei ole sopusuhtainen. Tällöin ei voi todellakaan pitää mitään ihonmyötäistä trikoomekkoa

Vierailija
34/37 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:10"]Päärynä minusta löytää just kesällä paremmin vaatteita kun leveän takapuolen voi piilottaa mekon helman alle.

[/quote]

Sä ja sun kroppaa on ihan kauheita

Vierailija
35/37 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hirveästi alleja ja helttoja, voiko sitä kutsua karambolavartaloksi?

Vierailija
36/37 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:04"]

Kiitos, hyviä vinkkejä on tullut :) Sopiskohan sellaiset väljät sortsit työpukeutumiseen (asiakaspalvelu-/toimistotyö)? Osassa linkatuissa mekoissa ainakin sen verran lyhyt helma, et itse en töihin pukisi...

-ap

[/quote]

Kannattaa muistaa, että nuo mallit ovat jotain 180 cm pitkiä ja vaatteet kokoa S/34/36.

165-senttisellä 60-65-kiloisella M-koon mekko ei ylety puoleen reiteen. :)

[/quote]

Ja toisaalta pitää muistaa, että muhkea peppu vie hameesta pituutta yllättävän paljon. Itselläni ainakin kaikki hameet ja mekot on aina lyhyemmän näköisiä kuin mallikuvissa. 

Vierailija
37/37 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme