Itkettää kun lapseni nimeä haukutaan täällä
Meillä on pieni Veeti-poika ja tämän palstan löysin vähän aikaa sitten. Kyllä satuttaa jatkuva nimen haukkuminen :(!
Kommentit (88)
No ota käyttöön pojan toinen nimi, ihan vaan av-palstan takia tietenkin.
Mitä ihmettä? Veetihän on tosi kiva nimi.
kuka on haukkunut? Tänne mahtuu niin montaa hiihtäjää, että laita toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Valitsit pojallesi parhaan nimen, rakkaudella, älä koskaan unohda sitä.
No onhan se aika tyhmän kuuloinen nimi.
Joku tykkää toinen ei. Jos itse tykkäät, miksi pitää välittää muiden mielipiteistä?
Jos kysyisin kuinka moni tykkää oman lapseni nimestä tulisi varmaan haukut. En välitä, rakastan sitä nimeä!
Miten noin herkkä ja muiden mielipiteistä loukkaantuva ihminen pärjää esimerkiksi työelämässä tai elämässä ylipäänsä?
Haukutaan täällä minunkin nimeäni, mutta mitä sit.
Voi herranjestas. Kyl sitä saa sitten olla pahoittamassa mieltä koko ajan, jos av-palstakin jo saa itkemään.
Ei kait tuo pärjääkään, avohoito tapaus. Huomaa jo annetusta lapsen nimestä.
No jotenkin tuntuu pahalta ihmisten ilkeys. Tiedän kyllä että jokaisella on oma makunsa mutta haukkuminen tuntuu pahalta :(!
Ihan turhaa pahoittaa mieltään. Tällä palstalla haukutaan kaikkia nimiä. En itse koskaan avaa noita ketjuja, koska tiedän että minunkin lasteni nimiä haukuttaisiin kuitenkin.
Haukkujat ovat varmaan pääosin katkeroituneita lapsettomia ihmisiä, tai vastaavia luusereita.
Miksi luet nimikeskusteluja? Voit jo otsikosta päätellä keskustelun aiheen.
Mitä nimeä tällä palstalla ei haukuta?
Ajeleeks se veetillä usein pallikarvojaan?...kihihihii :)
Älä välitä, täällä on keskimääräistä enemmän tunnevammaisia, sekä ihan vaan kusipäitä.
Veeti on oikein hyvä nimi.
Tällä palstalla haukutaan han mikä tahansa nimi. Ei siitä kannata välittää, tämä on tunnevammaisten palsta. Tiedän, että jos tekisin avauksen jossa kysyisin mitä mieltä omien lasteni nimistä, osa haukkuisi maan rakoon ja osa tykkäisi. Tämä samaan kaikkien nimen kohdalla.
Veeti on muuten mun mielestä tosi kiva nimi.
Mitä väliä sillä on jos joku ei tykkää, pääasia että sinä tykkäät? AIna on ihmisiä, joita ei sun valinnat miellytä. Ei se minustakaan paras nimi ole, mutta ei myöskään mitenkään erityisen epämiellyttävä.
Paina alt+F4 niin jo helpottaa.